Reporterzy Super Expressu zadali sobie trud i zapytali specjalistów od marketingu, ile warta jest Ola Kwaśniewska na rynku reklamy. Odpowiedź była dość zaskakująca.

Fachowcy stwierdzili, że stała obecność córki byłego prezydenta mocno podnosi jej akcje, przez co ewentualny udział Oli w reklamie byłby bez wątpienia premiowany okrągłą sumką.

Gdyby dzisiaj lub w najbliższej przyszłości zdecydowała się na udział w kampanii promocyjnej jakiegoś produktu, mogłaby zarobić jednorazowo nawet 300 tys. zł!

Do tak wysokiej popularności przyczynił się jej ślub z Kubą Badachem, o którym informowały niemal wszystkie media w kraju.

Zaskakuje jednak wybór produktów, które mogłaby reklamować panna młoda. Zasugerowano margarynę lub jogurt.

Córka prezydenta i specjalistki od salonowego obycia miałaby reklamować margarynę? Naprawdę?

&nbsp

Czy Ola Kwaśniewska powinna reklamować margarynę?