Tristan Thompson CAŁOWAŁ nieznajomą dziewczynę w lokalu w Nowym Jorku?

przejdź do komentarzy

Partner Khloe imprezował w sobotę, podczas gdy przyszła mama siedziała w Ohio.

khloe kardashian khloe kardashian/Instagram
W poniedziałek amerykańskie media podały za TMZ, że Khloe Kardashian trafiła już do szpitala i lada moment na świat przyjdzie jej córeczka.

Kim Kardashian zdradziła, jak Khloe zachowuje się przed PORODEM

Do tej pory Khloe nie potwierdziła pogłosek. Nie ma żadnych oficjalnych informacji o narodzinach dziecka, są za to plotki o tym, że... Tristan Thompson zdradza swoją partnerkę!.

Daily Mail opublikował wideo nagrane przez postronną osobę w jednym z nowojorskich lokali. Miniony weekend Tristan spędził właśnie w Nowym Jorku - podczas gdy Khloe siedziała w Cleveland, Ohio, gdzie ma urodzić, on poleciał do NY na mecz.

Hejt pod adresem zdradzonej Khloe: Twoja córka powinna mieć na imię KARMA

W sobotni wieczór przed rozgrywką Tristan bawił się na imprezie. Na filmie widac, jak rozmawia z nieznajomą kobietą. W pewnym momencie Tristan w kapturze na głowie zbliża twarz do jej twarzy.

Czy Tristan całował się z nieznajomą? Wiele osób twierdzi, że tak. Niektórzy są bardziej sceptyczni wobec tych plotek. Może tristan po prostu szeptał do ucha tej dziewczyny?

W każdym razie Khloe na pewno nie poczuje się lepiej, gdy zobaczy ten filmik.

Polecane wideo

Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Wasze komentarze (11): sortuj
  • avatar kozaczek
    gość 11-04-18, 15:23 cytuj
    Wybaczy mu
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-04-18, 13:40 cytuj
    Haha na Youtube jest masa tych filmów. A ta idiotka sesje z nim robi i udaje że wszystko jest super piękne.Zresztą jak wszystkie obłudne instagramy
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-04-18, 13:24 cytuj
    Gdzie film? Bo to nagranie jest "stare" .
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-04-18, 13:17 cytuj
    To normalne u mężczyzn dlatego nie chce żadnego
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-04-18, 11:49 cytuj
    Kozak, może się trochę przyłóż i wrzucaj właściwe filmy? My mamy za was odwalać waszą robotę?

    tmz.com/2018/04/10/tristan-thompson-sex-tape-khloe-kardashian-nyc-hotel-text-messages/
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-04-18, 11:47 cytuj
    gość, 11-04-18, 11:24 napisał(a):


    WTF? Z jedną się całuje, druga go gładzi po kroczu? Jeśli to nie jest jakiś stary film, to była Tristana ma teraz pewnie niezły ubaw...
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-04-18, 11:24 cytuj
    gość: Sylwia p, 11-04-18, 11:21 napisał(a):
    To stary film a na nim Kim K! Co za bzdury. Ten portal schodzi na psy



    wejdz na tmz.com tam masz nowe wideo i foty
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość: Sylwia p 11-04-18, 11:21 cytuj
    To stary film a na nim Kim K! Co za bzdury. Ten portal schodzi na psy
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość: hejt na autora 11-04-18, 11:17 cytuj
    Przecież to jest stare info a kobieta na filmie to KIM xd najgłupszy portal jaki znam
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-04-18, 11:15 cytuj
    Są filmy na tmz jak idzie z laską do hotelu,a wczesniej całował sie z nia w klubie. Ja wiem,ze wiekszosc napisze,ze to karma i jej się należało za to co sie stało z jego poprzednia dziewczyna,ale prawda jest taka ze to ten koles to totalny śmieć, dno moralne i to takie jednosti trzeba linczowac. Jakim sk*** trzeba byc,zeby majac ciezarna parterke ktora czeka na narodziny dziecka w ich domu, latac po klubach i bzykac inne panny, brak słów. Szkoda mi tej dziewczyny, żadna kobieta na to nie zasługuje
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-04-18, 10:26 cytuj
    Co za czasy zeby portale rozsiewaly rozne plotki i jeszcze czlowiek potrzebowal tlumacza ktory mu to rozszyfruje. Moze minktos zdradzic co widac na tym filmie??
    Nie masz konta? Zarejestruj się!