WKURZONA Małgorzata Rozenek mówi o swoim in vitro

rozenekg-R1 rozenekg-R1

Małgorzata Rozenek-Majdan (40 l.) otwarcie mówi o tym, że jej synowie przyszli na świat dzięki in-vitro. Nie ukrywa też, że chciałaby starać się o dziecko w podobny sposób z obecnym mężem. Wiele wskazuje na to, że działają już w tej sprawie.

Hanna Lis alarmuje: Chcą zakazać in vitro

Tymczasem do Sejmu wpłynął projekt ustawy związany z ograniczeniem stosowania metody in vitro. Małgorzata na swoim Instagramie stanowczo napisała, co o tym myśli. Przypomniała również, jak to było, gdy pierwszy raz stosowała procedurę.

Kiedy prawie 14 lat temu przechodziłam przez pierwszą procedurę in vitro, nigdy nie przypuszczałam, że 14 lat później nie tylko nadal nie będzie uregulowań prawnych, ale że te które się pojawia, będą przypominać prace ze średniowiecza. Projekt ustawy autorstwa PiS i Kukiz15, który wczoraj wpłynął do Sejmu, tak naprawdę służy ograniczeniu możliwości wykonywania tej procedury i drastycznemu zmniejszeniu jej skuteczności. Jest projektem zakłamujacym rzeczywistość i wrogim wobec ludzi, którzy marzą o byciu rodzicem.

Małgorzata Rozenek w nietypowej stylizacji. Chce ukryć CIĄŻOWY brzuszek?

Rozenek jest wściekła, że ktoś ma decydować o tym, kto może zostać rodzicem.

Jestem ciekawa, jakie doświadczenia w tym temacie mają autorzy ustawy, bo ja o swoich zawsze, głośno i z dumą mówiłam. Ten projekt jest nie tylko szkodliwy dla skuteczności tej niestety coraz potrzebniejszej metody, ale jest szkodliwy dla kobiet, które z powodu biologii biorą na siebie prawie cały ciężar w trakcie jej przeprowadzania. Kim jesteście szanowni autorzy, że pozwalacie sobie na decydowanie, kto może zostać rodzicem, a kto nie? Czy idąc dalej po tej samej lini nie zabronicie za chwilę tranplantologii? Bo może zostanie przez Was uznana za „ingerencje w godność człowieka”?

REPORTAŻ: Trafiłam do nawiedzonego ginekologa

Na koniec dodała:

Zostawcie nas ludzi, dla których in vitro jest jedyną drogą do bycia rodzicem, w spokoju. A pomysł na ograniczenie tej metody do małżeństw w kraju, w którym odsetek dzieci urodzonych w niesformalizowanych związkach rośnie z roku na rok? To znowu dzielenie na lepszych i gorszych. Tym razem rodziców. Zrozumcie, ze naród to suma wszystkich obywateli, a nie tylko Waszych wyborców i to wszystkich Wasze ustawy będą obowiązywać. Jeżeli ktoś chciałby poznać, nie wyobrażenia o, a codzienność życia par starających tą metodą o dziecko, jestem gotowa pomóc, bo cytując naszą Noblistkę: „Niczego w życiu nie należy się bać, należy to tylko zrozumieć”.


Wyświetl ten post na Instagramie.

Kiedy prawie 14 lat temu przechodziłam przez pierwszą procedurę in vitro, nigdy nie przypuszczałam, że 14 lat później nie tylko nadal nie będzie uregulowań prawnych, ale że te które się pojawia, będą przypominać prace ze średniowiecza. Projekt ustawy autorstwa PiS i Kukiz15, który wczoraj wpłynął do Sejmu, tak naprawdę służy ograniczeniu możliwości wykonywania tej procedury i drastycznemu zmniejszeniu jej skuteczności. Jest projektem zakłamujacym rzeczywistość i wrogim wobec ludzi, którzy marzą o byciu rodzicem. Jestem ciekawa, jakie doświadczenia w tym temacie mają autorzy ustawy, bo ja o swoich zawsze, głośno i z dumą mówiłam. Ten projekt jest nie tylko szkodliwy dla skuteczności tej niestety coraz potrzebniejszej metody, ale jest szkodliwy dla kobiet, które z powodu biologii biorą na siebie prawie cały ciężar w trakcie jej przeprowadzania. Kim jesteście szanowni autorzy, że pozwalacie sobie na decydowanie, kto może zostać rodzicem, a kto nie? Czy idąc dalej po tej samej lini nie zabronicie za chwilę tranplantologii? Bo może zostanie przez Was uznana za „ingerencje w godność człowieka”? Zostawcie nas ludzi, dla których in vitro jest jedyną drogą do bycia rodzicem, w spokoju. A pomysł na ograniczenie tej metody do małżeństw w kraju, w którym odsetek dzieci urodzonych w niesformalizowanych związkach rośnie z roku na rok? To znowu dzielenie na lepszych i gorszych. Tym razem rodziców. Zrozumcie, ze naród to suma wszystkich obywateli, a nie tylko Waszych wyborców i to wszystkich Wasze ustawy będą obowiązywać. Jeżeli ktoś chciałby poznać, nie wyobrażenia o, a codzienność życia par starających tą metodą o dziecko, jestem gotowa pomóc, bo cytując naszą Noblistkę: „Niczego w życiu nie należy się bać, należy to tylko zrozumieć”.

