Zborowska o hormonach: Od prawie 5 lat nie faszeruje się tym świństwem

przejdź do komentarzy

Zamiast antykoncepcji hormonalnej aktorka ma inne wyjście.

zosia zborowska zosia zborowska/KAPiF
Gwiazdy i celebrytki mają wielką siłę rażenia. Nie tylko jeśli chodzi o kupowanie butów, torebek czy pinake do włosów - znane kobiety kreaują trendy w stylu życia wykraczającym poza zakupy i makijaż.

OMG! Co się stało z twarzą Zofii Zborowskiej? (Instagram)

Przykładem jest Zosia Zborowska - aktorka na swoim Instagramie otwarcie podjęła temat antykoncepcji. Zrobiła to przy okazji reklamy urządzenia, które umożliwia kontrolowanie cyklu bez konieczności zażywania hormonów.

Czy zrobiła to tylko ze względu na reklamę, czy może chciała uświadomić inne kobiety? Trudno orzec - w każdym arzie swoim wpisem wywołała masę komentarzy i lawinę pytań.

Jak widać, temat jest bardzo ważny.

Oto i obiecany Wam post o naturalnej antykoncepcji - zaczyna Zborowska. - Wiem, że pewnie wywołam burzę komentarzy ale jestem przeciwnikiem faszerowania się hormonami. Sama brałam je dobrych pare lat i nie wspominam tego czasu za ciekawie. Przeszłam przez wiele pigułek, plastrów, krążków itd. Moje skoki nastrojów były nie do wytrzymania. Męczyłam swoich bliskich oraz siebie. Źle się czułam fizycznie, piersi przypominały w dotyku cegły a o wahaniu wagi nie wspomnę. Podtrzymywanie swojego organizmu w sztucznej niepłodności nie jest dla naszego ciała obojętne. Obecnie od prawie 5 lat nie faszeruje się tym świństwem i wiecie co?? Czuje się zajebiscie. Codziennie zastanawia mnie fakt, że żyjemy w XXI wieku i naprawdę do tej pory NIKT nie wynalazł tabletek antykoncepcyjnych dla mężczyzn?!?!😑 - pisze.


Zosia Zborowska: Walić ściankowe reguły! Nie uwierzycie, SKĄD wzięła tę sukienkę

W kolejnej częsci postu aktorka zachwala zalety komputera cyklu. Pisze, że komputer ma taką samą skuteczność, jak pigułki.

Wiem, że zaraz znajdą się tacy co napiszą że to jest zdzierstwo pieniędzy, że mozna samemu mierzyć co rano temperaturę i sobie zapisywać i obserwować sami wiecie co. 🤢😂Oczywiście, ja jednak jak sobie obliczyłam ile rocznie płaciłam za hormony to stwierdziłam, że sprzęt zwraca mi się 1,5-3 lata (zależy jaki model wybierzesz). A co do zapisywania w notatniku to oczywiście, co kto lubi. Ja wole miec komputer i całą bazę danych na temat mojego cyklu w małym „pudełeczku”. Tak samo wole wysyłać maile niż codziennie gramolić się na pocztę - pisze Zborowska.


Wartościowe porady?




WŁALA 💁🏼‍♀️ Oto i obiecany Wam post o naturalnej antykoncepcji. Wiem, że pewnie wywołam burzę komentarzy ale jestem przeciwnikiem faszerowania się hormonami. Sama brałam je dobrych pare lat i nie wspominam tego czasu za ciekawie. Przeszłam przez wiele pigułek, plastrów, krążków itd. Moje skoki nastrojów były nie do wytrzymania. Męczyłam swoich bliskich oraz siebie. Źle się czułam fizycznie, piersi przypominały w dotyku cegły a o wahaniu wagi nie wspomnę. Podtrzymywanie swojego organizmu w sztucznej niepłodności nie jest dla naszego ciała obojętne. Obecnie od prawie 5 lat nie faszeruje się tym świństwem i wiecie co?? Czuje się zajebiscie. Codziennie zastanawia mnie fakt, że żyjemy w XXI wieku i naprawdę do tej pory NIKT nie wynalazł tabletek antykoncepcyjnych dla mężczyzn?!?!😑 Co zatem robię aby mieć pewność, że nie zajdę w ciąże jeśli nie jestem na nią gotowa? Używam komputera cyklu @lady_comp który ma dokładnie taka sama skuteczność jak pigułki (99,5% !!!!) a rekomendowany jest przez Samo PTG (Polskie Towarzystwo Ginekologiczne) i uwaga NIE MA ŻADNYCH SKUTKÓW UBOCZNYCH 😱😑😱 Wiem, że zaraz znajdą się tacy co napiszą że to jest zdzierstwo pieniędzy, że mozna samemu mierzyć co rano temperaturę i sobie zapisywać i obserwować sami wiecie co. 🤢😂Oczywiście, ja jednak jak sobie obliczyłam ile rocznie płaciłam za hormony to stwierdziłam, że sprzęt zwraca mi się 1,5-3 lata (zależy jaki model wybierzesz). A co do zapisywania w notatniku to oczywiście, co kto lubi. Ja wole miec komputer i całą bazę danych na temat mojego cyklu w małym „pudełeczku”. Tak samo wole wysyłać maile niż codziennie gramolić się na pocztę 🤷🏼‍♀️ P.S. Z dystrybutorami Ladycomp Polska znam się prywatnie od kilku lat ( a dokładniej to od burzy jaką wywołałam 2 lata temu w DDTVN mówiąc właśnie miedzy innymio komputerze cyklu) i bardzo się lubimy:) jeśli macie jakieś pytania do nich odnoście komputera cyklu to śmiało piszcie im maile albo dzwońcie:) na bank Wam pomogą! A ja tymczasem daje Wam kod rabatowy na cały sprzęt Ladycomp do konca roku!!! -10% na hasło ZOSIA10 na stronie www.ladycomp.pl 🤓 #naturalnaantykoncepcja #ladycomp #nazdrowie #pozdrawiamzgór #zmoimsprzętem

