Lewandowska pokazała pokój Klary! Ma nietypowe zabawki

przejdź do komentarzy

Mała księżniczka?

anna lewandowska anna lewandowska/ instagram.com/annalewandowskahpba/
Córka Anny i Roberta Lewandowskich, Klara, rośnie jak na drożdżach. Najsłynniejsza polska WAG chwaliła się już na swoim Instagramie, jak dziewczynka stawia pierwsze kroki. Tym razem pokazała luksusowy pokój małej księżniczki.

Lewandowski uczy Klarę chodzić! Pomaga zapracowanej Ani

Ania wstawiła zdjęcie, na którym Klara bawi się w swoim kąciku. Dziewczynka siedzi obok szarego namiotu tipi, otoczonego poduszkami-gwiazdkami. Typowe, kolorowe zabawki są zastąpione designerskimi maskotkami z kolekcji sklepu Babybyann - nowego przedsięwzięcia biznesowego trenerki.



Fani są zachwyceni córką Lewych:


- Słodziak😍😍😍 uwielbiam patrzeć jak dzieci wymyślają swoje pomysły

- Wyobrazam sobie Klare jako malego slodkiego „ rozbòjnika“- tyle energii ma przeciez w genach 😉

- Aniu, czy Klarcia nie demoluje tipi?


Lewandowska chwali się ciążowym brzuszkiem!

W pokoju dziewczynki dominują pastelowe barwy. Uważacie, że rezygnowanie z kolorowych zabawek na rzecz designerskich pluszaków to dobry pomysł? Może to sposób na promowanie marki?









Polecane wideo

Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Wasze komentarze (25): sortuj
  • avatar kozaczek
    gość 14-07-18, 01:03 cytuj
    Debilizm pospolity niech jej wibrator kupią
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość: Olaaap 26-04-18, 13:38 cytuj
    Ładny pokój, ale uważam, że powinien być kolorowy, a nie biały jak dla dorosłego. Polecam mega Man Pride!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 22-04-18, 22:28 cytuj
    Dzieciak z jej tabletami w reku. Lol.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 22-04-18, 19:17 cytuj
    gość22-04-18, 16:25 cytuj Czy dzieci mają ćwiczyć wyobraźnie i wyobrażać sobie kolory czy to jakaś moda na dziecięce pokoje białe albo szare?
    A co to za różnica, czy wszystko jest szare, czy rozowe? Jakos tyle lat była moda na wszystko rozowe dla dziewczynek i nikt sie nie przypie...ał o brak innych kolorow...
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 22-04-18, 16:25 cytuj
    Czy dzieci mają ćwiczyć wyobraźnie i wyobrażać sobie kolory czy to jakaś moda na dziecięce pokoje białe albo szare?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 22-04-18, 16:18 cytuj
    gość22-04-18, 15:41 cytuj 12:31 Nie,no,wcale nie obnoszą się.Czytasz przed wysłaniem te swoje dyrdymały?
    W porównaniu z innymi celebrytami z taka kasa (np Kourtney Kardashian) czy rodzinami innych dzianych piłkarzy, to sa raczej z tych skromniejszych.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 22-04-18, 15:41 cytuj
    12:31 Nie,no,wcale nie obnoszą się.Czytasz przed wysłaniem te swoje dyrdymały?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 22-04-18, 12:31 cytuj
    Do 09:47 - nie martw sie, maja tyle kasy ze twoja tygodniowa place otrzymuja w 5 minut. To ze sie tym nie obnosza na kazdym kroku chyba dobrze o nich swiadczy. Typowa cebula: chwala sie - zle, bo jak tak mozna; nie chwala sie - zal, kazdego na to stac. Zawsze cos nie pasuje. Zalosna jestes kobieto.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 22-04-18, 09:47 cytuj
    Szału nie ma. Nawet tygodniowej płacy te parę gratów nie kosztuje, każdego na to stać, a niby takie burżuje. Widać nie mają się czym chwalić skoro szpanują zabawkami dla dzieciaka. Taki habit pejsatych
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 22-04-18, 08:56 cytuj
    Czy Lewa daje dziecku fo zabawy tylko seoje tabsy? Naprawdę? Ona wie że zabawa pigułkami bywa niebezpieczna?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 22-04-18, 08:06 cytuj
    Czy wy jesteście normalni? Jaki pokój Klary..? To ich salon.. chyba to dość dobrze widać..
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 22-04-18, 07:30 cytuj
    Jak jej życie wygląda tak jak na zdjęciach to współczuję dziecku, zero kolorów tylko szarość bo najważniejsze to mieć co wrzucić na insta
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 22-04-18, 04:09 cytuj
    gość22-04-18, 00:03 cytuj Po co ona robi zdjęcia z dzieckiem skoro go nie widać? Heh żałosne. .
    Czemu żałosne? Czy jest jakas zasada, wg ktorej tylko zdjecia z twarzami maja sens?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 22-04-18, 00:03 cytuj
    Po co ona robi zdjęcia z dzieckiem skoro go nie widać? Heh żałosne. .
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-04-18, 23:51 cytuj
    To nie jesy pokoj Klary tylko salon.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-04-18, 21:51 cytuj
    Głupia baba non stop wali te foty że swojego pustego życia !
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-04-18, 21:50 cytuj
    Jak widzę tą babe co się chwali tymi swoimi luksusami to mi się zygac chce ! Są bogatsi a się nie chwalą i nie pstrykają fotek co chwilę na social no ale lewa to Wieśka inicjatywy nie poradzimy :(
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-04-18, 21:35 cytuj
    Smutne te zabawki.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-04-18, 20:42 cytuj
    Bedzie sprzedawac Tipi i poduszki w gwiazdki? Serio? :D No oryginalnie do kwadratu :D
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-04-18, 18:00 cytuj
    Biedne dziecko, wykorzystane do reklamy, gorzej niż dzieci robione dla 500+
    Nie masz konta? Zarejestruj się!