Post udostępniony przez Małgorzata Rozenek-Majdan (@m_rozenek)

WKURZONA Małgorzata Rozenek mówi o swoim in vitro

   
44 Komentarze
Opinie w linii
Zobacz wszystkie komentarze

Cnuj z in jutro- ważne żze zrobiła sbie inwczoraj kilo botoxu i naciąganiie maski

Cnuj z in jutro- ważne żze zrobiła sbie inwczoraj kilo botoxu i naciąganiie maski

Polska język trudna język.

Pisowca i katolickie trolle odpowiedza, ze Bog decyduje kto ma byc rodzicem. Przeciez znamy wszyscy to powidzenia “bo Nog tak chcial”.Bog tez pozwolil odkryc metode in-vitro, zeby wiecej par dostala rodzicami.

Głupia ona jak nie wiem co ale w tym przypadku udało jej się napisać cos z sensem i cos co ma znaczenie.

Do 10:35 przykro mi ze stracilas ciaze, ale kto komu odbiera szanse? Dziecko to nie zabawka. Co to znaczy ze ktos pragnie dziecka? To jest chore, zeby wyksztalcone, dorosle kobiwty byly takie prymitywne pod wzgledem biologicznym, co wievej, zeby kierowala niby biologia. Jak ktos ma potrzebe opiekowac sie kims bezbronnym, to niech idzie oracowac w zlobk, przedszkolu, wezmie psa, kota, czy krolika ze schroniska.

16:14Sa sytuacje jednoznaczne, gdzie diagnoza jest konkretna. Nie trzeba 15lat naturalnych bezskutecznych starań by przeprowadzić in vitro. I to są konkretne przygotowania, to nie jest tak że wchodzisz do gabinetu i robia ci dziecko. Jak pewnie niektóre myślą. Już nastolatki mają problemy ginekologiczne które jednoznacznie skreslaja szanse na naturalne zajście w ciąże.

16:50 sama idź pracować w żłobku i podcieraj tyłki obcym bachorem, oczywiście rob to darmowo. Jestem pewna, ze Twoje dzieciaki zdechną przed nastoletnim wiekiem 🙂 natura sama eliminuje tak wadliwe geny.

Szkoda że twoja matka nie wzięła tego królika.. Szczena opada jakim prymitywem jesteś. A Rozenkowa w tym względzie ma racje.

Bardzo dobrze napisała . Jak słyszę wypowiedzi osób , które nawet nie wiedza na czym in vitro polega , ale maja najwiecej w temacie do powiedzenia to szlak mnie trafia .

12:23, dziewczyno! Jedyny madry k o men tarz tutaj. Pozostale to jakies chore ujadania podlych kobiet po obu stronach barykady. Kobiety… zastanowcie sie chwile.

A no tak, przecież problem z zajściem i donoszem mają te co cytuje sie skrobały, te co piguły brały i co jeszcze? Naprawdę szkoda że taka patola ma dostęp do internetu i co gorsza mają dzieci. Szkoda tylko że podstawowej wiedzy nie posiadaja. Dobrze że wniosek o 500+ potrafią wypełnić.

Według jej wyliczen miała 26 lat jak przeszła pierwsza procedurę in vitro. A ślub z panem Jackiem wzięła w wieku 25 lat. Coś tu się nie kalkuluje, a gdzie czas na starania się w sposób naturalny, jakies badania, postawienie diagnozy i terapię hormonalną przed zapłodnieniem?

Brak wykształcenia i wiedzy powoduje Tak bzdurne oponie jak tam niżej- panienka bierze pigułki 20l i nagle chce in vitro. Bzdura, problemy mają i 20l i faceci i kobiety które dzieci naturalnie już mają. Problem jak każdy inny.