Post udostępniony przez I❤️mypolishlife (@zborowskazofia)



Zborowska o hormonach: Od prawie 5 lat nie faszeruje się tym świństwem

Zborowska o hormonach: Od prawie 5 lat nie faszeruje się tym świństwem

Zborowska o hormonach: Od prawie 5 lat nie faszeruje się tym świństwem

Zborowska o hormonach: Od prawie 5 lat nie faszeruje się tym świństwem

Zborowska o hormonach: Od prawie 5 lat nie faszeruje się tym świństwem

Polecane wideo

Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Wasze komentarze (40): sortuj
  • avatar kozaczek
    gość 14-12-17, 10:29 cytuj
    Jeśli ktoś od tabletek tyje albo ma problemy z cera to ma kiepskiego lekarza, albo swoje zdrowie w trąbie bo wtedy się idzie po prostu po inne tabletki.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 13-12-17, 19:35 cytuj
    Ja mam ten komputerek już od roku. W większość dni miesiąca uprawiam seks bez zabezpieczenia, a przez te około 7 dni czerwonych światełek po prostu stosujemy prezerwatywy i już.

    Niech każdy stosuje to co uważa za słuszne i nie atakujcie tak siebie zawzięcie. Ludzie są różni i każdy woli co innego :)
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 13-12-17, 19:34 cytuj
    Ja mam ten komputerek już od roku. W większość dni miesiąca uprawiam seks bez zabezpieczenia, a przez te około 7 dni czerwonych światełek po prostu stosujemy prezerwatywy i już.

    Niech każdy stosuje to co uważa za słuszne i nie atakujcie tak siebie zawzięcie. Ludzie są różni i każdy woli co innego :)
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 13-12-17, 19:34 cytuj
    gość, 12-12-17, 23:55 napisał(a):
    Ale nie rozumiem w czym problem. W dni z zielonym swiatelkiem mozna uprawiac seks bez zabezpieczen, a jak sie zachce w dzien z czerwonym, to mozna po prostu zabezpieczyc sie prezerwatywa. Nie widze problemu. W dni nieplodne mozna cieszyc sie seksem bez ograniczen gumką i to jest duzy plus.


    Dokadnie :)
    Ja mam ten komputerek już od roku. W większość dni miesiąca uprawiam seks bez zabezpieczenia, a przez te około 7 dni czerwonych światełek po prostu stosujemy prezerwatywy i już.

    Niech każdy stosuje to co uważa za słuszne i nie atakujcie tak siebie zawzięcie. Ludzie są różni i każdy woli co innego :)
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 13-12-17, 19:34 cytuj
    gość, 12-12-17, 23:55 napisał(a):
    Ale nie rozumiem w czym problem. W dni z zielonym swiatelkiem mozna uprawiac seks bez zabezpieczen, a jak sie zachce w dzien z czerwonym, to mozna po prostu zabezpieczyc sie prezerwatywa. Nie widze problemu. W dni nieplodne mozna cieszyc sie seksem bez ograniczen gumką i to jest duzy plus.


    Dokadnie :)
    Ja mam ten komputerek już od roku. W większość dni miesiąca uprawiam seks bez zabezpieczenia, a przez te około 7 dni czerwonych światełek po prostu stosujemy prezerwatywy i już.

