Anna Lewandowska reklamuje kolejną markę. Internautom coś tu nie gra
Będzie jak z Coca-Colą u Lewego?
Anna Lewandowska (29 l.) została ambasadorką kolejnej marki. Reklamowała ona już m.in. Head&Shoulders, Gillette Venus, bank BZ WBK
Nogi Anny Lewandowskiej robią FURORĘ na Instagramie
Jak podają wirtualnemedia.pl, Ania została twarzą marki wody mineralnej Kinga Pienińska, której właścicielem jest Oshee Polska
Chcieliśmy, aby Kingę Pienińską promowała osoba, którą Polacy kojarzą z dobrym stylem i zdrowym odżywianiem. Zależało nam, żeby była to kobieta aktywna, znana z bezkompromisowości w sprawach zdrowia i odżywiania. Kiedy już nazwaliśmy te cechy, wybór Anny Lewandowskiej okazał się naturalny – uzasadnia Agnieszka Supińska, rzecznik prasowy producenta wody.
Sama Ania Lewandowska poinformowała już o tym swoich fanów w social mediach.
Kochani! Jak wiecie, od zawsze podkreślam rolę regularnego picia wody w codziennym życiu. 💧 Wspólnie z naturalną wodą mineralną Kinga Pienińska będziemy propagować odpowiednie nawadnianie organizmu!🙏🏻💦
Niektórzy jednak zauważyli, że koliduje to ze zdrowym trybem życia…
Lepiej by było bez plastiku…
Dbajmy o siebie dbając o środowisko, precz z plastikiem i jednorazówkami.
Hmmm woda z plastiku? Trochę to chyba koliduje z tym zdrowym trybem życia!!! Szkoda. Kiedyś cię bardzo doceniałam, ale widzę że teraz to biznes nakręca biznes. Naprawdę szkoda. Tęsknię za starą Anią.
Ania uspokoiła internautów tłumacząc, że woda dostępna jest również w szklanych butelkach.
Lewandowska powiedziała największą głupotę w dziedzinie biologii?
Mają rację?
rn
rn
rn