Swarovski łączy siły z Arianą Grande, która wcieli się w nową ambasadorką i twarz marki. To partnerstwo łączy dwie ikony popkultury i zostanie oficjalnie zaprezentowane w kampanii świątecznej w 2024 roku. Nagrodzona Grammy piosenkarka, autorka tekstów i aktorka jest jedną z najlepiej zarabiających artystek na świecie, znaną z zapierających dech w piersiach występów i niesamowitego talentu wokalnego. Ariana jest także wpływową rzeczniczką inkluzywności i równości.

Jestem szczęśliwa, że mogę być ambasadorką marki Swarovski. To zaszczyt reprezentować firmę, która podziela moją pasję do kreatywności, przesuwa granice wykraczające poza świat biżuterii i promuje wartości nieskrępowanego wyrażania siebie. Nie mogę się doczekać, aby wyruszyć w tę podróż i zainspirować innych do przyjęcia własnego, niepowtarzalnego blasku – skomentowała Ariana Grande

Charyzma i pozytywna energia Ariany Grande współgrają z ideą przynoszenia przez markę Swarovski radości i cieszę się, że dołączyła do nas jako Ambasadorka. Ariana jest genialną artystką, której kreatywność przejawia się w pisaniu piosenek i występach wokalnych, a także w jej osobistym stylu. Z niecierpliwością czekam na wspólne inspirujące kreatywne pole do działania – skomentowała Giovanna Engelbert, Globalna dyrektor kreatywna Swarovski

O firmie Swarovski

Mistrzowie światła od 1895 roku.

Swarovski tworzy piękne produkty kryształowe o znakomitej jakości i kunsztownym wykonaniu, które przynoszą radość i wysławiają indywidualność. Firma została założona w Austrii w 1895 roku i zajmuje się projektowaniem, wyrobem oraz sprzedażą najlepszych na świecie kryształów, kamieni jubilerskich, w tym Swarovski Created Diamonds i cyrkonii, biżuterii, akcesoriów, a także kryształowych dekoracji i elementów wyposażenia wnętrz oraz kryształów dla branży motoryzacyjnej.

Swarovski Crystal Business ma zasięg globalny, jest obecny w ponad 140 krajach na całym świecie z 2300 butików Swarovski uzupełnionymi przez wybranych partnerów multibrandowych i zatrudnia 16 600 osób. Wraz ze spółkami siostrzanymi Swarovski Optik (producent sprzętu optycznego) oraz Tyrolit (producent narzędzi do szlifowania) Swarovski Crystal Business tworzy Grupę Swarovski. Częścią dziedzictwa Swarovski jest odpowiedzialny stosunek do ludzi i naszej planety. Dziś spuścizna ta jest ugruntowana w działaniach na rzecz zrównoważonego rozwoju w całym łańcuchu wartości, z naciskiem na innowacje w gospodarce o obiegu zamkniętym oraz wspieranie różnorodności, inkluzji społecznej i wyrażania swojej indywidualności, a także w działalności filantropijnej Fundacji Swarovski, która pomaga organizacjom charytatywnym, wywierając pozytywny wpływ na środowisko i społeczeństwo.

Materiał prasowy