    Niech każdy stosuje to co uważa za słuszne i nie atakujcie tak siebie zawzięcie. Ludzie są różni i każdy woli co innego :)
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 13-12-17, 18:46 cytuj
    Nie zdecydowałam się na antykoncepcję hormonalną po tym jak koleżanki w liceum przez jej stosowanie tyły i miały problemy z cerą. Jestem zdania, że jeśli nie chorujemy na coś co wymaga leczenia hormonami, to nie ma potrzeby ingerować w gospodarkę hormonalną
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 13-12-17, 12:33 cytuj
    gość, 13-12-17, 11:51 napisał(a):

    Mój pan doktor ginekolog, specjalista absolutnie fantastyczny, sam mi wczoraj potwierdził, że istnieje pewna grupa kobiet, w tym np takie jak ja, z chorobą Hashimoto, które nie tolerują antykoncepcji hormonalnej. Jest to pewien % populacji. Ja przetestowałam 7 rodzajów tabletek od różnych specjalistów i po każdym było to samo - emocjonalna hustawka, depresja, po prostu masakra. W końcu trafiłam do niego, zrobił badania i nigdy więcej nie dał mi recepty na tabsy hormonalne. Używamy z mężem gumek i żadne nie narzeka. On woli żebym ja była zdrowa i pełna życia. Z gumką każdy trochę traci, ale przynajmniej nikt nie ingeruje w swój organizm. Po latach większość kobiet zrozumie jaką krzywdę sobie wyrządziły.

    To "większość" czy "pewien %"? Ja jestem uczulona na orzechy, puchne, bardzo niebezpieczna sprawa. Pewien % ludzi tak ma. A jednak nie histeryzuje na forach kulinarnych pod przepisami, a jednak panstwo sterowane przez Watykan nie grozi zakazem sprzedazy orzechów...


    "Pewien %" dotyczy ilości, kobiet, takich jak ja, których organizm nie toleruje antykoncepcji hormonalnej stosowanej celem ochrony przed ciążą. Innych powodów nie mam, bym musiała rozważać za i przeciw tej formie. Nie mam żadnych schorzeń, moje miesiączki są bardzo regularne, raczej krótkie, bezbolesne i nie mam nawet PMS, jestem szczęściarą pod tym względem. Mam swoje zdanie, że używanie hormonów tylko w celu zapobiegania ciąży jest dla zdrowych kobiet szkodliwe. Nic co tak mocno wpływa na organizm nie jest ok, zwłaszcza, że można używać prezerwatyw lub takiego lady comp. Można też sprawiać sobie przyjemność na inne sposoby. Każdy ma swoje zdanie i niech robi co uważa za słuszne dla siebie, ale fantastycznie, że znane osoby pokazują alternatywne rozwiązania i że można nie ingerując w swoją biologię naturalnie mieć kontrolę nad antykoncepcją.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 13-12-17, 12:09 cytuj
    Zgadzam sie, tabletki hormonalne to dobra rzecz dla kobiet, które mają poważne zaburzenia hormonalne i trzeb im jakoś pomóc. Zdrowej kobiecie bardziej szkodzą niż w czymkolwiek pomagają, na pewno lata faszerowania się tym nie pozostają na dłuższą metę obojętne dla organizmu.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 13-12-17, 11:51 cytuj
    Mój pan doktor ginekolog, specjalista absolutnie fantastyczny, sam mi wczoraj potwierdził, że istnieje pewna grupa kobiet, w tym np takie jak ja, z chorobą Hashimoto, które nie tolerują antykoncepcji hormonalnej. Jest to pewien % populacji. Ja przetestowałam 7 rodzajów tabletek od różnych specjalistów i po każdym było to samo - emocjonalna hustawka, depresja, po prostu masakra. W końcu trafiłam do niego, zrobił badania i nigdy więcej nie dał mi recepty na tabsy hormonalne. Używamy z mężem gumek i żadne nie narzeka. On woli żebym ja była zdrowa i pełna życia. Z gumką każdy trochę traci, ale przynajmniej nikt nie ingeruje w swój organizm. Po latach większość kobiet zrozumie jaką krzywdę sobie wyrządziły.
    To "większość" czy "pewien %"? Ja jestem uczulona na orzechy, puchne, bardzo niebezpieczna sprawa. Pewien % ludzi tak ma. A jednak nie histeryzuje na forach kulinarnych pod przepisami, a jednak panstwo sterowane przez Watykan nie grozi zakazem sprzedazy orzechów...
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 13-12-17, 10:54 cytuj
    gość, 12-12-17, 15:24 napisał(a):
    Widocznie skapila na dobrego lekarza. Po dobrze dobranych tabletkach kobieta nie czuje żadnego dyskomfortu. Już nie mówię o takich plusach jak ładna cera i brak bolesnych miesiączek, które wykluczały mnie z życia na przynamniej dwa dni każdego miesiąca przy krwawienie 8 dniowym! Teraz krwawię z odstawienia około 4 dni co 3 miesiące, bez żadnego bólu.. niczego więcej mi nie trzeba :)


