Wystarczy się zgodzić być twarzą danej marki. Oczywiście najpierw trzeba dostać taką propozycję. Ważne jest, aby dana „sława\” pasowała wizerunkiem do modelu auta.

Michał Żebrowski reklamuje Lexusa. Dostał w zamian Lexusa cabrio. Jak wyjaśnia na łamach Wprost rzecznik tej firmy Robert Mularczyk: Aktor ma opinię człowieka wrażliwego na problemy ekologii, więc powierzono mu samochód z silnikiem hybrydowym.

Sam aktor nie zamierza inwestować w samochody. Super Express usłyszał od niego:W moim przypadku inwestowanie w samochód to strata pieniędzy. Wolę je wydać na ziemię, książki czy obrazy. Albo na dom w Tatrach.

Żebrowski wszystko co zaoszczędzi oddaje na wymarzone gniazdko:Dom wygląda tak jak chciałem. Wszystko jest drewniane: rynny ręcznie dłubane z korzenia, gontem kryty dach .

Kolejna gwiazdą, która otrzymała za reklamę auto jest Borys Szyc. Aktor reklamuje Renault Clio. Z kolei model Laguna tej samej firmy to Krzysztof Ibisz.

Nie tylko mężczyźni chwalą motoryzację. Małgorzata Kożuchowska została ambasadorem Volvo. Ma promować miejski hatchback C30.

Oczywiście aktorzy muszą pokazywać się potem w tych samochodach i za wszelką cenę unikać zdjęć w autach konkurencji. Szczególnie jeśli chodzi o oficjalne imprezy.

Biorąc jednak pod uwagę, że taki wozik to zdecydowanie więcej niż to co by otrzymali za reklamowanie czegokolwiek innego to nie mogą narzekać.