Afera pod zdjęciem Natalii! "Madki" są oburzone tym co zrobiła Mii

przejdź do komentarzy

O co chodzi?

natalia siwiec natalia siwiec/Instagram
Natalia Siwiec wraz z rodziną spędza czas nad polskim morzem Bałtyckim. Tam też świętowała swoje 35. urodziny w gronie najbliższych znajomych – całą relacją pochwaliła się na swoim InstaStory.

Oliwia Bieniuk i Mateusz Raduszewski zajmują się Mią (Instagram)

Wiele osób obserwuje celebrytkę na Instagramie za sprawą jej córeczki. Mia Raduszewska ma już całą rzeszę fanek, które każdego dnia czekają na kolejną dawkę filmów z jej udziałem.

Natalia pochwaliła się zdjęciem córki, na którym karmi Mię kawałkiem cytryny. Dzielna dziewczynka nawet się nie skrzywiła! Ale… fanki zauważyły coś jeszcze:


Pani Natalio, może na talerzyk położyć jej kilka rzeczy, sama wybierze co jej smakuje i mamusia będzie miała frajdę patrząc jak mała sama sobie radzi ;)
- napisała jedna z fanek.

Natalia odpisała na komentarz:


Oczywiście, tak robimy


Ale na tym nie koniec, wiele osób oburzyło się, że Natalia posadziła Mię na stole:


Wszystko super, ale siedzieć na stole? Serio?


Wywołało to oburzenie zdruzgotanych kobiet:


Zgadzam się tam gdzie zupa to nie du*pa

Kąpiesz swojego psa zanim go do łóżka wpuścisz?

Jeju, to jeszcze dziecko

Pewnie jeszcze ma kupę w pampersie

Jestem przekonana, że nie masz jeszcze swoich dzieci, bo wiesz kiedy już je masz wszystkie granice znikają ;) Fajnie, że wiesz jak zachować się w miejscu publicznym, ale uwierz mi, że będąc mamą, w tych PUBLICZNYCH miejscach będziesz robić ze swoim dzieckiem tyle wstydliwych dla Ciebie teraz rzeczy.
- brzmią komentarze.

Jarosław Bieniuk z córką na Openerze: Ja współczuję Panu Tacie

Kto by pomyślał, że tyle emocji wywoła to zdjęcie ;)



Natalia Siwiec w ogniu krytyki.

🍋🍋🍋🍋

Post udostępniony przez N🔺tH (@nataliasiwiec.official)


Nad naszym Bałtykiem też jest fajnie 🤩

Post udostępniony przez N🔺tH (@nataliasiwiec.official)

