STRZELANINA W SZKOLE. Napastnikiem był jeden z uczniów

przejdź do komentarzy

17 osób nie żyje

floryda floryda/
Siedemnaście młodych osób nie żyje, kilkanaście zostało rannych. Doszło do szkolnej strzelaniny 70 km na północ od Miami w stanie Floryda.

Huragan Irma spustoszył Karaiby, Floryda szykuje się na atak (ZDJĘCIA)

Całe zdarzenie miało miejsce w Marjory Stoneman Douglas High School w Parkland. Na zdjęciach widać przerażonych uczniów ewakuowanych przez służby porządkowe. Każdy z uczniów podczas ewakuacji był traktowany jako potencjalny napastnik, dlatego wszyscy musieli mieć ręce uniesione do góry w celach bezpieczeństwa.

Z doniesień wynika, że 12 osób zostało zamordowanych na miejscu w budynków szkolnym. Nie wiadomo, czy byli to sami uczniowie, czy nauczyciele. Dwie osoby zmarły w szpitalu w wyniku poważnych ran.

Sprawcą ataku był 19-letni Nicolas Cruz. Początkowo sprawca trafił do szpitala, później bez walki oddał się w ręce policji. W tej chwili trwają przesłuchania Nicolasa, dlatego nie znane są jeszcze motywy jego działania.
19-latek nie był uczniem Liceum Stoneman Douglas w Parkland. Został kilka miesięcy temu usunięty z powodów dyscyplinarnych.

Na mediach społecznościowych pojawiły się filmiki ze zdarzenia, kręcone przez ewakuowanych uczniów.

Huragan Irma 40 km od Florydy (ZDJĘCIA+VIDEO)

CNN donosi, że jest to już czwarta strzelanina w szkole od początku 2018 roku w USA. Niektóre media donoszą, że jest to osiemnasty przypadek przestępstwa z bronią w amerykańskich szkołach.




STRZELANINA W SZKOLE NA FLORYDZIE. 17 osób nie żyje

STRZELANINA W SZKOLE NA FLORYDZIE. 17 osób nie żyje




Polecane wideo

Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Wasze komentarze (20): sortuj
  • avatar kozaczek
    gość 16-02-18, 23:24 cytuj
    Juz wkrotce w Polsce. Za chwile powtsana strzelnice i tam dzieciaki z obrony teryt. pocwicza, a potem pojda spelniac obywatelski obowiazek..
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 16-02-18, 11:07 cytuj
    gość16-02-18, 03:41 cytuj Chore to jest to, że akurat prawo w USA nie pozwala wnosić broni do szkół. Są wyjątki ale sporadyczne. Oczywiście nie mówię o dzieciach tylko nauczycielach. Gdyby nauczyciele mieli broń do takich masakr by nie dochodziło. Gówniarz by został zastrzelony przez nauczyciela. A gdyby chciał zabić rówieśników musiałby ryzykować na ulicy, a wtedy zostałby zastrzelony przez jakiegoś przechodnia i takiej masakry by też nie było.
    Serio? Nauczycielka, np pulchna 50-latka, miałaby strzelać w tłumie dzieci? A jakby w tym tłumie oddała 3 strzały i trafiła napastnika-terrorystę "tylko" w nogę, a małego białego katolika w nos? Ale byłyby teorie spisku...
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 16-02-18, 10:28 cytuj
    lewackie telewizje wyprały ci mózg. pokazują biedne zabite dzieci oj jakie to przykre. Jakoś bardziej obchodzą mnie miliony innych ludzi uratowanych dzięki broni
    Sorry, ale moze zamiast wyzwisk podasz fakty? Tylko prawdziwe, ze źródłami, a nie bajki o 10000 morderstw dziennie? Ile ludzi w Polsce ginie zaatakowanych we własnym domu? Bo prawo do broni ma byc wlasnie do trzymania jej w domu. Rodzice każdego z tych zabitych dzieci mieli w domu broń. Ale sie obronili!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 16-02-18, 03:41 cytuj
    Chore to jest to, że akurat prawo w USA nie pozwala wnosić broni do szkół. Są wyjątki ale sporadyczne. Oczywiście nie mówię o dzieciach tylko nauczycielach. Gdyby nauczyciele mieli broń do takich masakr by nie dochodziło. Gówniarz by został zastrzelony przez nauczyciela. A gdyby chciał zabić rówieśników musiałby ryzykować na ulicy, a wtedy zostałby zastrzelony przez jakiegoś przechodnia i takiej masakry by też nie było.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 16-02-18, 03:08 cytuj
    gość, 16-02-18, 03:03 napisał(a):
    gość, 16-02-18, 01:31 napisał(a):

