Zanim wyłoniono finałowe drużyny, które zmierzą się ze sobą podczas tegorocznego Super Bowl sprzedano cały czas reklamowy. Wyemitowanie 30-sekundowej reklamy podczas meczu kosztuje o pół miliona więcej niż rok temu, czyli 4,5 miliona dolarów. Taka suma odstraszyła niektórych reklamodawców jak choćby Forda i Volkswagena.

Nie poddał się jednak Budweiser. Pamiętacie zeszłoroczną reklamę producenta tej złotej ambrozji? Była rozczulająca! Główna rola przypadła małemu pieskowi, który… zakochał się w koniu. Na szczęście z wzajemnością. Dla wszystkich fanów tamtego spotu mamy dobra wiadomość – w tym roku producent piwa postawił na jej kontynuację. Reklama jest równie słodka i rozczulającą.

Kilka dni temu do sieci trafiło nagranie, które również pojawi się na Super Bowl, tym razem w roli głównej… Kim Kardashian (34 l.). Pojawiły się również pogłoski o reklamie z Tygą i Kylie Jenner, która podibno ma pojawić się podczas meczu. Miejmy nadzieję, ze to tylko plotki.

Zobaczcie: Kim Kardashian pokazała, że ma poczucie humoru

To najsłodsza reklama, którą zobaczycie podczas Super Bowl!

To najsłodsza reklama, którą zobaczycie podczas Super Bowl!

To najsłodsza reklama, którą zobaczycie podczas Super Bowl!

To najsłodsza reklama, którą zobaczycie podczas Super Bowl!

To najsłodsza reklama, którą zobaczycie podczas Super Bowl!