Siostra Meghan w OKRUTNYCH słowach o księżnej

przejdź do komentarzy

"Jeśli nasz ojciec umrze, Ty będziesz za to odpowiedzialna."

meghan markle meghan markle/Forum/Reuters,Backgrid
Meghan Markle odkąd została żoną księcia Harry'ego, nie ma dobrych kontaktów ze swoją rodziną. Jej ojciec Thomas Markle opowiada w wywiadach, że widzi, jaka jest nieszczęśliwa. Nie pierwszy raz również przyrodnia siostra krytykuje jej poczynania oraz księcia Harry'ego.

Książę Harry URAZIŁ siostrę Meghan Markle

Tym razem jednak zadała Meghan cios poniżej pasa. Na jej Twitterze pojawiły się posty, w których nie przebiera w słowach.

Pod linkiem do artykułu o tym, że Meghan i Harry oddali hołd Nelsonowi Mandeli na ostatnim uroczystym wyjściu, napisała:

Ciesze się, że masz czas, aby oddawać hołd innym, a własnego ojca ignorujesz. Jak można być tak zimnym i spojrzeć w lustro? Harry? Myślę, że miałam rację.




Dalej kontynuowała:

Mój ojciec nie wstydzi się tego że kocha swoją córkę. To rodzina królewska powinna się za siebie wstydzić, że są tacy zimni.


Najmocniejsze jednak były te słowa:

Jeśli nasz ojciec umrze, pociągnę Cię do odpowiedzialności, Meg.


Skandaliczne słowa ojca Meghan Markle! Zdradził, że księżna CIERPI!

Dziwicie się, że Meghan ogranicza z nimi kontakt?

Siostra Meghan w OKRUTNYCH słowach o księżnej

Siostra Meghan w OKRUTNYCH słowach o księżnej


Polecane wideo

Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Wasze komentarze (24): sortuj
  • avatar kozaczek
    gość: est 21-07-18, 10:03 cytuj
    gość, 19-07-18, 02:18 napisał(a):

    serio? żyjemy w średniowieczu i książe musi pannę mieć nadobną i z dobrego domu? Ale głupoty piszesz. jeśli zakochał sie w niej pomimo całego tego majdanku to tylko świadczy o prawdziwosci uczucia, a moze i ten cały sztywny dwór angielski skorzysta na takich rewolucjach.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 19-07-18, 23:25 cytuj
    nie zazdroszczę tej meghan, bo ona się tam nie umie odnaleźć.jedyne co robi to się przebiera i uśmiecha. zupełnie jak Melania Trump
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 19-07-18, 23:23 cytuj
    a ja wam powiem tak. nie pasuje mi ta meghan w ogóle na tym dworze, nawet nie tyle temu, że ciemnoskóra (choć to też się gdzieś tam gryzie), co po prostu ona wydaje mi się odgrywać teraz rolę życia. może i kocha harego, a może czuje jego pieniądz i luksusy, ale ona tam pod żadnym aspektem nie pasuje. druga sprawa, jak by nie przynosiła hańbę monarchii, tak też generuje popularność całej rodziny - sami widzicie jak wszędzie spamują posty z nią, na pewno na tym rodzina królewska ma zarobek
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 19-07-18, 14:09 cytuj
    Patologia-rodzina Meghan.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 19-07-18, 07:46 cytuj
    02:18 harry wziął sobie za żonę kobietę ktorą kocha, bo jak widac gołym okiem nie ma możliwości zeby kierowal sie innymi pobudkami. Natomiast Karolowi żonę wybral dwór z królową na czele, wydawało sie,ze idealną z idealnym pochodzeniem i rodziną w tle i jak to sie skończyło to sama wiesz..więc nie opowiadaj tu bzdur,ze w małżeństwie rodzina jest najważniejsza.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 19-07-18, 02:18 cytuj
    Nie przepadam za Meghan, ale gdybym była na jej miejscu, też zerwałabyn kontakty z taką rodzinką, która rodzinne sprawy wywleka publicznie. Swoją drogą - osoba tak wysoko urodzona (Harry) powinna zawczasu liczyć się z konsekwencjami swej decyzji o poślubieniu popularnej aktoreczki. Rodziny żony się nie wybiera, ale żonę tak. I wybierając ją - bierze się ślub także z jej całym poprzednim życiem. Książę sobie wziął na głowę niezły majdan. Najgorsze jest to, że nie tylko siebie nim obciążył, ale całą rodzinę królewską, która ma przez jego głupią egoistyczną decyzję problem nie lada, który będzie wciąż rósł. Skandal za skandalem ze strony ridzinki Meghan zatruje atmosferę do reszty. Zresztą takie rzeczy ogolnie dotyczą kazdej rodziny, która godzi się na przyjęcie w swoje grono nieodpowiedniej osoby.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 18-07-18, 23:35 cytuj
    Zazdrość zawiść i tyle bo ma lepiej niż oni brak słów
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 18-07-18, 23:17 cytuj
    Co za kretyni, myśleli ze będą przyjeżdżać do pałacu jak do siebie, a tu rozczarowanie. To i żółci sie ulewa.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 18-07-18, 21:21 cytuj
    To już jest szantaż. Powinni wysłać do tej pseudo siostry smutnych panów żeby jej conieco wytłumaczyli...
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 18-07-18, 21:09 cytuj
    Szczerze to współczuję jej. Nie dość że musi non stop chodzić z przyklejonym uśmiechem i przestrzegać tych wszystkich sztywnych zasad, co ewidentnie ją paraliżuje i odbiera jej radość z życia, to jeszcze wlasna rodzina wylewa na nią wiadra pomyj. Masakra, ale cóż, wiedziała na co się pisze
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 18-07-18, 18:38 cytuj
    Nie jestem za Megan ale ta jej rodzinka doprowadzi ją do obłędu !
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 18-07-18, 18:06 cytuj
    17:01 olewka? Płacił za jej studia, załatwiał prace, teraz ona go postawiła w kat :)
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 18-07-18, 18:01 cytuj
    Wspolczesny tatus, gdy potrzebny olewka, gdy cirka wyszla za ksiecia, oj oj, biedulek.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 18-07-18, 18:01 cytuj
    Poczuła piniondze to z biedota się nie zadaje.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 18-07-18, 17:33 cytuj
    siostra przyrodnia to dla mnie nie siostra...wiec co ona chce od meg? to ze maja wspolnego ojca nie oznacza ze musza utrzymywac kontakt...
    ta pinda jest zazdrowsna o to w jakiej rodzinie jest meg.
    gdyby to byl ktos niezanay to by tak nie wymyslala
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 18-07-18, 17:32 cytuj
    gość, 18-07-18, 15:31 napisał(a):
    Sorry, ale Meghan po slubie olala nawet wlasna matke. Wiec jednak jakies ziarnko prawdy jest w tych zarzutach

    a ty jesteś podłączona pod linię telefoniczną megan i jej matki czy czytasz jej pamiętnik? skad takie szybkie wnioski , ja pierniczę, byle dokopać
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 18-07-18, 17:31 cytuj
    gość, 18-07-18, 15:31 napisał(a):
    Sorry, ale Meghan po slubie olala nawet wlasna matke. Wiec jednak jakies ziarnko prawdy jest w tych zarzutach

    a ty jesteś podłączona pod linię telefoniczną megan i jej matki czy czytasz jej pamiętnik? skad takie szybkie wnioski , ja pierniczę
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 18-07-18, 16:27 cytuj
    Wygrała los na loterii, wiedzie teraz bajkowe zycie,a te czubki niw mogą się z tym pogodzic.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 18-07-18, 16:25 cytuj
    Ale wstrętna rodzinka. Współczuję Meghan.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 18-07-18, 16:14 cytuj
    gość18-07-18, 15:31 cytuj Sorry, ale Meghan po slubie olala nawet wlasna matke. Wiec jednak jakies ziarnko prawdy jest w tych zarzutach
    Szkoda, ze ta rodzina przez 10 lat olewała Megan, a teraz nagle sobie o niej przypomnieli. Juz raz wyszło na jaw, ze jej ojciec robi ustawki za kasę. Myslisz, ze teraz tych wywiadów udziela za darmo? Ciekawe, co by zrobił, jakby Megan do niego zadzwoniła - nagrał rozmowę?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!