    Oczywiście, że tak. Więcej jest jednak pożytku z posiadania broni. Nie mówią w tv o milionach przypadków gdy dostęp do broni uratował komuś życie czy nie doszło go gwałtu.

    Nie mówią tez o ladwaniach kosmitów kretynie. W wiekszosci stanow prawo nie pozwala wynosić broni z domu. Chcesz miec w Polsce bron w domu? To miej - wystąp o pozwolenie. 200tys Polaków takie ma, czemu ty masz byc gorsza? Tylko co potem? U nas prawo bedzie chronić postrzelonego włamywacza, nie ciebie i twoja obronę własna.

    lewackie telewizje wyprały ci mózg. pokazują biedne zabite dzieci oj jakie to przykre. Jakoś bardziej obchodzą mnie miliony innych ludzi uratowanych dzięki broni



    hahaha ją policja obroni:)
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 16-02-18, 03:03 cytuj
    gość, 16-02-18, 01:31 napisał(a):

    Oczywiście, że tak. Więcej jest jednak pożytku z posiadania broni. Nie mówią w tv o milionach przypadków gdy dostęp do broni uratował komuś życie czy nie doszło go gwałtu.

    Nie mówią tez o ladwaniach kosmitów kretynie. W wiekszosci stanow prawo nie pozwala wynosić broni z domu. Chcesz miec w Polsce bron w domu? To miej - wystąp o pozwolenie. 200tys Polaków takie ma, czemu ty masz byc gorsza? Tylko co potem? U nas prawo bedzie chronić postrzelonego włamywacza, nie ciebie i twoja obronę własna.


    lewackie telewizje wyprały ci mózg. pokazują biedne zabite dzieci oj jakie to przykre. Jakoś bardziej obchodzą mnie miliony innych ludzi uratowanych dzięki broni
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 16-02-18, 03:01 cytuj
    gość, 16-02-18, 00:28 napisał(a):
    gość, 15-02-18, 10:57 napisał(a):
    Mimo wszystko chcialabym miec dostep do broni. W Stanach jeszcze jest wolnosc, jeszcze musza sie liczyc z ludzmi bo sie boja. U nas przed wojna w wiekszosci domow byl sztucer, teraz ku uciesze sasiadow praktycznie nie ma u nas broni, wiec jakby co jestesmy bezbronni. Pomylency, przestepcy i tak beda mieli bron jak beda chcieli, a zwykli ludzie nia maja jak sie bronic.

    Oczywiście, że tak. Więcej jest jednak pożytku z posiadania broni. Nie mówią w tv o milionach przypadków gdy dostęp do broni uratował komuś życie czy nie doszło go gwałtu.



    jasne ale polskie tępe gąski zamiast poczytać statystyki policyjne to wolą wymyślać bzdury
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 16-02-18, 02:59 cytuj
    gość, 16-02-18, 01:34 napisał(a):
    W wiekszosci stanow prawo nie pozwala wynosić broni z domu. Chcesz miec w Polsce bron w domu? To miej - wystąp o pozwolenie. 200tys Polaków takie ma, czemu ty masz byc gorsza? Tylko co potem? U nas prawo bedzie chronić postrzelonego włamywacza, nie ciebie i twoja obronę własna. Argumenty o obronie własnej pokazują tylko kto głosował na k... tacy "patrioci", co nawet polskiego prawa nie znają!



