Oto sekret DIETY Kim Kardashian. W kilka dni schudła 2,5 kg!

przejdź do komentarzy

Co teraz je gwiazda?

kim kardashian kim kardashian/Instagram:kimkardashian
Figura Kim Kardashian (37 l.) nie jest jedynie zasługą diety i ćwiczeń. To w dużej mierze dzieło chirurga plastycznego. Mimo wszystko celebrytka dba o to, żeby nie przybrać na wadze, a zwłaszcza przed ważnymi wydarzeniami. Teraz jest nim Met Gala, która odbędzie się już 7. maja.

Kim Kardashian W KOŃCU przerywa milczenie na temat Tristana Thompsona

Kim przyznała się, że stosuje specjalny 10-dniowy detoks Sunfare Optimal.

Jestem bardzo podekscytowana tym detoksem, ale muszę przygotować się mentalnie na jego kolejne etapy. Zbliża się Gala Met i ciężko pracowałam na treningach, ale ostatnio zaczęłam niestety jeść za dużo słodyczy. Postanowiłam zmienić moje nawyki żywieniowe, zacząć jeść zdrowiej i wyeliminować jak najwięcej cukru z jadłospisu. Pokusy są wszędzie - powiedziała w rozmowie z Harpers Bazaar.




Jak wygląda taki detoks? W dniach 4-6 pije się tylko koktajle i herbatki ziołowe. W pozostałe dni spożywamy też normalne posiłki, takie jak m.in. sałatka z łososia z przyprawami,czy guacamole z frytkami wegetariańskimi.

Kim zdradziła, że po czterech dniach takiej diety zrzuciła już 2,5 kg.

Mała Chicago ROŚNIE! Kim Kardashian pokazała nowe nagranie z córeczką

Niestety, jeśli po zakończeniu detoksu nie zaczniemy zdrowo jeść, efekty pójdą na marne. Co myślicie o takich metodach?

OK OK I’m almost done posting vacay pics...

Post udostępniony przez Kim Kardashian West (@kimkardashian)



🌴🏄🏻‍♀️👙🐚

Post udostępniony przez Kim Kardashian West (@kimkardashian)




