Po ostatniej aferze z Kendall Jenner (21 l.), która szerzyła pokój wśród ludzi w reklamie Pepsi, teraz w ogniu krytyki znalazła się jej siostra.

Kylie Jenner (19 l.), która od ponad roku jest twarzą Pumy, pojawiła się właśnie w nowej kampanii marki.

Zamiast obcisłych dżinsów i seksownej bluzki Kylie ma na sobie spodenki do biegania i sportowy top. Zazwyczaj wypchany biust celebrytki wygląda na fotkach wyjątkowo skromnie. Dwa zdjęcia z Kylie, które pojawiły się na profilach Pumy, przedstawiają dziewczynę jako sportsmenkę.

Internet zareagował alergicznie:

Czy ona w ogóle kiedykolwiek biegała? – piszą ludzie w komentarzach.

Jak celebrytka reklamująca szminki może być reklamą marki sportowej? – irytują się inni.

Popatrzcie na jej ciało – żaden biegacz nie wygląda tak, kiedy biegnie – brzmią komentarze.

Czytaj też: Kylie Jenner ma NOWEGO chłopaka?! Fani: On jest obrzydliwy!

„Rasowi” biegacze wskazują, że sylwetka Kylie na zdjęciu zrobionym w ruchu nie wygląda profesjonalnie. Żaden biegacz nie ma tak ułożonego ciała, gdy biegnie – przekonują eksperci.

Najwyraźniej marka nie miała zamiaru przekonać do zakupu sportowców, tylko sporą rzeszę fanek Kylie, które nosząc sportowe buty nigdy nie biegają.

A jak Wam podoba się Kylie w sportowym stylu?

Mad air. Don’t care. @kyliejenner sports the new Fierce Strap Flocking. #ForeverFierce

Post udostępniony przez PUMA (@puma)

On the way up. @kyliejenner makes moves in the Fierce Strap Flocking.

Post udostępniony przez PUMA (@puma)

Kylie Jenner w nowej reklamie wkurzyła pewną grupę internautów

Kylie Jenner w nowej reklamie wkurzyła pewną grupę internautów

Kylie Jenner w nowej reklamie wkurzyła pewną grupę internautów