Pedofil Gary Oliva: Zabiłem JonBenet Ramsey!

przejdź do komentarzy

Mężczyzna odsiadujący karę 10 lat za posiadanie dziecięcej pornografii przyznał, że 6-letnia miss zginęła przez niego.

jonbenet ramsey jonbenet ramsey/Mat. prasowe
Śmierć ślicznej 6-letniej JonBenet Ramsey, do której doszło 26 grudnia 1996 roku, przez lata pozostała nierozwiązana, a sprawcy śmierci dziecka nie zostali ukarani. Podejrzewano wiele osób, w tym najbliższą rodzinę małej miss, której zwłoki w piwnicy domu odnalazł jej ojciec.

Całą historię śledztwa opisywaliśmy tutaj.

Chociaż śledczy stwierdzili, że 6-letnie dziecko nie zostało zgwałcone, nie wykluczono, że dziewczynka mogła być ofiarą innych czynności seksualnych. JonBenet była uczestniczką konkursów miss piękności i w ten sposób stała się też celem zainteresowania przestępców wykorzystujących dzieci.

Teraz Daily Mail dotarł do sensacyjnych listów autorstwa 54-letniego Gary'ego Olivy. Mężczyzna odsiaduje karę 10 lat więzenia za posiadanie dziecięcej pornografii. Oliva był też podejrzewany o uduszenie własnej matki.

15-latka zmarła, bo wygnano ją z domu, ponieważ MIAŁA OKRES!

W listach, do których dotarł Daily Mail, przestępca wyznaje, że to on stoi za śmiercią JonBenet. Jednocześnie zastrzega, że nie zabił dziecka specjalnie, jego śmierć była wynikiem nieszczęśliwego wypadku:

Nigdy nie kochałem nikogo tak, jak JonBenet, pozwoliłem jej jednak spaść, a jej głowa roztrzaskała się na pół, a ja patrzyłem, jak umiera - pisze zbrodniarz. - To był wypadek. Proszę, uwierzcie mi. Ona nie była taka, jak inne dzieci.


W innym liście Oliva pisze:

JonBenet kompletnie zmieniła moje życie i usunęła ze mnie całe zło. Tylko jedno spojrzenie na jej piękną twarz, jej lśniącą, piękną skórę i jej ciało bogini. Zrozumiałem, że źle zrobiłem zabijając inne dzieci. Ale przez przypadek ona też zginęła i to była moja wina.


Co wielka TAJEMNICA Katy Perry ma wspólnego z zamordowaną JonBenet Ramsey?

Te przerażające i trochę niespójne słowa będą teraz badać śledczy. Do czasu zakończenia śledztwa w tym temacie policja nie udziela żadnych informacji ani komentarzy.



Pedofil Gary Oliva: Zabiłem JonBenet Ramsey!

Pedofil Gary Oliva: Zabiłem JonBenet Ramsey!


Polecane wideo

Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Wasze komentarze (27): sortuj
  • avatar kozaczek
    gość 11-01-19, 02:03 cytuj
    O ile przerabianie dzieci na dorosłe kobiety jest chore to nie wierze w historie tego faceta. Pedofile szukają dzieci, ro dzieci ich pociągają a nie mini wersje dorosłych. Ja stawiam na jej brata jeśli chodzi o te sprawę.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-01-19, 04:31 cytuj
    JonBenet The Burglar Theory

    Na FB i w encyklopedii o sprawie.