    Ale co ty kutwo bredzisz? Wiadomo, że jeśli będzie dostęp od broni to zmienione zostanie prawo, o czym już nie raz było w sejmie mówione.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 16-02-18, 01:34 cytuj
    W wiekszosci stanow prawo nie pozwala wynosić broni z domu. Chcesz miec w Polsce bron w domu? To miej - wystąp o pozwolenie. 200tys Polaków takie ma, czemu ty masz byc gorsza? Tylko co potem? U nas prawo bedzie chronić postrzelonego włamywacza, nie ciebie i twoja obronę własna. Argumenty o obronie własnej pokazują tylko kto głosował na k... tacy "patrioci", co nawet polskiego prawa nie znają!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 16-02-18, 01:31 cytuj
    Oczywiście, że tak. Więcej jest jednak pożytku z posiadania broni. Nie mówią w tv o milionach przypadków gdy dostęp do broni uratował komuś życie czy nie doszło go gwałtu.
    Nie mówią tez o ladwaniach kosmitów kretynie. W wiekszosci stanow prawo nie pozwala wynosić broni z domu. Chcesz miec w Polsce bron w domu? To miej - wystąp o pozwolenie. 200tys Polaków takie ma, czemu ty masz byc gorsza? Tylko co potem? U nas prawo bedzie chronić postrzelonego włamywacza, nie ciebie i twoja obronę własna.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 16-02-18, 00:28 cytuj
    gość, 15-02-18, 10:57 napisał(a):
    Mimo wszystko chcialabym miec dostep do broni. W Stanach jeszcze jest wolnosc, jeszcze musza sie liczyc z ludzmi bo sie boja. U nas przed wojna w wiekszosci domow byl sztucer, teraz ku uciesze sasiadow praktycznie nie ma u nas broni, wiec jakby co jestesmy bezbronni. Pomylency, przestepcy i tak beda mieli bron jak beda chcieli, a zwykli ludzie nia maja jak sie bronic.



    Oczywiście, że tak. Więcej jest jednak pożytku z posiadania broni. Nie mówią w tv o milionach przypadków gdy dostęp do broni uratował komuś życie czy nie doszło go gwałtu.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 15-02-18, 20:17 cytuj
    W tym roku (a mamy dopiero polowe lutego) w amerykańskich szkołach strzelano juz 18 razy (dane z EfGS). Wciaz chcecie łatwego dostępu do broni w Polsce? I bez pierd...lenia o obronie własnej, chyba, ze chcecie dziecku pakować spluwę do tornistra?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 15-02-18, 20:16 cytuj
    Ja tez chcialym miec dostep do broni. jesli ktos chce zabic to i tak zabije nie wazne czy nozem, sikiera czy pistoltem. probel bardziej polega na tym skad on wzial granaty
    Kolejny ciemny pislam. Ile osob by zabił siekiera czy nożem, w biały dzien, zanim by go obezwładnili nauczycie? Jedna? Raczej nie kilkanascie. "Granaty" rozpryskowe bez problemu mogl zrobic z prochu (znowu - naboje, dostęp do broni).
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 15-02-18, 20:13 cytuj
    gość, 15-02-18, 10:57 napisał(a): Mimo wszystko chcialabym miec dostep do broni. W Stanach jeszcze jest wolnosc, jeszcze musza sie liczyc z ludzmi bo sie boja. U nas przed wojna w wiekszosci domow byl sztucer, teraz ku uciesze sasiadow praktycznie nie ma u nas broni, wiec jakby co jestesmy bezbronni. Pomylency, przestepcy i tak beda mieli bron jak beda chcieli, a zwykli ludzie nia maja jak sie bronic.
    I co by ci dał sztucer, jakby ci zbombardowali dom?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 15-02-18, 19:56 cytuj
    Ja mieszkam w usa mam bron i sama nie mam zdania na temat posiadania broni. Dobrze miec dla wlasnej obrony ale tez powinny byc trudniejszy do niej dostep! On mial 19 lat bron nie byla jego a pewnie rodzicow wiec oni rowniez powinni poniesc za ta tragedie odpowiedzialnosc...
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 15-02-18, 12:44 cytuj
    gość, 15-02-18, 12:37 napisał(a):
    gość, 15-02-18, 12:03 napisał(a):
    gość, 15-02-18, 10:57 napisał(a):
    Mimo wszystko chcialabym miec dostep do broni. W Stanach jeszcze jest wolnosc, jeszcze musza sie liczyc z ludzmi bo sie boja. U nas przed wojna w wiekszosci domow byl sztucer, teraz ku uciesze sasiadow praktycznie nie ma u nas broni, wiec jakby co jestesmy bezbronni. Pomylency, przestepcy i tak beda mieli bron jak beda chcieli, a zwykli ludzie nia maja jak sie bronic.

