Reklama Pepsi z Kendall Jenner WYCOFANA z mediów!
Krytyka okazała się miażdżąca.

Kendall Jenner (21 l.) spotkała się ostatnio z ogromną krytyką ze strony internautów. Wszystko dlatego, że wzięła udział w reklamie Pepsi, w której głównym motywem były protesty uliczne.
Zobacz też: Reklama Pepsi z Kendall Jenner WKURZYŁA internautów
Mimo że autor scenariusza Bjorn Charpentier opierał produkcję na zdjęciu z lat 60. z protestu przeciwko wojnie w Wietnamie, środowisko związane z Black Lives Matter poczuło się urażone.
Organizacja, która „walczy” przeciwko dyskryminacji czarnoskórych przez policje, wezwała do bojkotu oraz zmasowanego hejtu przeciwko brandowi Pepsi.
Przywołują tutaj fakt, że manifestacje wyglądają zupełnie „inaczej”, niż w reklamie słynnej firmy. Na nic nie zdały się tłumaczenia twórców. Z tego powodu wydano specjalne oświadczenie, w którym przeproszono zarówno widzów, jak i samą celebrytkę:
Pepsi próbowała przekazać globalne przesłanie jedności, pokoju i zrozumienia. Najwyraźniej minęliśmy się z celem, za co przepraszamy. Nie zamierzaliśmy strywializować żadnej poważnej sprawy. Usuwamy materiał i wstrzymujemy dalszą dystrybucję. Przepraszamy także za postawienie Kendall Jenner w takiej sytuacji.
Zobacz też: Kendall Jenner zwariowała? Pomalowała ściany na… odchudzający kolor?
Czy brand naprawdę powinien wycofać reklamę? Naprawdę jest tak „kontrowersyjna”?
gość | 7 kwietnia 2017
Super reklama, super multi kulti, zesrajcie sie z ta roznorodnoscia kulturowa, swiat sie konczy
gość: toomuch | 7 kwietnia 2017
Do czego się ludzie nie doczepią w tych czasach? Moim zdaniem bardzo fajna reklama, nie mam z nią jakiegoś wielkiego problemu jak reszta, wręcz przeciwnie. Idzcie się leczyć ludzie, zajmijcie swoim życiem, podróżujcie, zarabiajcie pieniądze i korzystajcie z życia, a nie wegetujcie przed komputerami i rzucacie jadem, bo to już jest żałosne, serio. A ja idę świętować z rodziną! ciao!
gość | 7 kwietnia 2017
[/quote]
Jaka Kajli, nauczta sie polaki czytać ze zrozumieniem.. toż to Kendal..
gość | 7 kwietnia 2017
ludzie maja nawalone w głowach, ze zwykłej reklamy zrobią międzynarodową aferę. Z drugiej strony reklama podziałała, wszyscy o niej mówią
gość | 7 kwietnia 2017