W najnowszym teledysku Justyny Steczkowskiej Proszę Cię – skłam jednym z bohaterów jest Citroen C6, innym – Myphone. Te dobra nie znalazły się w filmie przypadkowo. To znany i bardzo często wykorzystywany sposób reklamowania produktów, tak zwany product placement.

Nie pierwszy raz Steczkowska wykorzystuje ten chwyt reklamowy. W poprzednim teledysku \”zagrały\” perfumy Bruno Banani:

Oprócz Steczkowskiej także inne gwiazdy korzystają z jego dobrodziejstw. Madaryna w swoich teledyskach popijała herbatki Bio-Active, pojawiały się także ubrania marki Orsay.

Jeszcze dalej poszła Natalia Kukulska. W klipie do piosenki Fantasies można było zobaczyć w jej torebce wkładki higieniczne Carefree.

Doda w teledysku Rany wcina loda (pewnie Koral) i paraduje w dżinsach Big Stara:

…a w Katharsis przemyciła prezerwatywy Taboo:

Znacie jakieś inne przykłady takiego wykorzystania reklamy w teledyskach?