Nie uwierzysz, ile zapłacisz za ZIEMNIAKA w sklepie Anny Lewandowskiej

przejdź do komentarzy

Skandal?

anna lewandowska anna lewandowska/AKPA
Anna Lewandowska (29 l.) swoje przekąski ze sklepu Foods By Ann promuje jako pożywne, całkiem naturalne, dzięki którym bez problemu zaspokoimy głód oraz ochotę na zwyczajne i niezdrowe chipsy czy batony.

Anna Lewandowska zdradziła PRAWDĘ o nianiach, które zajmują się Klarą

Nie ma w tym nic dziwnego, że takie produkty są droższe od tych "zwykłych". Cena tych u Ani jednak zwala z nóg.

Portal Inn Poland przyjrzał się bliżej temu, jak koszt takich naturalnych chipsów, przekłada się na ich ilość.

Chipsy kosztują 4,29 zł, ale znajduje się w nich tylko 18 gramów produktu. W takim razie za ich kilogram zapłacimy prawie... 240 złotych! Dla porównania - za 100-150 gramów zwykłych chipsów trzeba zapłacić około 2-5 złotych, czyli za ich kilogram 20-40 złotych. To też sporo, ale cena nie jest aż tak kosmiczna. Z tym, że przekąski Ani są rzeczywiście całkiem naturalne i zdrowe.

Stylizacja Anny Lewandowskiej na Paris Fashion Week podzieliła fanki (Instagram)

Opłaca się?

Nie uwierzysz, ile zapłacisz za ZIEMNIAKA w sklepie Anny Lewandowskiej

Nie uwierzysz, ile zapłacisz za ZIEMNIAKA w sklepie Anny Lewandowskiej

Nie uwierzysz, ile zapłacisz za ZIEMNIAKA w sklepie Anny Lewandowskiej

Polecane wideo

Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Wasze komentarze (34): sortuj
  • avatar kozaczek
    gość 15-03-18, 07:47 cytuj
    Nie ma sie co dziwic.... Ma swoje 5 mnut i chce zarobic to ze stado baranow idzie za nia po byle co to juz inna sprawa.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 14-03-18, 15:59 cytuj
    Do 15:45 imponuje Ci jej wyksztalcenie;)? Znajdz sobie lepsze autorytety. Lewandowska to debil. Smalec z gesi, pamietacie;)? Tak sie buduje imperium? Na czym? Na wtornosci? Na sprzedawaniu prpduktow z nazwiskiem meza, ktore jest popularne? Daj spokoj... jakie imperium. Nic ta kobieta nie wymyslila, a wyksztalxenie nie wiem gdzie.pobierala. Uczelnia, ktora dala jej dyplom, powinna sie wstydzic. Ona jest antyreklama zdrowego zywienia i stylu zycia. Ona jest wtorna. Na rynku jest mnostwo zdrowego jedzenia, ktore nie kosztuje tyle, ile jedzenie od lewandowskiej. Jakbys takie kupowala, to wiedzialabys.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 14-03-18, 15:45 cytuj
    gość, 14-03-18, 09:16 napisał(a):

    Nikogo nie naciąga, takie są ceny tego rodzaju produktów na rynku, ona (jej firma) jako przedsiębiorca proponuje klientowi, produkt, a klient ma wybór czy go kupić czy nie, wiedząc jaki jest skład produktu może dokonać świadomej decyzji czy chce skorzystać z jej oferty czy nie. To się nazywa biznes. Nie rozumiem też głupiego myślenia, że jeżeli ona jest żoną bardzo bogatego człowieka to nie powinna sama bardzo dobrze zarabiać mając dobrze prosperujący biznes. Brawo dla niej, że zauważyła że w postaci nazwiska swojego znanego męża ma właściwie za darmo ogromy potencjał marketingowy, dodała do tego swoje sportowe zaplecze i wykształcenie w kierunku żywienia i zrobiła z tego biznes. Tak się właśnie buduje wielkie majątki, całymi rodzinami a potem z pokolenia na pokolenie. Mam wrażenie że w Polsce pokutuje przekonanie, że do wszystkiego w życiu trzeba dojść od zera, bez niczyjego wsparcia. Jeżeli ktoś doszedł do czegoś mając jakąś pomoc to jest społeczne przyzwolenie żeby umniejszać dokonaniom takich osób, nawet jeżeli mimo pomocy i tak musieli w tym co robią wykonać ogrom pracy.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 14-03-18, 09:29 cytuj
    Nie oplaca sie - mozna jesc zdrowo bez tych nabijajacych kabze glupot.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 14-03-18, 09:16 cytuj
    Nie rozumiem tego mając tyle kasy jeszcze naciąga ludzi. Wstyd
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 14-03-18, 09:04 cytuj
    Ależ one maja te nosy duze
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 14-03-18, 08:57 cytuj
    Ziemniaki maja wysoki indeks glikemiczny, nie pomagaja w odchudzaniu. Ziemniak nie jest jakims cudem, zwkaszcza w kraju ziemniaka, cebuli I jablka. Jak chcecie, kupujcie, wole inne warzywa I owoce :-D
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 14-03-18, 08:54 cytuj
    Lewandowskiej w głowie się przewraca. Sprzedaje g...wno w papierku ! Specjalistka od wszystkiego. Panna nikt która istnieje tylko i wyłącznie bo jej mąż odnosi spore sukcesy! Gdyby nie nazwisko była by po prostu szarą zaniedbaną myszą! A WY się jarajcie dalej :))))
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 14-03-18, 01:31 cytuj
    gość, 13-03-18, 17:47 napisał(a):

