Qczaj o trenerze, który ZMASAKROWAŁ twarz dziewczynie: Nieważne, czy zasłużyła!

przejdź do komentarzy

"Czytam komentarze z zaciśniętym gardłem".

qczaj qczaj/instagram.com/prawda___/dziedzickatarzyna/qczaj
Wczoraj Internet obiegła przerażająca informacja. Katarzyna Dziedzic, dziewczyna trenera Miłosza Pawłowskiego, twierdzi, że została przez niego drastycznie pobita. Kobieta ma połamany nos, rozcięty łuk brwiowy i jest w złym stanie psychicznym. Trener na co dzień współpracuje z wieloma osobami oraz uczy rozsądnego i zbilansowanego trybu życia. Niestety - wygląda na to, że pod perfekcyjnym wizerunkiem kryje się druga twarz.

Tommy Lee został POBITY przez swojego syna Brandona

Sprawę skomentował popularny trener Qczaj. Na swojego Instagrama wrzucił poruszający filmik, na którym ze łzami w oczach komentuje tragiczne doniesienia ze świata fit-trenerów:


- Wychodzę dziś szczęśliwy po dwóch dniach treningów z moimi babeczkami. Szczęśliwy... Nagle zasypuje mnie lawina próśb „Qczaj zobacz to”... Kolega prywatnie pisze... „Daniel, to moja znajoma”
Widzę zdjęcie jednej z Was.
Złamany nos, sine oczy, twarz we krwi.
Próbuję powstrzymać targające mną emocje. Wchodzę w temat głębiej.

- napisał poruszony.

Na filmiku widać, że trener jest zszokowany sytuacją:


Tu nie ma pytań, czy ona zasłużyła, czy nie zasłużyła. [...] Nikt nie ma prawa zrobić drugiemu człowiekowi takiej krzywdy.

- mówił.

Kristen Stewart została pobita?! Te zdjęcia nie pozostawiają złudzeń

Myślicie, że to początek końca kariery Pawłowskiego?







Qczaj o trenerze, który ZMASAKROWAŁ twarz dziewczynie: Nie ważne, czy zasłużyła!

Qczaj o trenerze, który ZMASAKROWAŁ twarz dziewczynie: Nie ważne, czy zasłużyła!

Polecane wideo

Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Wasze komentarze (29): sortuj
  • avatar kozaczek
    gość 13-04-18, 10:22 cytuj
    Ale kobiet nie powinno się bić! Bla, bla, bla Nikogo nie powinno się bić, to po pierwsze Po drugie, nieznamy ani jej, ani jego, ani ile prawdy jest w tym wszystkim. Po trzecie, ja sam stanął bym za dziewczyną, bo jakby chciała coś wysądzić od niego, to powiedziała by, że ją zgwałcił, miała by 70% szans, że sąd uwierzył by jej bez żadnego dowodu, a jak by go ruchła i kazała być "ostrzejszym", to wygrała by sprawę z marszu. A jak nie, mogła by dramatyzować na internetach, aż armia Feministek stanęła by za nią, ostatecznie i tak by sprawę wygrała więc...
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość: Tomek 12-04-18, 21:45 cytuj
    To co ,,gnido,,sama sobie to zrobiła?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 12-04-18, 11:01 cytuj
    Kobiety!!!No proszę, ZDRADZIŁA CZY NIE< UKRADLA CZY NIE To nie jest WA ZNE!!!Nikt nie ma prawa nas tøuc, bic to przemoc, kobieta kobiete równiez NIE, Kobieta faceta tez NIE nie wazne co kto zrobiø, nie dajcie sobie wmówic æe ktos zasluzyl ,NIKT na to nie zasluguje!jak ktos stosuje przemoc fizyczna to znaczy ze jest slaby, ze nie widzi iinego wyjscia a ich jest sporo!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 12-04-18, 10:28 cytuj
    Tak się składa ze ona jest trenerka sztuk walki i to ona go utrzymywała. Zazdrościcie jej urody kasy i stad ta zawiść. Ciekawe kim Wy jesteście i na czyim utrzymaniu
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 12-04-18, 00:30 cytuj
    Qchaj "kocham Cie" ale nie wpierdzielaj sie! Kazda sytuacja jest inna! Nie znam ani jej ani jego! Spojrz na dziewczyne! Sliczna! Ale oczy i wyraz twarzy mowia duzo. Zal mi Milosza ze dal sie tak sprowokowac. Milosz "mlode mieso" wymaga! Ta dziewucha mnie nie przekonala. Sorry!!!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-04-18, 07:00 cytuj
    Nie znam jego a ni jej ale pamietajcie kobiety potrafia upozorowac duzo zeczy by obwinic faceta I go zeszmacic jest duzo przypadkow takich moze chcial ja zostawic to ona tak robila by na jej kozysc bylo I na nim sie pomscic nie oceniajcie odrazu ladna byla ale co w tej glowce miala.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 10-04-18, 18:33 cytuj
    Dramstwo !!! O przemocy powinno sie rozmawiac Nie potepiac ofiar !!!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 10-04-18, 16:24 cytuj
    Ona należy do tego typu kobiet, które chcą się lansować na czyjejś kasie i nie robić nic innego. Najgorszy typ kobiet. Potem grają ofiary, one nic nie zrobiły oczywiście. Nie należy im się przemoc ale inna kara np. finansowa.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość: dddd 10-04-18, 16:20 cytuj
    jak sobie wzięła debila bez mózgu - bo widziała pewnie tylko mięśnie to ma - nie usprawiedliwiam przemocy

