Sprawdź koniecznie, czy Ciebie też oszukała Kylie Jenner
Niedługo czeka ją bolesny upadek?
Liczby na koncie Kylie Jenner (19 l.) pokazują, że opłaciło się jej założenie własnej marki kosmetycznej. Zaraz po Kim, Kylie jest najbogatszą z sióstr.
Zobacz: Kylie Jenner w dresie, BEZ PERUKI i bez makijażu (FOTO)
Jednak więcej niż klientów marki, przybywa jej hejterów. Postarała się o to sama celebrytka, która zalicza wpadkę po wpadce.
Najpierw początkująca bizneswoman kupowała tanie opakowania na błyszczyki, które nie sprawdziły się w praktyce. Później była afera ze śmierdzącą paletką, a teraz pora na „stary” nowy błyszczyk.
Kolor „Blitzen” był częścią zestawu mini produktów sprzedawanych za 36 dolarów. Dzisiaj ten sam odcień wraca w wersji samodzielnej za 29 dolarów i z nową nazwą „Spice”. Kylie reklamuje mazidło jako absolutną nowość.
Mając taką rzeszą fanów i hejterów, nie można pozwolić sobie na takie niedopatrzenie. Internauci czują się oszukani, a wraz swojego zirytowania dają na Twitterze.
Zobacz: Skandal wokół cieni Kylie Jenner. Lepiej ich nie kupuj. SZKODZĄ ZDROWIU!
Jeszcze kilka takich akcji i Kylie straci klientów?
the description for spice is a deepened raspberry-plum, and Blitzen is apparently a warmer version of that @KylieJenner please explain HOW pic.twitter.com/NUEoqlC7SD
— not your baby (@b_othered) 27 grudnia 2016
Kylie Cosmetics has been repackaging their general line lipsticks and making them limited edition. Example: spice and blitzen pic.twitter.com/VbVNqfahFs
— Michelle Contreras (@MichiContreras) 6 lutego 2017
Why are Spice and Blitzen the same exact shade just different packaging? I'm so mad 😒🙄 @kyliecosmetics @KylieJenner pic.twitter.com/BQiPdjmCFI
— cindy alvarez (@__calvarez) 1 grudnia 2016
This is spice VS blitzen… pic.twitter.com/2H6ebB18XM
— lol (@perspxtiv) 11 grudnia 2016