Macademian Girl – typowa blogerka na pokazie mody? (FOTO)

1-92-R1 1-92-R1

Czymże byłoby życie blogerek modowych, gdyby nie istniało selfie?

Kiedyś na pokazach mody roiło się od blogerek modowych, którym inne sławy przypisywały niższy status niż aktorkom, piosenkarkom czy zwykłym celebrytom.

Dla prawdziwych stylistów nie są one żadną konkurencją. Bo przecież jak ekspert od mody może ubierać się cały w poliester, jak może chodzić w podróbkach ciuchów?! Poza tym te dziewczyny często zapominają użyć antyperspirantu! Pocą się na tych wszystkich pokazach, świecą się niemiłosiernie, to przecież jakaś kpina! Stylista to poważny zawód – mówił kiedyś Tomasz Jacyków.

Dzisiaj blogerki awansowały w show biznesowej drabinie społecznej – niektóre z nich to cenione “biznes woman”. Troszkę w tyle została Macademin Girl, która nie pisze książki i nie lansuje się na każdym możliwym kroku.

Wczoraj szafiarka pojawiła się na pokazie mody Gosi Baczyńskiej. Akurat paparazzi zrobili jej fotkę, gdy robiła sobie selfie.

Typowe zachowanie blogerki?

&nbsp
Macademian Girl - typowa blogerka na pokazie mody? (FOTO)

Macademian Girl - typowa blogerka na pokazie mody? (FOTO)

Macademian Girl - typowa blogerka na pokazie mody? (FOTO)

Macademian Girl - typowa blogerka na pokazie mody? (FOTO)

Macademian Girl - typowa blogerka na pokazie mody? (FOTO)

Macademian Girl - typowa blogerka na pokazie mody? (FOTO)

Macademian Girl - typowa blogerka na pokazie mody? (FOTO)

   
34 Komentarze
Opinie w linii
Zobacz wszystkie komentarze

Jej życie skupione jest wokół frazy: “Jak wyglądam”- wspólczuję

Ja bardzo lubię Macadamian Girl, robi swoje, nie sprzedaje się za ciuszki i kosmetyki. I ma swój styl, nie jak inne kopiary

[b]gość, 14-08-15, 11:52 napisał(a):[/b]Najbardziej walnięta a jednocześnie najnormalniejsza z tych wszystkich blogerekPfff… Najnormalniejsza? Ona zadziera nosa! Jak jej słodzisz to zawsze odpowie, komentarze wyrażające obiektywną krytykę albo w ogóle się nie pojawiają, albo w krótkim czasie znikają!

dziewyczna o ciekawej urodzie i zgrabnej figurze, jkos nachalne sie nie promuje, ma swój styl(wyrazisty, ale o dziwo jej pasuje) i nie wyglada jak manekin z zary czy innej bershki. jak dla mnie spoko laska

[b]gość, 15-08-15, 06:49 napisał(a):[/b]Tamara jako jedyna z szafiarek ma własny styl i dużą urodę.Dokladnie

Szmaciarka

Ma w sobie dziewczyna coś pozytywnego i fajnie się na nią patrzy.

Tamara jako jedyna z szafiarek ma własny styl i dużą urodę.

To prawda, ma swoj styl, fajnie laczy dodatki.

[b]gość, 14-08-15, 12:19 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 14-08-15, 11:56 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 14-08-15, 11:32 napisał(a):[/b]jacyków nie jest stylistą dla zwykłych ludzi. nie chodzi tu o to, że promuje ciuchy w astronomicznych cenach, ale kto normalny wyszedłby w jego stylizacji na ulicę? albo do pracy? chyba nikt…To jak on sie ubiera nie ma njc do rzeczy, wazne zeby potrafil u rac kogos, a uwierz mi potrafi, bylam z nim na spotkaniu w rzeszowie i kolezanke tak swietnie wystylizowal, zalryl wszystki mamkamenty fogury a uwidocznil to co ma piekne, naprawde super, ja na twoim miejscu nie ocenialabym kogos po tym jak sie ubiera[/quote]ok, ale co on zrobił w swojej wypowiedzi? ocenił blogerki po wyglądzie. ;)[/quote]Dokładnie mówi że śmierdza a sam wygląda jak brudas Makademian Girl super się ubrała nie podobają mi się u niej tylko te nakrycia głowy