    kolejna paranoiczka, zamiast do psychiatry to po broń się wybiera, przez takich jak ty są takie tragedie jak w USA

    Ja tez chcialym miec dostep do broni. jesli ktos chce zabic to i tak zabije nie wazne czy nozem, sikiera czy pistoltem. probel bardziej polega na tym skad on wzial granaty (nie dokonczylam:)) jesli masz bron jedna w domu do obrony i dobrze zabezpieczona i ona ma sluzyc tylko tobie to czemu jej nie masz miec? i taka jest tez prawda ze kiedys w kazdym domu byla bron a jakos ludzie do siebie nie strzelali
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 15-02-18, 12:37 cytuj
    gość, 15-02-18, 12:03 napisał(a):
    gość, 15-02-18, 10:57 napisał(a):
    Mimo wszystko chcialabym miec dostep do broni. W Stanach jeszcze jest wolnosc, jeszcze musza sie liczyc z ludzmi bo sie boja. U nas przed wojna w wiekszosci domow byl sztucer, teraz ku uciesze sasiadow praktycznie nie ma u nas broni, wiec jakby co jestesmy bezbronni. Pomylency, przestepcy i tak beda mieli bron jak beda chcieli, a zwykli ludzie nia maja jak sie bronic.

    kolejna paranoiczka, zamiast do psychiatry to po broń się wybiera, przez takich jak ty są takie tragedie jak w USA

    Ja tez chcialym miec dostep do broni. jesli ktos chce zabic to i tak zabije nie wazne czy nozem, sikiera czy pistoltem. probel bardziej polega na tym skad on wzial granaty
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 15-02-18, 12:03 cytuj
    gość, 15-02-18, 10:57 napisał(a):
    Mimo wszystko chcialabym miec dostep do broni. W Stanach jeszcze jest wolnosc, jeszcze musza sie liczyc z ludzmi bo sie boja. U nas przed wojna w wiekszosci domow byl sztucer, teraz ku uciesze sasiadow praktycznie nie ma u nas broni, wiec jakby co jestesmy bezbronni. Pomylency, przestepcy i tak beda mieli bron jak beda chcieli, a zwykli ludzie nia maja jak sie bronic.

    kolejna paranoiczka, zamiast do psychiatry to po broń się wybiera, przez takich jak ty są takie tragedie jak w USA
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 15-02-18, 11:28 cytuj
    Historia lubi się powtarzać....
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 15-02-18, 10:57 cytuj
    Mimo wszystko chcialabym miec dostep do broni. W Stanach jeszcze jest wolnosc, jeszcze musza sie liczyc z ludzmi bo sie boja. U nas przed wojna w wiekszosci domow byl sztucer, teraz ku uciesze sasiadow praktycznie nie ma u nas broni, wiec jakby co jestesmy bezbronni. Pomylency, przestepcy i tak beda mieli bron jak beda chcieli, a zwykli ludzie nia maja jak sie bronic.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!