    Rozumiem,że jesteś zamożną osobą,dlatego możesz obrażac biedniejszych od siebie?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 14-03-18, 00:57 cytuj
    Nie za "ziemniaka" ale za chipsy ziemniaczane... Mam dość tych idiotycznych tytułów, które wprowadzają czytelnika w błąd. Portal schodzi na psy. Wiadomo, że wchodzi się tutaj poczytać o glupotach ale to manipulowanie słowami zaczyna już zwyczjnie drażnić.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 14-03-18, 00:48 cytuj
    wstrentna ta Lewandowska. i lepiej jak milczy.POTWOR OSOBA
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 14-03-18, 00:47 cytuj
    wstrentna ta Lewandowska. i lepiej jak milczy.POTWOR OSOBA
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 14-03-18, 00:29 cytuj
    Do 22:41 Owszem, bez roberta z pewnoscia znalazlaby prace. Moze za 2 tys zl miesiecznie, jako dietetyk gdzies tam i tyle. Taka jest prawda. Przestanciw pieprzyx ze do wszystkiegi doszla sama. Sama to zarabialaby 2 tys miesiecznie. Dzieki karierze meza, zarabia 100 razy wiecej.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 13-03-18, 23:40 cytuj
    ależ macie problemy. jak ktos sobie życzy wyrzucac kase w bloto, to niech wyrzuca. g mnie to obchodzi.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość: Gostek 13-03-18, 23:16 cytuj
    gość, 13-03-18, 18:22 napisał(a):

    Akeż z ciebie pustak. I nie tłumacz się z tej swojej próżności.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 13-03-18, 22:45 cytuj
    20:09, masz racje, ale fanatyczkom nie przetlumaczysz. One zjadlyby g w papierku jakby hylo by ann. Nawet w niezdrowym, strasznie przez nia lansowanym oleju kokosowym. Nie mozna sie po nich spodziewac logicznego myslenia, im wiedze o zywieniu musi posac celebrytka w sponsorowanych postach. Inaczej do nich nie dotrze.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 13-03-18, 22:43 cytuj
    18:22, tutaj wystarczy miec mozg, a nie pelny portfel. Tez mnie stac na wuele, ale przede wszystkim wiem, co jest zdrowe i na tym sie opieram, a nie na cenie produktow. Ziemniaki za taka cene powinny miec wbudowane wifi. Nie placisz za ziemniaki, a za marke, za mode, za lans. Trzeba czegos wiecej niz pelny portfel, zeby to ogarnac.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 13-03-18, 22:41 cytuj
    Do 20:09 Orzechów nie można jeść dużo bo mają dużo kcal. Tak oczywiście że dzięki Robertowi Ania jest bardzoej rozpoznawalna, ale bez niego też by sobie poradziła, ma skończone studia więc mimo wszystko znalazłaby pracę. Dzięki tej rozpoznawalności mogła poprostu osiągnąć więcej i szybciej, ale nie jest osobą niewykształconą
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 13-03-18, 20:09 cytuj
    Do 17:47 sama jestes biedota umyslowa. To ze mnie stac, tzn ze mam dac sie okradac? Tobie pieniadze z nieba spadaja, ze wydajesz je na prawo i lewo, bezmyslnie? I kupujesz pier**ly modne, bo Cie stac? To jest dopiero bieda umyslowa. Co innego dobrej jakosci przekaska, a co innego rabunek w bialy dzien. Zadne chipsy nie sa zdrowe jak juz. Zdrowe to sa orzechy, migdaly, banany itd. A nie ziemniaki po obrobce termicznej. Orzechy nerkowe, to jest dopiero bomba witaminowa. I lepiej kupic d9brej jakosci orzechy niz ziemniaki od lewandowskiej. Mysl. Mnie stac na dobre jakosciowo rzeczy, ale tez stac mnie na myslenie i nie daje sie okradac.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 13-03-18, 20:02 cytuj
    To zwykla prostaczka, ktora probuje wycisnac ile sie da pieniedzy z kariery swojego meza. Tak to po prostu jest. A glupi ludzie zasilaja jej kieszenie.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!