Marcin Tyszka (39 l.) jest profesjonalistą i tego samego oczekuje od tych, z którymi współpracuje. Dostać komplement od fotografa – to bezcenne. Menedżerowie hoteli i restauracji dobrze wiedzą, że Tyszka pochwali ich wysiłek na swoich portalach społecznościowych i tym samym zrobi im najlepszą reklamę.

Jak się jednak okazuje, nie zawsze jest tak różowo.

Trzy tygodnie temu fotograf zamieścił na Instagramie zdjęcie zniszczonej walizki, która trafiła w jego ręce po podróży polskimi liniami lotniczymi. Zdenerwowany Tyszka momentalnie dostał odpowiedź od przewoźnika, który poinformował go o warunkach reklamacji. Fotograf dostał zapewnienie, że będzie zadowolony.

Stało się inaczej. Dziś na profilu Tyszki pojawił się potężny post wściekłego jurora Top Model.

Never Ever @flylot #lot – zaczął Tyszka. – Długi post, ale koniecznie przeczytajcie jak ta linia lotnicza traktuje swoich wiernych i oddanych pasażerów. 3 tygodnie temu lecąc #lot zniszczono dokumentnie moja walizkę, zgłosiłem to, wypełniłem formularz, kurier zabrał iiii ….cisza …. #lot zatrudnia jakaś firmę ktora ma naprawić bagaż i go oddać lub mi załatwić nowa walizkę … Nadal cisza … Dzwonię tam, po godzinie czekania na linii jakaś pani głosem niczym z Misia informuje mnie ze gdzies im to zgłoszenie uciekło, wchodzi w system i okazuje ze spisując oficjalne dane z moich biletów i dokumentów podróży zrobili błąd w nazwisku wiec cos sie tam nie zgadza …. Po czym frywolnym tonem mowi ze walizka jest do wyrzucenia ale na nowa moge liczyć … W przyszłym roku ….

Tyszka nie kryje zdenerwowania:

Jakbym sie cofnął do czasów komuny …. Nie chce mnie połączyć z nikim w tej firmie i jeszcze jest zdziwiona Za pasażer który zapłacił za przelot klasie biznes ponad 1000 Euro , a za walizke ponad 600 wkurza sie iż nie moze odzyskać swojej własności . To W #lot była zakupiona usługa jaka był przelot , to @flylot musi za to odpowiadać …. ODRADZAM odradzam te firmę , ktora nawet nie chce podjąć odpowiedzialności za jakość swoich usług . Jak juz musicie – bierzcie torby z bazaru i lecicie w łachmanach , bo maja Was tam w dupie . Latam bardzo duzo , mam kartę senatora w Star Alliance , problemy z bagażem sie czasem zdarzają , ale takiego olewactwa i chamstwa jak w @flylot nigdy nie widziałem …. Ciekawe po co liniom profil na fejsie i insta …. Co proponujecie ? Gdzie dalej uderzać ? Na każda rzecz pracuję , dobre walizki kosztują bardzo drogo a to jest narzędzie mojej codziennej pracy – kończy wywód Tyszka.

W rozmowie z fanami na Instagramie Tyszka zapewnia, że sprawy nie kończy:

dont worry , juz ja sobie poradzę … Ale najlepsze jest to ze juz o tym wspomniałem 2 tygodnie temu … @flylot od razu sie tu odezwał … Tymczasem moje zgłoszenie nawet nie zostało wpisane do systemu – wiec jak chciałem sprawdzić co sie dzieje z moja własnością – walizki nie ma …. Grrrrrrrr …… Gdybym ja dawał taki client service to bym stracił wszystkich klientow i wielu sesji nie napstrykał – zauważa.

Never Ever @flylot #lot Długi post , ale koniecznie przeczytajcie jak ta linia lotnicza traktuje swoich wiernych i oddanych pasażerów . 3 tygodnie temu lecąc #lot zniszczono dokumentnie moja walizkę , zgłosiłem to , wypełniłem formularz , kurier zabrał iiii ….cisza …. #lot zatrudnia jakaś firmę ktora ma naprawić bagaż i go oddać lub mi załatwić nowa walizkę … Nadal cisza … Dzwonię tam, po godzinie czekania na linii jakaś pani głosem niczym z Misia informuje mnie ze gdzies im to zgłoszenie uciekło , wchodzi w system i okazuje ze spisując oficjalne dane z moich biletów i dokumentów podróży zrobili błąd w nazwisku wiec cos sie tam nie zgadza …. Po czym frywolnym tonem mowi ze walizka jest do wyrzucenia ale na nowa moge liczyć … W przyszłym roku …. Jakbym sie cofnął do czasów komuny …. Nie chce mnie połączyć z nikim w tej firmie i jeszcze jest zdziwiona Za pasażer który zapłacił za przelot klasie biznes ponad 1000 Euro , a za walizke ponad 600 wkurza sie iż nie moze odzyskać swojej własności .To W #lot była zakupiona usługa jaka był przelot , to @flylot musi za to odpowiadać …. ODRADZAM odradzam te firmę , ktora nawet nie chce podjąć odpowiedzialności za jakość swoich usług . Jak juz musicie – bierzcie torby z bazaru i lecicie w łachmanach , bo maja Was tam w dupie . Latam bardzo duzo , mam kartę senatora w Star Alliance , problemy z bagażem sie czasem zdarzają , ale takiego olewactwa i chamstwa jak w @flylot nigdy nie widziałem …. Ciekawe po co liniom profil na fejsie i insta …. Co proponujecie ? Gdzie dalej uderzać ? Na każda rzecz pracuję , dobre walizki kosztują bardzo drogo a to jest narzędzie mojej codziennej pracy .

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Marcin Tyszka-Tysio (@tyszka_marcin)

Tyszka WŚCIEKŁY, bo nie dostał nowej walizki

Tyszka WŚCIEKŁY, bo nie dostał nowej walizki