Syn Victorii i Davida Beckhamów, Romeo, ma już swoją markę

k160 k160

8-letni Romeo Beckham podpisał swój pierwszy kontrakt reklamowy. Syn Victorii ma już swoją markę o nazwie RB. Wkrótce na rynku pojawi się pierwsza kolekcja okularów przeciwsłonecznych sygnowana inicjałami młodego Beckhama.

– Romeo dobrze się orientuje w modzie. Zawsze wie, co do czegoś pasuje, a co nie. Od dłuższego czasu namawiał rodziców, żeby pomogli mu w projektowaniu własnych okularów – mówi informator i dodaje, ze zarówno Posh, jak David są zachwyceni.

Zostaje tylko pogratulować przedsiębiorczego syna!

\"\"
 
9 Komentarze
Opinie w linii
Zobacz wszystkie komentarze

Romeo jest cool 😉 Zawsze wydawał mi się najfajniejszy z całej trójki chłopaczków.

To dobrze,że ma swoją własną markę 🙂

ale imię to mu dali genialne:)

ciekawe co ich pozostali synowie beda projektowac, bo chyba koncza sie pomysly

oboje sa boscy i madrzy malo takich malzenst jak oni w show biznesie:) gratuluje paryz czyta kozaczka

Victoria świetnie wygląda na tym zdjęciu.

i super :)mają bardzo ładnych synów 🙂

Ci synowie będą przecudni! Po takich rodzicach! Mogli by mieć jeszcze córeczkę, byłaby śliczna!

Hm…. nieźle. A David jest boski. ;p