Tak to już jest, że dziś nawet dzieci stają się – w pewnym znaczeniu – towarem. Pociechy gwiazd na rynku reklamowym to potężny atut, z którego marki korzystałyby najchętniej bez umiaru. Oczywiście większość rodziców chroni wizerunek swoich dzieci i nie sprzedaje ich twarzy do reklam, ale przypadki udziału latorośli celebrytów w kampaniach reklamowych zdarzają się.

W przypadku dzieci Victorii Beckham (40 l.) i Davida Beckhama (39 l.) dwaj synowie – Brooklyn i Romeo podpisali już pierwsze kontrakty i pojawili się w reklamach.

Do tej pory rodzice odmawiali udziału 3,5-letniej córki w kampaniach. Być może dlatego, że dziewczynka była mała.

Plotki mówią, że po Tygodniu Mody w Nowym Jorku, w czasie którego odbył się pokaz kolekcji Victorii, rodzice dostali propozycję kontraktu na kwotę – bagatela – 30 milionów funtów.

– Firmy widzą, że Harper jest wręcz idealną modelką. Dziewczynka jest otoczona szczęśliwą rodziną – kochającymi się rodzicami i zgranymi braćmi. Taki wizerunek jest bardzo wartościowy – mówi informator.

Ciekawe co na to Kim Kardashian (34 l.)? Jej córeczka nie pasuje do portretu idealnego? Może musi urosnąć i przestać krzyczeć na pokazach…

Rodzice Harper Seven podpiszą GIGANTYCZNY kontrakt modowy?

Rodzice Harper Seven podpiszą GIGANTYCZNY kontrakt modowy?

Rodzice Harper Seven podpiszą GIGANTYCZNY kontrakt modowy?