Maniewski o stylu Polek: na ulicach jest już lepiej

przejdź do komentarzy

Czuje się specjalistą od oceniania nie tylko w programach?

maciej maniewski maciej maniewski/AKPA
Maciej Maniewski zasiadał w jury Mistrzowskiego Cięcia. Jest także Magdą Gessler fryzjerstwa i przeprowadza telewizyjne rewolucje w salonach. Przyznał, że jest tak popularny, że kobiety poprawiają włosy na jego widok.

Nie zgadniecie, co robią kobiety, gdy widzą Maniewskiego!

Fryzjer zdradził nam, co sądzi o fryzurach Polek:


- Na polskich ulicach już jest lepiej. Fajniej wyglądają Polki – wyglądają modnie, dobrze i mają coraz ładniejsze włosy.


Przyznał także, że dzięki jego programom salony fryzjerskie w Polsce podnoszą jakość usług:


- Na przykład Afera Fryzjera, ma też dać coraz większą jakość salonom fryzjerskim w Polsce. […] Na pewno ogląda to już trochę fryzjerów i te wszystkie wskazówki wyłapują. […] A konsumenci widzą, czego mogą wymagać w salonach fryzjerskich.


Myślicie, że fryzjerzy rzeczywiście uczą się stylizacji na programach Maniewskiego? Przesadza, czy rzeczywiście jest guru?







Maniewski o stylu Polek: na ulicach jest już lepiej

Maniewski o stylu Polek: na ulicach jest już lepiej

Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Wasze komentarze (9): sortuj
  • avatar kozaczek
    gość 12-03-18, 11:46 cytuj
    po co piszecie o jakims fryzjerze, nie ma ciekawszych ludzi? bardziej wartościowych pod względem wkładu w społeczeństwo niż FRYZJER??
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 12-03-18, 09:31 cytuj
    A ja fryzjerom nie ufam, czekam zeby spotkac jednego, ktory bedzie wiedzial cos na temat kosmetykow. Ostatnio uslyszalam jak pewna fryzjerka odpowiadala pani ze " po szamponie timotei ma sliskie wlosy, bo jest on przystosowany do wlosow cienkich, a po ziolowym po pewnie kupila do zlego rodzaju wlosow" no smiech na sali. Ciekawe czy ten pan zna sie na pielegnacji wlosow tak serio 😂 a sam nie wyglada najlepiej
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość: Lalka 12-03-18, 09:21 cytuj
    A kim jest w ogóle ten pan , zeby oceniać kogokolwiek ?
    Ja na przykład uważam , że sam nie wygląda idelanie ani nawet dobrze, bo jest niski i ma nadwagę.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 12-03-18, 06:10 cytuj
    Ja kiedyś skorzystałam z usług Maniewskiego na krakowskim rynku i to chyba jeden z najgorszych fryzjerów z jakimi miałam do czynienia. Jak dla mnie przerost formy nad treścią. Tyle w temacie.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 12-03-18, 01:07 cytuj
    Wstretne baby? Czy Ty masz cos z glowa? Czy jestes oplacona przez maniewskiego? Ogladam afere fryzjera i ostre ciecie, bo odprezaja mnie tego typu programy. I ci dwaj z ostrego ciecia dobieraja duzo lepiej fryzury niz maniewski. Sorry, ale to niestety samozwanczy guru.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-03-18, 22:58 cytuj
    Widzialam, jak.poprawia sciecie, po niudolnym fryzjerze, w przenosni moze byc takim terapeuta, fryzura super poprawia samopoczucie. Wamto nic. Niedogodzi, wstretne baby (pisze do tych zgorzknialych)
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-03-18, 20:33 cytuj
    Przeciez ma racje. Polki wygladaja coraz piekniej. W odroznienii od polskich facetow. No dramat. Nie ma sie za kim ogladnac. Facet was chwali, a wy go obrazacie. Wam to w niebie nie dogodza.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-03-18, 20:21 cytuj
    Pamiętam typa, gdy był w Ugotowanych. Pytają go czym się zajmuje a on mówi, że jest kimś w rodzaju terapeuty lol. Typ, który nakłada farbę na łeb porównuje się do wykształconych psychologów. Idiota
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-03-18, 19:46 cytuj
    Bawia mnie samozwańczy guru fryzjerstwa Z ewidetna lysina wypowiadających sie nt. fryzur Polek
    Nie masz konta? Zarejestruj się!