Super wygląda a poliester to i zakłada Jacyków i sam wygląda jak nie domyty

To jest jedyna blogerka w Polsce ktora potrafi sie wysłowić

Obudowa do tel z primarku. Za 20 pensikow 😉

akurat Tamara jest super, jej stylizacje sa oryginale i ciekawe, przy niej jessica i ta druga, maff wygladaja jak brzydkie manekiny z sieciowki.

Spotkałam kiedyś pana Jacykowa w Katowickim centrum handlowym co jak co ale to on powinien zainwestować w antyperspirant i szczoteczkę do zębów bo zapach jest bardzo nieprzyjemny

gdyby zdjęła ten kapelusik i nie chodziła palcami do środka jak Dorotka ze wsi to wyglądałaby super.

Ubieranie się w poliester i sztuczną skórę dermę to szczyt bezguścia. Nie dziwne ze ś mierdzą przecież w tym się czlowiek poci jak mops.

Brzydka jak noc listopadowa

WIECIE CO MNIE U NIEJ RAZI….TO ŻE RZECZY KTÓRE ZAKŁADA NA SIEBIE SĄ TANDETNE, GDYBY BYŁY ODROBINĘ LEPSZEJ JAKOŚCI WSZYSTKO BYŁOBY OK. MAM NADZIEJĘ ŻE TEŻ TO WIDZICIE, TAN KAPELUSIK, BUTY, PIERŚCIONEK, KOLCZYKI-WSZYSTKO WYGLĄDA NA TANIE, ALBO TAKIE ROBI WRAŻENIE…DLA MNIE TA DZIEWCZYNA NIE MA WYCZUCIA SMAKU I PROPORCJI SORRY…..

DEFINICJA JEJ STYLU TO: WŁOŻYĆ COKOLWIEK ABY DO SIEBIE NIE PASOWAŁO……DLA NIEJ TO BYCIE ORGINALNYM, JEDYNYM SPÓJNIKIEM TYCH CIUCHÓW I RÓŻNYCH DODATKÓW JEST KOLOR CHOĆ TEŻ NIE ZAWSZE….JA TEŻ POWYCIĄGAM PARĘ RZECZY Z SZAFY KTÓRE DO SIEBIE NIE PASUJĄ POD WZGLĘDEM STYLU, FAKTURY MATERIAŁÓW, ICH RODZAJU ITD. I POWIEM ŻE TO SZTUKA, COŚ NOWEGO….

CZASEM WYSTARCZY JEDNA RZECZ DOBRA JAKOŚCIOWO I TO ROBI EFEKT…..DLA MNIE ZAWSZE TANIO I BEZ WYCZUCIA…….ONA NIE JEST JUŻ POCZĄTKUJĄCĄ BLOGERKĄ…..ZARABIA I STAĆ JĄ NA KUPOWANIE RZECZY NAWET OD PROJEKTANTÓW, ONA DEFINITYWNIE DLA MNIE STOI W MIEJSCU….

Szpetna i próżna jak pozostałe polskie panienki z szafy.