    Sprawa prawdopodobnie nigdy nie zostanie zamknięta z powodów politycznych.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-01-19, 05:24 cytuj
    Myślę, że w tym przypadku winny jest ktoś z najbliższej rodziny, ale niestety nikt im już tego nie udowodni. A na przestrzeni lat, pewnie mnóstwo psycholi się do tego przyznało, żeby zyskać rozgłos :/
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-01-19, 08:55 cytuj
    "usunęła ze mnie całe zło", a jednocześnie o 6-cio letnim dziecku pisze "ciało bogini"!!!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-01-19, 09:22 cytuj
    Rodzina została oczyszczona ostatecznie kilka lat temu po przeprowadzeniu badań DNA. Podejrzewano ze brat zabił a rodzice ukryli ciało, żeby go chronić - ale obalono ta teorie. Ci ludzie byli zupełnie nieodpowiedzialni- zostawiali drzwi otwarte nawet nocą, prowadzili otwarty dom. Każdy tam Mógł wejść gdy ich jie było, ukryć się i poczekać do nocy.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-01-19, 10:24 cytuj
    Nienormalni to byli rodzice że pchali ją na takie konkursy. Ona powinna mieć normalne, beztroskie dzieciństwo a nie przez kompleksy i chore ambicje rodziców uczestniczyć w takich imprezach. Na siłę próbowali zrobić z niej dorosłą i skończyło się tragedią. Szkoda dziecka.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-01-19, 10:27 cytuj
    09;22 to badanie dna zostało podważone, było tak śladowe, ze obecnie uznaje się je za pozostałość produkcji/pakowania. Wystarczy obejrzec filmy z przesłuchania tego brata, jak się zachowywał. Śmiał wręcz, wcześniej już uderzył ja kijem golfowym. Jon umarła od uderzenia w głowę, reszta wyglada na mistyfikacje. Policjanci za prawdopodobne narzędzie zabroni uznali latarkę bądź wagonik od dziecięcej zabawki. Okno w piwnicy było wybite od wewnątrz a pajęczyny w tym oknie były nienaruszone (czyli, ze nikt tedy nie wszedł). Odcisk buta pasował dozmiarem do ojca a matki pismo w dużej mierze pasowało do "listu od mordercy" . Tam było dużo takich "smaczków" wg mnie brat to psychopata
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-01-19, 10:31 cytuj
    Ponadto rodzice byli bardzo dobrze sytuowani i znali się z możnymi miasta, było tam bardzo dużo machloj, żeby zakończyć z tym, ze dziewczynka była owinięta w ulubiony koc, sprawa od początku była zle prowadzona a morderca był dobrze kryty.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-01-19, 10:51 cytuj
    10.27 .10.31 dokladnie . wiadomo ze to rodzinka za tym stoi po praktycznie kazdym dowodzie . znam ta sprawe .zajmuje sie kryminologia i kryminalistyka i po 5 sek. wiadomo ze to ktis z rodziny (brat)
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-01-19, 11:07 cytuj
    10:51, rozbaqilas mnie tekstem ze po 5 sekundach wiesz kto to. Co ty robisz zamiast byc swiatowej klasy ekspertem w dziedzinie kryminologii? Boze, co za narod...
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-01-19, 11:11 cytuj
    Rodzice przez te konkursy pieknosci samo gotuja im taki los
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-01-19, 11:46 cytuj
    11:07 nie jestem autorka tego wpisu ale poprzedniego o szczegółach sprawy, właśnie eksperci i wiele studentów kryminologii pracujących nad ta sprawa doszło dokładnie do takich samych wniosków.po tylu latach gdzie było mataczenie w dowodach, niszczenie ich przez rodziców i służby mundurowe (zabezpieczenie miejsca zbrodni albo raczej gdzie ja znaleziono bo wiele wskazuje na to, ze była przenoszona nawet w tamtych czasach zakrwawalo na kiepski żart) powoduje to, ze jedynie przyznanie się do winy odda sprawiedliwość tej dziewczynce, żadne nowe okoliczności już nie wypłyną.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-01-19, 11:46 cytuj
    11:11 w tej zbrodni akurat konkursy piękności raczej nie miały znaczenia.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-01-19, 12:19 cytuj
    W Boulder jest ( i była wówczas) największa liczba zarejestrowanych pedofilów w USA ( jeśli chodzi o miasta/okręgi) podobnej wielkości.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość: lol 11-01-19, 12:23 cytuj
    gość, 11-01-19, 05:24 napisał(a):


    Tak, ale jeśli rodzina była niewinna to dosyć, że zamordowano ich córeczkę to jeszcze musieli się zmagać ze społecznym linczem, podejrzeniami, jak to musiało wpłynąć na psychikę brata dziewczynki, Matka zmarła na lata jakiś czas temu.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-01-19, 12:41 cytuj
    12:23 brat wykazywał psychopatyczne skłonności już przed jej śmiercią oraz zaraz po. Typu uderzał ja kijem golfowym po głowie, nienawidził jej. Zaraz po jej śmierci się śmiał, cieszył i nie obchodziło go nic poza grami video. Poza tym słowa marki matki: straciłam jedno dziecko, nie stracę kolejnego bo umrę są znamienne :)
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-01-19, 14:49 cytuj
    Oczywiście, że to rodzinka ją załatwiła! Matka starając się ratować syna-mordercę wymyśliła całą tę historię z włamaniem i sama napisała list od porywacza!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-01-19, 14:53 cytuj
    ale plotek się rozmnożyło...

    nic dziwnego, że organizacje przestępcze działające na bazie plotek tak się tutaj rozrastają.

    W toku śledztwa prowadzonego również przez niezależnych śledczych, a nie tylko przez policję obalono wszystkie zarzuty nie wymagające wspomagania rodziny przez organizację przestępczą w celu usunięcia dowodów zbrodni.

    Rozsiewanie plotek opartych o wczesne wyniki śledztwa jest podstawą do pozwu. no może nie w tym bantustanie.

    Badań DNA było kilka. Może i kilkanaście dziś.

    Wszystkie udowodniły, że istnieje DNA nie związane z rodziną.

    Gdyby kogoś interesowała sprawa to na stronie mojej teorii The Burglar Theory jest kontakt do mnie lub przez FB.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-01-19, 14:59 cytuj
    Nie znaleziono żadnego śladu wskazującego na zacieranie śladów przez rodzinę lub ich znajomych na ciele ofiary i w okolicy, a w mojej teorii wyjaśniłem jak przebiegło dokładnie to całe zdarzenie.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-01-19, 16:07 cytuj
    14:53 zapominasz, ze to samo dna znaleziono także na innym opakowaniu majtek. Zakłada się ze zostało ono pozostawione przez osobę, która je pakowała. Nie prawda jest tez, ze obalono jakieś tezy, wielu śledczych uważało i nadal uważa ze morderca był, któryś z domowników, sędzia odrzucał wszystko co się dało.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!