Robert Lewandowski (29 l.) nie będzie już twarzą Coca-Coli – piszą Wirtualne Media. Piłkarz reklamował markę i jej napoje od 2010 roku. Spoty promocyjne pojawiały się również w Polsce. Kiedy jednak latem ubiegłego roku Lewy pojawił się w reklamie bezcukrowej wersji produktu, spotkał się z falą krytyki.

Lewandowska rozczarowana wynikiem plebiscytu Przeglądu Sportowego

Chodziło o brak spójności reklamy z tym, co Lewandowski i jego żona starają się przedstawić jako ich styl życia. Fani zauważyli, że reklama Coli nijak się ma do kulek mocy, ciastek bezglutenowych i innych zdrowych produktów, które jako część ich diety promują Lewandowscy.

Umowa między Lewandowskim a Coca-Colą wygasła pod koniec 2017 roku. To oznacza, że nie powstaną nowe reklamy z udziałem piłkarza, nie będzie też emisji wyświetlania starych reklam z udziałem sportowca.

Batony Lewandowskiej już nie tak ekskluzywne?

Tymczasem serwis Przegląd Sportowy podał, że współpracą z Lewandowskim jest zainteresowana marka napojów funkcjonalnych Oshee (obecny partner PZPN, od sierpnia 2018 sponsor polskiej kadry).

Oprócz Coca-Coli Lewandowski reklamował również inne produkty i marki: szampony Head & Shoulders, telefony Huawei, maszynki Gilette oraz ubrania Vistuli.

Robert Lewandowski nie będzie już reklamował Coca-Coli

Robert Lewandowski nie będzie już reklamował Coca-Coli