[b]gość, 14-08-15, 13:05 napisał(a):[/b]Ale kto to jest?Jest gwiazdą fimową, ma jakiś talent? Oprócz tego, że ma bogatych rodziców. To, że w Warszawie jakaś szafiarka, dziewczyna, której zdaje się, że coś potrafi jest celebrytką nie oznacza, że dla wsztstkich Polaków jest gwiazdą.od kiedy ona ma bogatych rodziców? myślałam, że sama się wypromowała.

lubie ja i jej ciekawy styl. wyroznia sie i to jest fajne. potrafi bawic sie moda i jest w tym oryginalna. nie powiela schematow. do tego ma oryginalna urode. dla mnie, mimo iz jestem kobieta, jest piekna. no i zaluje, ze sama nie mialabym odwagi na takie stylizacje…

[b]gość, 14-08-15, 11:52 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 14-08-15, 11:32 napisał(a):[/b]jacyków nie jest stylistą dla zwykłych ludzi. nie chodzi tu o to, że promuje ciuchy w astronomicznych cenach, ale kto normalny wyszedłby w jego stylizacji na ulicę? albo do pracy? chyba nikt…Codziennie stylizuje gwiazdy i osoby prywatne. Np zony bogatych mężów go sobie wynajmują na zakupy…on ich nie stylizuje tak jak siebie! Ewidentne nie masz pojęcia o pracy stylisty..on nie narzuca klientom swojego looku[/quote]Dokladnie…

fajna kolorowa taka

Ale kto to jest?Jest gwiazdą fimową, ma jakiś talent? Oprócz tego, że ma bogatych rodziców. To, że w Warszawie jakaś szafiarka, dziewczyna, której zdaje się, że coś potrafi jest celebrytką nie oznacza, że dla wsztstkich Polaków jest gwiazdą.

jacyków nie jest stylistą dla zwykłych ludzi. nie chodzi tu o to, że promuje ciuchy w astronomicznych cenach, ale kto normalny wyszedłby w jego stylizacji na ulicę? albo do pracy? chyba nikt…

[b]gość, 14-08-15, 11:56 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 14-08-15, 11:32 napisał(a):[/b]jacyków nie jest stylistą dla zwykłych ludzi. nie chodzi tu o to, że promuje ciuchy w astronomicznych cenach, ale kto normalny wyszedłby w jego stylizacji na ulicę? albo do pracy? chyba nikt…To jak on sie ubiera nie ma njc do rzeczy, wazne zeby potrafil u rac kogos, a uwierz mi potrafi, bylam z nim na spotkaniu w rzeszowie i kolezanke tak swietnie wystylizowal, zalryl wszystki mamkamenty fogury a uwidocznil to co ma piekne, naprawde super, ja na twoim miejscu nie ocenialabym kogos po tym jak sie ubiera[/quote]ok, ale co on zrobił w swojej wypowiedzi? ocenił blogerki po wyglądzie. 😉

sliczna! 🙂

[b]gość, 14-08-15, 11:32 napisał(a):[/b]jacyków nie jest stylistą dla zwykłych ludzi. nie chodzi tu o to, że promuje ciuchy w astronomicznych cenach, ale kto normalny wyszedłby w jego stylizacji na ulicę? albo do pracy? chyba nikt…To jak on sie ubiera nie ma njc do rzeczy, wazne zeby potrafil u rac kogos, a uwierz mi potrafi, bylam z nim na spotkaniu w rzeszowie i kolezanke tak swietnie wystylizowal, zalryl wszystki mamkamenty fogury a uwidocznil to co ma piekne, naprawde super, ja na twoim miejscu nie ocenialabym kogos po tym jak sie ubiera

[b]gość, 14-08-15, 11:32 napisał(a):[/b]jacyków nie jest stylistą dla zwykłych ludzi. nie chodzi tu o to, że promuje ciuchy w astronomicznych cenach, ale kto normalny wyszedłby w jego stylizacji na ulicę? albo do pracy? chyba nikt…Codziennie stylizuje gwiazdy i osoby prywatne. Np zony bogatych mężów go sobie wynajmują na zakupy…on ich nie stylizuje tak jak siebie! Ewidentne nie masz pojęcia o pracy stylisty..on nie narzuca klientom swojego looku

Całkiem łaska

Najbardziej walnięta a jednocześnie najnormalniejsza z tych wszystkich blogerek