Polecane wideo

Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Wasze komentarze (22): sortuj
  • avatar kozaczek
    gość 01-05-18, 23:41 cytuj
    Nie potrafię ogarnąć gdy niesamowicie brzydka baba z taką zdeformowana gębą na każdy możliwy temat od razu nawija jaka to ona wysportowana i fit, ze az żal bierze jak biedactwo marnuje czas bo jej to nic nie daje - ani uroku, ani seksapilu, ani nawet inteligencji a i byciu chociaż ładna to gruba przesada.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 01-05-18, 23:36 cytuj
    Ależ ona jest brudna. Ładniejsze dziewczyny po ulicach chodzą.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 30-04-18, 14:46 cytuj
    Serio? Ona ma non stop odsysanie tluszczu operacje i poprawianie figury plus twarzy. Jaka dieta ogarnijcie sie
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 30-04-18, 14:26 cytuj
    22:28 gruba? Lecz sie. Żeby wszystkie baby w Polsce miały takie grube brzuchy jak ona to by było miło spojrzeć. Już ie mówiąc o tym, ze ma przy tym spory biust, czego u Polek tez próżno szukać.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 30-04-18, 10:09 cytuj
    Jedyna dieta stosowana przez Kardashianki, to liposukcja:/
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 29-04-18, 23:00 cytuj
    A rower i rolli nie sa nudne? W dodatku czlowiek jest izalezniony od pogody. Biegac tez mozna na dworze, powtorzenia o ktorych poszesz to cwiczenia silowe, wzmacniajace i budujace miesnie, rollami tego sie nie osoagnie. Zalezy co kto chce osiagnac, taki dobiera sobie trening jaki mu pasuje. Rolki tylko latem, rower tylko jak pogoda bo wszystko uwalone blotem. Ja wole silownie, klimatyzacji, konkretny sprzet, dostepna sauna i basen, zajecia typu joga pilates zumba fittness, tango itd. Rower tez jest no i mozna muzyki posluchac bo zgodnie z prawem na zewnatrz prowadzac jakikolwiek pojazd nie wolno miec sluchawek w uszach. Takze dla mnie bez porownania.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 29-04-18, 22:28 cytuj
    To ona stosuje diety I jest taka gruba?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 29-04-18, 21:15 cytuj
    Do 16:25 chodzi o powtorzenia na silowni. Sa nudne. Mnie osobiscie nudza. Wytrzymuje max miesiac i to i tak zmuszanie sie. Sklony, podnoszenie ciezarkow, liczenie tego, orbitreki i inne urzadzenia na silowni, po kilku dniach tez sie nudza. Gdyby jeszcze efekty cwiczen byky widoczne po tygodniu, ale nie sa. A machanie nogami rekami, sklony przez godzine, czy truchtanie na biezni sa nudne. Ja wybieram rower i rolki.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 29-04-18, 21:03 cytuj
    Frytki wegetarianskie nieprawdopodobne ,bez glutenu,nabiału -czekamy na przepis Lewandowskiej haha
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 29-04-18, 20:47 cytuj
    Odsysanie i zabiegi .Leniwa jest.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 29-04-18, 17:31 cytuj
    Wegetariańskie frytki? a te zwykle to niby z czego?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość: Luizka 29-04-18, 17:31 cytuj
    ona wcale nie jest gruba. Ja to muszę być na diecie lightdiet żeby stracić kg do wakacji a ona jak dla mnie ma figurę idealną. może tylko piersi za duże
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 29-04-18, 17:14 cytuj
    Nie ma nic lepszego niż wysiłek fizyczny, siłownia, rower basen, bieganie, joga, pilates do wyboru do koloru, i nie trzeba się katować dzień w dzień bo to niezdrowe i może przynieść odwrotne rezultaty od zamierzonych, wystarczy być regularnym :)
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 29-04-18, 16:55 cytuj
    Zeby mi dopłacali, to bym tak wyglądać nie chciała...jest niesmaczna i wielka, chirurgiczne wcięcie i wypłaszczony operacyjnie brzuch tylko pogarszają całość
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 29-04-18, 16:25 cytuj
    Dlaczego tylko masochisci lubia ceiczyc? Wlasnie zaczelam chodzic na silke moesiac temu, no nie powiem ze jestem mega fanem cwiczen zwlaszcza kardio, ale efektypo miesiacu sa powalajace, jestem silniejsza, lepiej spoe, mam wiecej energii, plecy mnie nie bola. Mam prace biurowa wiec od siedze iaprzy kompie boli szyja. Silownia poprawia humor, kondycje skory, wydolnosc fizyczna. Nie chodzi tylko o wyglad. Jak pisalam, fanem potu nie jestem, chodze zeby schudnac i troszke nabrac miesni, ale zeby pisac ze tylko masochisci to lubis to przesada. Wystaczy wykonywac te cwiczenia, ktore sie lubi, dla jednych to bieznia, dla innych tennis, a dla jeszcze innych cwiczenia silowe. Ja sobie swoje treningi urozmaicam i nie narzekam a za masochistke sie nie uwazam.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 29-04-18, 16:22 cytuj
    Co to do cholery są wegetariańskie frytki??
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 29-04-18, 16:22 cytuj
    Tez nie wierze ze ona chodzi na silke, jest zbyt leniwa, kto ogladal ich show wie, ze pna ciagle tylko lezy i ziewa.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 29-04-18, 16:20 cytuj
    Kazda metoda jest donra jesli ktos chce zgubic lilka kg na jakas okazje i szybko. Utrzymac sie tego nie da, jesli potem wraca sie w 100% do starych nawykow. Ale chwilowo, na potrzeby jakiejs konkretnej okazji to takie sposoby jak najbardziej dzialaja.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 29-04-18, 16:09 cytuj
    "zbliża się gala met" - normalnie jakby miała byc na niej gwiazdą, czemu jest zapraszana wogóle to ja nie rozumiem.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 29-04-18, 15:54 cytuj
    Photoshop I juz 2 ,5 kg mniej.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!