    Mój pan doktor ginekolog, specjalista absolutnie fantastyczny, sam mi wczoraj potwierdził, że istnieje pewna grupa kobiet, w tym np takie jak ja, z chorobą Hashimoto, które nie tolerują antykoncepcji hormonalnej. Jest to pewien % populacji. Ja przetestowałam 7 rodzajów tabletek od różnych specjalistów i po każdym było to samo - emocjonalna hustawka, depresja, po prostu masakra. W końcu trafiłam do niego, zrobił badania i nigdy więcej nie dał mi recepty na tabsy hormonalne. Używamy z mężem gumek i żadne nie narzeka. On woli żebym ja była zdrowa i pełna życia. Z gumką każdy trochę traci, ale przynajmniej nikt nie ingeruje w swój organizm. Po latach większość kobiet zrozumie jaką krzywdę sobie wyrządziły.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 13-12-17, 10:43 cytuj
    gość, 13-12-17, 00:42 napisał(a):
    po 1 jak się źle czuła tzn. ze miała gów...o lekarza i źle dobraną antykoncepcję, po 2 tylko czekać jak komputer popełni błąd i będzie "baby". Wiara w obliczenia komputerowe bez innych zabezpieczeń przy np.chorobie, braniu lekarstw, itd, ; Przypomina mi to film Kieślowskiego Dekalog I.


    Na litość boską... ile razy w ciągu roku chorujesz? Ile razy bierzesz antybiotyk? Ja np ani razu! Nie choruje i nie biorę antybiotyków nigdy. Myślę, że te choroby poważne zdarzają się stosunkowo rzadko, i tak wówczas nie masz ochoty na seks to raz, a dwa, jak jakimś cudem masz to po prostu zakładasz gumę i po problemie. To serio jest dla kogoś problem użyć prezerwatywy? Jak tak to współczuję, że wolicie się truć na własne życzenie, jeżeli bierzecie to z powodu wyłącznie ochrony przed ciążą.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 13-12-17, 08:40 cytuj
    gość, 13-12-17, 08:07 napisał(a):
    gość, 12-12-17, 23:55 napisał(a):
    Ale nie rozumiem w czym problem. W dni z zielonym swiatelkiem mozna uprawiac seks bez zabezpieczen, a jak sie zachce w dzien z czerwonym, to mozna po prostu zabezpieczyc sie prezerwatywa. Nie widze problemu. W dni nieplodne mozna cieszyc sie seksem bez ograniczen gumką i to jest duzy plus.

    Ja moje rodzeństwo jesteśmy efektem tej metody ;] Jak ktos liczy się z takimi skutkami, to nie ma problemu :)

    najwidoczniej Twoi rodzice słabo się przykładali do tej metody, zresztą właśnie po to jest ten komputer, żeby ją ułatwić
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 13-12-17, 08:34 cytuj
    gość, 12-12-17, 16:49 napisał(a):
    gość, 12-12-17, 16:12 napisał(a):
    gość, 12-12-17, 14:55 napisał(a):
    Jasne i uprawiasz seks kiedy mozesz, a nie kiedy chcesz. A gdzie spontanicznosc? Uprawiasz seks i masz ochote zawsze w dni nieplodne wylacznie? Poza tym, mierzenie temperatury mozna sobie wsadzic, jak zachorujesz i bierzesz antybiotyk. Wtedy najlepiej na caly cykl zrezygnowac z seksu, bo organizm jest rozchwiany i naturalne metody na nic sie nie zdaja wtedy.
    A druga rzecz, niech te celebrytki sie w koncu zamkna. Nie maja wyksztalcenia kierunkowego a wypowiadaja sie na kazdy temat. U zawsze plota bzdury.

    tak, w przypadku metody objawowo-termicznej uprawia się seks w dni niepłodne, jeśli odkłada się decyzję o dziecku. Ale ludzie nie są zwierzątkami, które przez chuć nie mogą się powstrzymać, no nie przesadzajmy. Co do zachorowania czy antybiotyku nie masz racji. Od lat stosuję tą metodę, zdarzyło mi się ze dwa razy brać antybiotyk i dzięki dobrej obserwacji i tak wiedziałam o ile dokładnie przesuwała się owulacja. Także polecam spotkanie z dobrym nauczycielem metody, żeby się jej nauczyć i nie opowiadać bajek ;)

