Pokazy mody to eventy, które potrafią przyciągnąć prawdziwe tłumy gwiazd i gwiazdeczek. Niełatwo wszystkim dogodzić. Po ostatnim pokazie La Manii głośnym echem w mediach odbiły się narzekania Joanny Horodyńskiej na to, że zabrakło dla niej miejsca – „bidulka” musiała podziwiać kreacje na schodach przy toalecie. Teraz Joanna Przetakiewicz zdradziła, ile kosztowało ją urządzenie tej imprezy.

Okazuje się, że pokaz to nie lada inwestycja:

– Cena pokazu w Polsce to zazwyczaj koszt od 100 tys. do 600 tys. zł, natomiast za granicą to około 200 tys. euro, a nawet do 10 mln euro (każdy pokaz Chanel). Pieniądze są więc niezbędne, ale i tak nic nie znaczą bez udanej kolekcji. Finalnie kluczowa jest sprzedaż – czyli odbiór rynku. Pokaz to inwestycja, która docelowo musi się zwrócić. Inaczej trudno myśleć o długoterminowym rozwoju.

Już zaczynamy rozumieć, dlaczego suknie z wybiegów są takie drogie i dlaczego w naszym kraju na premierach kolekcji nie robi się show na miarę tych zagranicznych…

&nbsp
Przetakiewicz zdradza, ile kosztuje zorganizowanie pokazu

Przetakiewicz zdradza, ile kosztuje zorganizowanie pokazu