Anna Lewandowska (29 l.) udzieliła wywiadu magazynowi Business Insider. Jako że rozmowa dotyczyła biznesu i planów zawodowych, trenerka zdradziła, co ona i jej mąż szykują na przyszłość. Lewandowscy chcą zbudować nową markę:

Zbudowanie mocnej, rzetelnej i stabilnej marki pod szyldem „Lewandowscy”. Stworzenie (po „Robercie Lewandowskim” i „Annie Lewandowskiej”) trzeciej – tym razem wspólnej – marki. Jesteśmy świadomi jej mocy i tego, że możemy wykorzystać ją nie tylko do celów biznesowych, ale też do dobrych rzeczy, m.in. edukacji i działalności charytatywnej. Czas na markę „Lewandowscy” – mówi trenerka.

Anna Lewandowska w platynowym blondzie zastanawia się, czy się przefarbować

To plan długoterminowy. Anna Lewandowska – jak na prawdziwą bizneswoman przystało – ma też wizję swojej kariery w najbliższym czasie:

Cały czas rozwijam aplikację Diet by Ann, ale chcę iść za ciosem i w przyszłym roku uruchamiam aplikację Trening by Ann. Będą też szkolenia dietetyczne, duże eventy i wykłady motywacyjne (…) Mogę tylko zdradzić, że mąż wesprze mnie w branży spożywczej – mówi trenerka.

Lewandowska zdradza także, że planuje z mężem i córką przeprowadzkę:

Myślę, że trochę czasu spędzimy też w Stanach Zjednoczonych. Marzy nam się Los Angeles. Chcielibyśmy tam rozwijać swoje marki (…) Mamy taką nadzieję, że Robert zakończy swoją karierę właśnie w klubie w Los Angeles. Możemy już mówić swobodnie, że mamy takie marzenie – mówi żona Roberta Lewandowskiego.