Syn Victorii i Davida Beckhamów, Romeo, ma już swoją markę
8-letni Romeo Beckham podpisał swój pierwszy kontrakt reklamowy. Syn Victorii ma już swoją markę o nazwie RB. Wkrótce na rynku pojawi się pierwsza kolekcja okularów przeciwsłonecznych sygnowana inicjałami młodego Beckhama.
– Romeo dobrze się orientuje w modzie. Zawsze wie, co do czegoś pasuje, a co nie. Od dłuższego czasu namawiał rodziców, żeby pomogli mu w projektowaniu własnych okularów – mówi informator i dodaje, ze zarówno Posh, jak David są zachwyceni.
Zostaje tylko pogratulować przedsiębiorczego syna!
Romeo jest cool 😉 Zawsze wydawał mi się najfajniejszy z całej trójki chłopaczków.
To dobrze,że ma swoją własną markę 🙂
ale imię to mu dali genialne:)
ciekawe co ich pozostali synowie beda projektowac, bo chyba koncza sie pomysly
oboje sa boscy i madrzy malo takich malzenst jak oni w show biznesie:) gratuluje paryz czyta kozaczka
Victoria świetnie wygląda na tym zdjęciu.
i super :)mają bardzo ładnych synów 🙂
Ci synowie będą przecudni! Po takich rodzicach! Mogli by mieć jeszcze córeczkę, byłaby śliczna!
Hm…. nieźle. A David jest boski. ;p