    Tyle, że natura tak sobie wymyśliła, że największą ochotę mamy na seks w czasie dni płodnych.

    biorąc tabletki i tak nie masz dni płodnych więc w czym problem
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 13-12-17, 08:07 cytuj
    gość, 12-12-17, 23:55 napisał(a):
    Ale nie rozumiem w czym problem. W dni z zielonym swiatelkiem mozna uprawiac seks bez zabezpieczen, a jak sie zachce w dzien z czerwonym, to mozna po prostu zabezpieczyc sie prezerwatywa. Nie widze problemu. W dni nieplodne mozna cieszyc sie seksem bez ograniczen gumką i to jest duzy plus.

    Ja moje rodzeństwo jesteśmy efektem tej metody ;] Jak ktos liczy się z takimi skutkami, to nie ma problemu :)
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 13-12-17, 08:05 cytuj
    Jednym szkodzą innym pomagaja. Dla mnie były przez okolo 15 lat zbawieniem. Koniec z lezeniem przy kazdym okresie wyjac z bólu w domu przez 2 dni, zwolnieniami itp., skonczyly sie wachania nastrojow, waga stanela, brak tradziku itp., a ja jesli chodzi o poczucie bezpieczenstwa i kontroli nie mogly sie rownac z niczym. Kazdy jest inny i powienien dobierac antykoncepcje dla siebie.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość: gość 13-12-17, 01:45 cytuj
    Dziewczyny! Oczywiście, że tabletki mają swoje zalety, ale są też wady, o których nie wszyscy wiedzą. Długotrwała ingerencja w naszą gospodarkę hormonalną może przyczynić się do powstania różnych zmian, nawet nowotworowych i to mi powiedział lekarz onkolog. Nie chcę się wymądrzać, tylko ostrzec Was... oczywiście wszystko zależy od organizmu, predyspozycji genetycznych i innych czynników, ale zażywanie tabletek może, ale nie musi, zwiększać ryzyko zachorowania.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 13-12-17, 00:42 cytuj
    po 1 jak się źle czuła tzn. ze miała gów...o lekarza i źle dobraną antykoncepcję, po 2 tylko czekać jak komputer popełni błąd i będzie "baby". Wiara w obliczenia komputerowe bez innych zabezpieczeń przy np.chorobie, braniu lekarstw, itd, ; Przypomina mi to film Kieślowskiego Dekalog I.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 13-12-17, 00:06 cytuj
    Ja mam straszny tradzik hotmonalny z wypryskami doslownie wszedzie-twarz,szyja,plecy,dekolt,ramiona,brzuch a nawet łydki!!! Pigułki antykoncepcyjne to jedyna rzecz która reguluje mój poziom hormonów i mam mało pryszczy.Jestem też po nieudanej kuracji Izotekiem-tylko pigułki mi pomagaja a taka Zborowska może się madrzyć ile chce.Wiem,że sa szkodliwe ale chce wygladać jak człowiek a nie chodzacy pryszcz!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 12-12-17, 23:55 cytuj
    Ale nie rozumiem w czym problem. W dni z zielonym swiatelkiem mozna uprawiac seks bez zabezpieczen, a jak sie zachce w dzien z czerwonym, to mozna po prostu zabezpieczyc sie prezerwatywa. Nie widze problemu. W dni nieplodne mozna cieszyc sie seksem bez ograniczen gumką i to jest duzy plus.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 12-12-17, 22:53 cytuj
    gość, 12-12-17, 21:33 napisał(a):
    o co wy sie ludzie kłócicie? nie chca kobiety antykoncepcji hormonalnej, to niech nie biorą. ja tam mam dobrego ginekologa, który potrafił dobrac mi tak tabletki, zebym czuła sie po nich lepiej, a nie gorzej. a jak ktos woli kalendarzyki i modlitwę o to, żeby sie sprawdziły w roli antykoncepcji, to droga wolna, mamy wolność (jeszcze) wyboru


    no niestety jestesmy obecnie w takiej sytuacji, ze zaraz moga nam tego wyboru zakazac. a elektorat idealny kupi wszystko - skoro wierzy, ze tabletka "po" to aborcja, skoro slucha "ekspertow" mowiacych, ze invitro to "klonowanie", to w slusznosc zakazu antykoncepcji tez uwierza...
    Nie masz konta? Zarejestruj się!