Zwiewna sukienka i bujne WŁOSY na nogach (ZDJĘCIA)

przejdź do komentarzy

Następna gwiazda wyrzuciła maszynkę.

zdjęcia gwiazd zdjęcia gwiazd/© Forum/ BACKGRID, The Mega Agency
Zaczęło się od mody na nie ogolone pachy. Miley Cyrus nawet farbowała swoje włosy pod pachami i eksponowała je na selfies. Potem bunt przeciw maszynkom objął większe obszary. Dziś coraz więcej gwiazd i gwiazdek paraduje po ulicach, a nawet pokazuje się na czerwonych dywanach.

Paris Jackson pokazała OWŁOSIONE NOGI

Ostatnio podziwialiśmy fryzurę na nogach Paris Jackson, dziś pora na kolejną buntowniczkę.

Bella Thorne od dawna podkreśla, że jest kobietą wyzwoloną. Dlaczego więc miałaby ulegać presji i golić nogi?

Zobaczcie piękną i subtelną Bellę z bujnym zarostem na nogach.

Wy też wyrzucicie swoje maszynki do golenia?


Zwiewna sukienka i bujne WŁOSY na nogach (ZDJĘCIA)

Zwiewna sukienka i bujne WŁOSY na nogach (ZDJĘCIA)

Zwiewna sukienka i bujne WŁOSY na nogach (ZDJĘCIA)

Polecane wideo

Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Wasze komentarze (31): sortuj
  • avatar kozaczek
    gość 26-03-18, 13:27 cytuj
    Ogólnie brak estetyki, włosy jak to włosy, niech sobie będą
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 26-03-18, 07:56 cytuj
    Obrzydliwosc, feminizm poszedl w zla,slepa uliczke! Czas zawrocic
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 23-03-18, 14:36 cytuj
    Jezu kobity walka o rownouprawnienie nie ma nic wspolnego z higiena i estetyka. Koszmar. Mam dosc promowania wlosow pod pachami i nogach i wciskania kitu ze otyle modelki sa sexy. Ogarnijcie sie. Modela musi byc szczupla a otylosc to choroba a nie trend!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 23-03-18, 10:40 cytuj
    Ja gole cale ciało. Nie rozumiem jak można pokazywać nie tylko kudły na nogach ale i na rękach
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 23-03-18, 01:57 cytuj
    Zyje dla.siebie nie dla faceta- powiedziala grupa, smotnych, brzydkich bab;)
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 22-03-18, 21:07 cytuj
    Super Natura 😉😘 "Moje Cialo Moj Wybor "
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 22-03-18, 18:36 cytuj
    Jak juz się golicie, to nie odwalajcie fuszerki! Szłam kiedyś za dziewczyną, spódnica, ogolone łydki, a w rozcięciu z tyłu busz na udach. Fe.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 22-03-18, 10:10 cytuj
    gość, 21-03-18, 23:06 napisał(a):

    Nie martw się, to nie jest prawda, że faceci wolą. Jak będziesz miala faceta, który na pornole w czasie dojrzewanie patrzył z doskoku a nie nagminnie, wówczas będzie Cię lubił w każdej postaci:)
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 22-03-18, 09:48 cytuj
    Jutro Czarny Protest w sprawie zaostrzenia ustawy aborcyjnej! Dziewczyny wyzwolone chodźcie! :)
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 22-03-18, 09:21 cytuj
    Macie mózgi wyprane przez media i facetów. Mam być piękna dla siebie a nie dla faceta
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 22-03-18, 09:19 cytuj
    I bardzo dobrze. Nikt nie będzie za mnie decydował to moje cialo
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 22-03-18, 01:49 cytuj
    gość, 21-03-18, 23:06 napisał(a):

    Ja kiedyś przez depilację intymną nie mogłam wrócić do domu z wycieczki rowerowej po lesie, bo tak mnie bolało. Od tamtej pory w busz tylko z buszem i zero golenia w wakacje. Sorry, ale łysy bóbr nie sprawdza się naturze.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-03-18, 23:06 cytuj
    Ja tez niczego nie golę. W nosie to mam. Wolę owłosioną skórę niz wypryski po goleniu, swędzenie i kłucie. A jak mi powiesz "faceci wolą... ble ble ble", to ci powiem, ze śmieszna jestes, ja tam zyję dla siebie i dla najblizszych a nie facetów.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-03-18, 22:50 cytuj
    Fuj, nawet te "zwykle" kobiety stac na depilacje laserowa.. A co dopiero " gwiazdy".
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-03-18, 22:12 cytuj
    Dziewczyny! Nie golcie sie, w ogole nie przejmujcie się wyglądem...bądźcie wyzwolone;) A potem płacz, że nie ma chłopa i pozostaje tinder
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość: diorkaaa 21-03-18, 22:11 cytuj
    gość, 21-03-18, 16:17 napisał(a):


    No dokładnie cholera! Jak jest taka naturalna i wyzwolona to po co farbuje wlosy i naklada makijaz? Idio*ka szuka poklasku na siłę i tyle;)
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-03-18, 18:47 cytuj
    Ja domyslam sie ,ze ten artykol wyszedł z pod reki kobiety. A potem mamy zbiotowiska manif
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-03-18, 18:45 cytuj
    jej nogi, jej wybór. wszystko to kwestia przyzwyczajen i tego, co sie uwaza akurat w danym czasie za dobre, a co nie. byc moze kiedys wszyscy beda golic cale ciała i z obrzydzeniem patrzec na dzisiejsza mode, gdzie nie goli sie owłosienia na rekach, a moze szczytem atrakcyjnosci bedzie jak najbardziej owłosione ciało ^^
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-03-18, 17:05 cytuj
    Tona tapety a nogi jak u mężczyzny
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-03-18, 17:04 cytuj
    A fu krocze ma pewnie jeszcze lepsze mogła się nie malować ale ogolić
    Nie masz konta? Zarejestruj się!