Czy Paulina Smaszcz-Kurzajewska decydując się na bycie twarzą włoskiej marki biżuteryjnej Claudio Canzian miała zagwarantowaną konsultację odnośnie retuszu graficznego?

Prezenterka na zdjęciach reklamowych wygląda… hmm… inaczej. Czy taki miał być oryginalny zamysł? Nie jesteśmy pewni.

Na żywo efekt jest zupełnie inny – wystarczy porównać poniższe zdjęcia.

Warto zwrócić uwagę na to, że Paulina Smaszcz-Kurzajewska w autografach zamieszczonych na poniższych zdjęciach dodała napis „TVP” obrysowany serduszkiem. R azem ze swoim mężem Maciejem Kurzajewskim od półtora roku prowadzi bowiem w TVP2 morning show Pytanie na śniadanie. Tymczasem – jak donosi portal wirtualnemedia.pl – Komisja Etyki TVP mocno skrytykowała ostatnio udział Beaty Sadowskiej, również gwiazdy Telewizji Polskiej, w kampanii reklamowej Toyoty. Będzie afera?

Dołącz do fanów Kozaczka na Facebooku! Kliknij tutaj.

Tak prezenterka wygląda na żywo. Jak widać poprawki były zupełnie zbędne: