Liczby na koncie Kylie Jenner (19 l.) pokazują, że opłaciło się jej założenie własnej marki kosmetycznej. Zaraz po Kim, Kylie jest najbogatszą z sióstr.

Zobacz: Kylie Jenner w dresie, BEZ PERUKI i bez makijażu (FOTO)

Jednak więcej niż klientów marki, przybywa jej hejterów. Postarała się o to sama celebrytka, która zalicza wpadkę po wpadce.

Najpierw początkująca bizneswoman kupowała tanie opakowania na błyszczyki, które nie sprawdziły się w praktyce. Później była afera ze śmierdzącą paletką, a teraz pora na „stary” nowy błyszczyk.

Kolor „Blitzen” był częścią zestawu mini produktów sprzedawanych za 36 dolarów. Dzisiaj ten sam odcień wraca w wersji samodzielnej za 29 dolarów i z nową nazwą „Spice”. Kylie reklamuje mazidło jako absolutną nowość.

Mając taką rzeszą fanów i hejterów, nie można pozwolić sobie na takie niedopatrzenie. Internauci czują się oszukani, a wraz swojego zirytowania dają na Twitterze.

Zobacz: Skandal wokół cieni Kylie Jenner. Lepiej ich nie kupuj. SZKODZĄ ZDROWIU!

Jeszcze kilka takich akcji i Kylie straci klientów?

Sprawdź koniecznie, czy Ciebie też oszukała Cię Kylie Jenner

Sprawdź koniecznie, czy Ciebie też oszukała Cię Kylie Jenner

Sprawdź koniecznie, czy Ciebie też oszukała Cię Kylie Jenner