Rihanna osiągnęła 4 miliardy odtworzeń na YouTube (VIDEO)
Rihanna jest najczęściej odtwarzaną artystką na YouTube. Wszystkie klipy na jej oficjalnym kanale zostały w sumie odtworzone 4 miliardy razy!
Justin Bieber, który do stycznia bieżącego roku był pierwszy, został daleko w tyle.
Jej najpopularniejsze hity – Diamonds, What`s my Name, Only Girl, We Found Love – mają po ok. 300 mln. wyświetleń.
Cóż, Bad Gal Riri po raz kolejny udowodniła, że jest nie do pokonania.
Czy w pełni zasługuje na swój status?


tylko weźmy pod uwagę, że ru hanna musi promować CO ROK nową płytę, to jest przepis marketingowców na jej sukces, inaczej by o niej zapomniano, raz tylko miała ponad dwuletnią przerwę w muzyce z powodu pobicia, ale i tak nie znikała z czołówek dzięki tej aferze. ona nie może pozwolić sobie na długą przerwę bez wzmianki o sobie w mediach. a skoro płyta co rok to i co rok po 3-5 singli z teledyskami, więc wiadomo, że jest co zliczać na youtube…
Powiem jedno jej muza to trash!!!!!!!!!!!!
Tej pani juz dawno dziekujemy zwykly margines spolecznytez tak myślę ale
Roja wpadł w tarapaty 😉
to głównie durne amerykance nabijają, bo to ledwo już myśli i słucha tego co każą media
jedbawne…
illuminati….
Rok 2012 trwa kilka miesięcy… no proszę
co tam leci na instagramie
gość, 05-09-13, 17:05 napisał(a):Tej pani juz dawno dziekujemy zwykly margines spoleczny
gość, 05-09-13, 21:42 napisał(a):gość, 05-09-13, 17:05 napisał(a):Tej pani juz dawno dziekujemy zwykly margines spoleczny
gość, 05-09-13, 21:42 napisał(a):gość, 05-09-13, 17:05 napisał(a):Tej pani juz dawno dziekujemy zwykly margines spolecznytez tak myślę
Zenada az przykro sluchac
I huj. Tak dobrze widzicie H-U-J !!! I HUJ mnie obchodzi jak jest to zapisane w slownikach, HUJ mnie obchodzi czy bedziecie mnie obrazac, ja wiem swoje, wole nie uczyc sie od HUJOWYCH kozaczkowych komentatorkach !!! I zwby zamknac sprawe, HUJ wam w dupe!!!
4miliardy razy to ona sie bzykała nie licząc wibratora
gość, 05-09-13, 16:55 napisał(a):Boze az 4 miliardy oszolomow na tym swiecie,jakie to przykreJakie to przykre, że coraz więcej debili na tym świecie. 😉 To, że nie lubisz Rihanny nie upoważnia Cię do tego by obrażać jej słuchaczy i swoim komentarzem pokazałaś/eś swoją “dojrzałość”.
Tylko jedno powiem bullshit!!!!
Bardzo sie przejmuje obrazaniem sluchaczy -niesamowite a czyjes zdanie interesuje mnie jak zeszloroczny snieg -chce ktos sluchac tego gowna prosze bardzo ale dla mnie pozostanie ograniczonym malutkim czlowieczkiem razem z reszta oszolomow i tyle w temacie
To było do przewidzenia. Ona ma do bólu komercyjne, imprezowe kawałki. Łatwe i lekkie. Do sprzątania w sam raz 😀
Taktyka na sukces-jak piosenka nie podoba sie ludziskom a tak bylo w przypadku -We found a love in a hopeless place -to graja ja od rana do wieczora wszystkie stacje radiowe aby kazdy sie osluchal i w koncu polubil stary amerykanski trick
Dno I tyle
Tej pani juz dawno dziekujemy zwykly margines spoleczny
Powiem jedno jej muza to trash!!!
Wszyscy jej sluchamy???!!!!!Chyba kogos pogielo-muzyka beznadziejna dla pol mozgowcow!!!
Szkoda gadac swiat sie stacza pranie mozgow malolatom aby przyszle pokolenia jeszcze wiekszymi idiotami sie stali wtedy latwiej wciskac ciemnote I rzadzic baranami
Z czego 2 miliardy kupione przez wytwórnię u firmy zajmującej się klikaniem. Każda żałosna gwiazdka popu kupuje sobie wyświetlenia.
Huhuhu!! Widac jest durnÄ cipÄ ale fanĂłw to ma
Boze az 4 miliardy oszolomow na tym swiecie,jakie to przykre
uwielbiam jej utwory
gość, 05-09-13, 14:37 napisał(a):Bad gal??? Co to jest?Nie co tylko kto. Tak się nazywa profil riri na instagramie
PuchaczBee, 05-09-13, 12:02 napisał(a):Jak zwykle kilka dni spoznienia. Gratulacje, “wkrotce” przekroczymy 10 miliardow.a Ty nadal masz tylko dwie szare komórki
Wszyscy jej sluchamy ! A tak po niej jezdzicie ! I<3Riri !
Bad gal??? Co to jest?
I pomyśleć że zespół np. U2, który tworzy coś więcej niż muzyke na niektórych teledyskach ma niewiele ponad 1mln wyświetleń… Takie chore czasy, że bez wulgarnosci i skandali nieprzyjmujesz do siebie uwagi:( Sad But True…:\'(,
*nie przykujesz
pokazala, ze jest nie do pokonania? to juz nie zyje, ze nie mozna jej pokonac? nie martwcie się przyjdzie i czas na nią i się skonczy i nikt nie bedzie pamietal jej piosenek, bo to sa piuosenki sezonowe
Jak zwykle kilka dni spoznienia. Gratulacje, “wkrotce” przekroczymy 10 miliardow.