    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 10-04-18, 15:28 cytuj
    Należy sie wpieedol nawet babie jak jest taka podła i zakochana w sobie . Sama jestem dziewczyną i nie raz dostałam wpier... I nauczyłam sie szacunku do ludzi bo tez taka bylam a teraz mam hono
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 10-04-18, 13:59 cytuj
    gość, 10-04-18, 07:32 napisał(a):

    nie usprawiedliwiam przemocy
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 10-04-18, 09:37 cytuj
    przyszly czasy ze kobieta kobiecie jest wrogiem! Jak maz bije to pewnie zonie sie nalezalo, jak zdradza to pewnie go zona zaniedbywala itd zal patrzec juz na niektore takie klotnie... a z tym bydlakiem do wiezienia!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 10-04-18, 07:33 cytuj
    gość, 09-04-18, 15:50 napisał(a):


    lol, to naprawde toim zdaniem usprawiedliwia przemoc? normalnie to sie rozstajesz, a nie masakrujesz kogos.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 10-04-18, 07:32 cytuj
    gość, 09-04-18, 18:56 napisał(a):



    a mi jako kobiecie wstyd czytać ten bełkot, napisany przez kobietę, usprawiedliwiający przemoc. tu reakcja jest tylko jedna. potępienie i odcięcie od społeczeńswa takiej niezrównoważonej i skłonnej do agresji osoby. bez żadnego "ale, rozumiem, prowokacje" czy innego bullshitu.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 10-04-18, 01:57 cytuj
    gość, 10-04-18, 01:44 napisał(a):

    Nikt nikogo nie usprawiedliwia, ale niektóre baby to żmije i niestety znam kilka takich. Obyś nie trafiła na taką przyjaciółkę, bo to może się źle dla ciebie skończyć. Opinię łatwo komuś zepsuć, zaufania tak łatwo nie odzyskasz.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 10-04-18, 01:44 cytuj
    jak czytam co tu baby piszą to mi się słabo robi, dziewczyna pokazała obdukcje i pobitą twarz, a inne kobiety zamiast wspierać, wymyślają alibi dla damskiego boksera typu "instagramowa dziunia"... wstyd mi za was
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 10-04-18, 00:28 cytuj
    A co z tym Prawym, ktory z miłości lał żonę i zrzucal ze skarpy? Dostanie jakies zadośćuczynienie?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 09-04-18, 21:00 cytuj
    gość, 09-04-18, 20:44 napisał(a):

    Jasne, usprawiedliwiaj leniwe krowy.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 09-04-18, 20:44 cytuj
    Uderzenie kobiety nigdy nie powinno miec miejsca. Kobiety które nie mają swoich pasji, dochód czy zajęć sa łatwym łupem. Uzależnione od faceta i od jego widzi mi się,
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 09-04-18, 18:56 cytuj
    Powiem jedno, faceci uważajcie z kim się zadajecie. Instagramowe dziunie to najgorszy typ kobiet jaki może być. Dla lajków i torebek zrobią wszystko. Jak widzę niektóre instagramy to wstyd mi, że należę do tego samego gatunku kobiet.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!