Nowa reklama producenta napoju energetycznego Devil Energy wywołała spore kontrowersje. Na ich profilu na Facebooku pojawiła się grafika, na której widać twarz kobiety uniesioną ku górze, a jej brodę podtrzymuje męska dłoń. Pod spodem znajduje się napis: Ona już wie co za chwilę będzie miała w ustach…

Nowa świąteczna reklama Allegro doprowadzi Cię do łez (VIDEO)

Reklama spotkała się ze sporą krytyką internautów:

Seksistowski motyw którego autorzy zapomnieli że połowę rynku stanowią kobiety. Chcecie w ten sposób zrazić do siebie 50% odbiorców?

Co za seksistowski szajs. Tekst żałosny, ale kto to przyjął i puścił w świat? Reklama na poziomie mułu.

Nie wiem co chcieli osiągnąć tą reklama, ale efekt będzie taki, że szanująca sie kobieta nie tknie tego dziadostwa dla zasady.

Mimo nieprzychylnych komentarzy, Devil Energy nie usunęło grafiki, a wrzuciło kolejną – tym razem z takim samym motywem, ale z twarzą mężczyzny i podpisem: On już wie w czym za chwilę zatopi usta…

Internauci dalej krytykują:

Ciemnota i tępota do potęgi. Głupotę „ratujecie” głupotą. Porażka, idiotyzm i kretynizm.

Czy wy ludzie naprawdę myślicie, że rozwiązaniem problemu przedmiotowego traktowania kobiet jest wprowadzenie przedmiotowego traktowania drugiej płci i że to załatwia sprawę. Czy naprawdę wasze życie sprowadza się tylko i wyłącznie, albo głównie do jednej sfery pokazanej w prymitywny i żałosny sposób?

Świąteczna reklama PEPCO wywołała BURZĘ. Jest seksistowska? (VIDEO)

Marka na pewno osiągnęła jeden cel reklamowy – jest o niej głośno.

Co o tym myślicie?