Polecane wideo

Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Wasze komentarze (29): sortuj
  • avatar kozaczek
    gość 05-08-18, 00:48 cytuj
    Brzydkie to dziecko.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 04-08-18, 12:26 cytuj
    Grube brzydkie zakompleksione matki polki maja problem. Niech ksiazki napisza o swoich niepowodzeniach!;-)
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 04-08-18, 10:01 cytuj
    Beda miec wlasne dzieci, I jak ksiadz je wywali z kosciola bo zaplakali, moze,zmienia zdanie I popuszcza sciskopupizm
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 04-08-18, 09:27 cytuj
    O żesz k... dramat! Jak ona się mogła coś takiego zrobić? Niebywałe... (Ironia)
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 04-08-18, 09:21 cytuj
    Ale Ludzie sa straszni. Co was to interesuje. Same specialistki haha. A Wy «specmamy» to takie jestescie perfekcyjne?! Zamiast siedziec na ista lub fb to dziecmi sie zajmijcie!!! Pewnie Co druja w parku siedzi dziecko pusczone do piaskownicy A mamusia na telefonie Siedzi i swoje 5 groszy wypisuje. Hipokrytki!!!!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 04-08-18, 09:07 cytuj
    A ja popieram. Dziecko tez jest brudne, a na stole sie je. Troche kultury. Nikogo nie obchodzi, ze dziecko itd. Trzeba umiec sie zachowac w kazdej sytuacji. To ani nie jest zdrowe dla czlowieka, ani estetyczne, jak dziecko siedzi na pupie, na stole przy ktprym potem bedziexie jedli. Obsluga powinna zwrocic uwage.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 04-08-18, 07:50 cytuj
    Nie urodziła, nie wychowuje. Jedyne co umie to pstrykać foty i świecić dupą (również w Dubaju). Klacz ze stajni szczecińskiej
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 04-08-18, 01:22 cytuj
    A gdy nie bylo krzesel? ?co wam tak przeszkadza? Co za ostracyzm
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 04-08-18, 00:34 cytuj
    Ludzie jakie Wy macie problemy .po prostu typowa zazdrosc .zyjecie nie swoimi problemami.gowniarstwo albo zakompleksienie.😜😜😜😜
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 04-08-18, 00:12 cytuj
    16:08, nie obchodzi mnie, co w miejscu publicznym, z którego korzysta wiele osób "chce dziecko". Jeśli chce być na wysokości wzroku rodzica, to niech rodzic sie do niego schyli. Niech sobie sadza tak dziecko na SWOIM stole.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 04-08-18, 00:08 cytuj
    "Jezu przeciez to jest dziecko". No właśnie, dla dzieci są krzesła. Na stole może być wazon, ale nie dziecko.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 03-08-18, 22:49 cytuj
    20:45 ja jem z talerza, a ty ze stołu?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 03-08-18, 22:25 cytuj
    Niech każdy patrzy siebie i swoich dzieci już bez przesady
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 03-08-18, 20:45 cytuj
    Taaa tylko to nie jej stół prywatny, może ktoś nie ma ochoty jeść po pampersie.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 03-08-18, 20:20 cytuj
    gość, 03-08-18, 20:13 napisał(a):
    Jestescie wszystkie nienormalne!!! Niech kazdy pilnuje siebie i swojej doopy tak bedzie najlepiej!

    Odezwała się normalna inaczej.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 03-08-18, 20:13 cytuj
    Jestescie wszystkie nienormalne!!! Niech kazdy pilnuje siebie i swojej doopy tak bedzie najlepiej!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 03-08-18, 18:07 cytuj
    16:57 niestety mnostwo jest roszczeniowych ciezarnych i mamusiek. Sama mam dziecko, jestem w ciazy i mnie do szalu niektore kobiety doprowadzaja. Mysla, ze wszystko im wolno i wszystko sie nalezy. Oczywiscie nie wszystkie, ale sporo sie zdarza typowych matron. Ja raz padlam jak bedac na stacji benzynowej, stalam sobie w kolejce do toalety ( byla spora ta kolejka ) i nagle wjechal babol z kilkuletnia dziewczynka, odkrecil wode w kranie i przy wszystkich nadstawil tylek jej nad zlew. Dziewczynka zrobila sobie siku do zlewu...zatkalo mnie i nie nie powiedzialam nawet. Bylam w szoku, ze ludziewszystko tak sie zachowuja. Ta krowa nawet nikogo nie zapytala czysię moze z dzieckiem do wc bez kolejki.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 03-08-18, 17:46 cytuj
    W twoim domu dziecko moze siedziec gdzie chce ale w restauracji nie jestwws u siebie. Na stole ludzie trzymaja sztućce. Nie powinno soe trzymac stop .
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 03-08-18, 17:42 cytuj
    gość, 03-08-18, 17:39 napisał(a):
    I co z tego? Ja tez sadzam dziecko na stole taka pupcia moze siedziec gdzie chce.

    Gdzie chce? Jak madka jest jeb.nięta to dziecko wyrośnie jeszcze bardziej jeb.nięte. Jak facetowi się zachce to też cie zgwałci, bo chce. Miło?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 03-08-18, 17:39 cytuj
    I co z tego? Ja tez sadzam dziecko na stole taka pupcia moze siedziec gdzie chce.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!