Zanim wyłoniono finałowe drużyny, które zmierzą się ze sobą podczas tegorocznego Super Bowl sprzedano cały czas reklamowy. Wyemitowanie 30-sekundowej reklamy podczas meczu kosztuje o pół miliona więcej niż rok temu, czyli 4,5 miliona dolarów. Taka suma odstraszyła niektórych reklamodawców jak choćby Forda i Volkswagena.
Nie poddał się jednak Budweiser. Pamiętacie zeszłoroczną reklamę producenta tej złotej ambrozji? Była rozczulająca! Główna rola przypadła małemu pieskowi, który… zakochał się w koniu. Na szczęście z wzajemnością. Dla wszystkich fanów tamtego spotu mamy dobra wiadomość – w tym roku producent piwa postawił na jej kontynuację. Reklama jest równie słodka i rozczulającą.
Kilka dni temu do sieci trafiło nagranie, które również pojawi się na Super Bowl, tym razem w roli głównej… Kim Kardashian (34 l.). Pojawiły się również pogłoski o reklamie z Tygą i Kylie Jenner, która podibno ma pojawić się podczas meczu. Miejmy nadzieję, ze to tylko plotki.
Zobaczcie: Kim Kardashian pokazała, że ma poczucie humoru