I po co ta larwa krzywonoga ujada? Przecież to sekta szamba pisia to jej tatuś, debil Kostrzewski! Jakbyś we Francji się nie gziła i nie skrobała, teraz byłyby dzieci metodą naturalną!

Ja mam nadzieje że jej dzieci beda jednak cieszyć sie zdrowiem, biedne i tak mają ograniczoną umysłowo matke.

Może i ta debilka od 3 bachorów urodziła zdrowe bachory, ale niestety przekaże im nienawiść do drugiego człowieka. Nie chciałabym mieć takiej matki.

gość, 08-11-18, 13:58 napisał(a):serio? zero wiedzy, zamiast religii w szkole powinny być 4 lekcje biologii

gość, 08-11-18, 13:03 napisał(a):No oczywiście nie o to mi chodziło. Zdrowe się urodziły np. bez zespołu Downa, czyli chorób od pierwszego roku życia. A co dalej będzie to nie wiadomo. Każdy na coś choruje.

13:01 nie wiadomo czy zdrowe 🙂 tu raczek, tam tętniczek i wszystkie bachory pójdą do piachu 🙂

gość, 08-11-18, 12:33 napisał(a):Ciekawe jakby śpiewała, gdyby te jej gówniaki zginęły np. na wakacjach. Nagle z matki 3 bachorów stałaby się samotną starą krową.

gość, 08-11-18, 12:44 napisał(a):lepsza genetycznie ha ha, dobre

gość, 08-11-18, 12:23 napisał(a):Ale po co płacić na bachory, które już są? Chyba urodziły się w rodzinach, które na to stać, przynajmniej tak powinno być. Niech sami zarabiają na swoje bachory.

zgadzam się w 100% ale gimbaqza czytajaca kozaka nawet nei wie co to invitro

gość, 08-11-18, 10:58 napisał(a):In vitro niech sobie bedzie legalne, przeciez nikt nikomu nie powinien zabraniac miec dzieci. Ale niech sobie ludzie za to placa. wystarczyłoby zabrać pieniądze z 500+ i przekazać je na in vitro

11:34Obecnie i od lat sami płacą i to ogromne sumy. Tylko dlaczego mają płacić, czy palacz chory na raka płaci za leczenie? Czy otyły cukrzyk płaci? Narkoman, pijaczek płaci? To dlaczego ci ludzie mają płacić? Ja nie dostaje 500+ a ponosze co miesiąc jego koszty, idac tym tokiem myslenia masz dzieci utrzymuj je sama.

10:47 znam faceta wychowanego przez dwie kobiety. Lepszego nigdy nie spotkałam i nie widziałam lepszego ojca. To, ze coś się nie miesci w Twoim małym rozumku nie znaczy, ze jest zle. Poczekaj chwile mogą ci te wszystkie dzieciaczki (zapewne głupie jak but po matce) wymrzec w ciagu tygodnia 🙂

12:38E ona o tym nie myśli, jest LEPSZA genetycznie bo je ma

gość: Greace, 08-11-18, 10:57 napisał(a):Żeby twoje bachory zdechły albo były bezpłodne.

10:57Matko co za egoistyczna krowa. No sorry, pomyślałaś kiedykolwiek przez sekunde że mogłabyś nie doczekać żadnego swego dziecka?. Ja mam 1 i straciłam dwukrotnie kolejne ciąże. I twój ton wypowiedzi wskazuje że bezpłodne kobiety lub te co ciąże utraciły to jakiś odpad genetyczny. Jesteś tak obrzydliwie podła że autentycznie nigdy w życiu takiej prostaczki nie spotkałam. Masz 3 dzieci to super, inne kobiety też mają do tego prawo.

do 10:57 zdajesz sobie sprawę że mniej dzieci oznacza umierjace społeczeństwo w którym nie bedzie kmou pracowac na twoje emerytury, zdajesz sobie spraawę ze z roku na rok coraz wiecej par jest bezpłodnych? powód -jedzenie, srodowisko, stres, zdajesz sobie sprawę z tego na czym polega metoda in vitro? bo zdaje mni się ze nie.wytłumaczę, dwie osoby płodne nie zachodza w ciaze bo np maja stresy w życiu, bo kobieta ma choribę autoimmunologiczną (no tarczycy) ktora nie pozawala zarodkowi sie zagnieżdzic, dlacze3go takie osoby mają nie miec dzieci???? idą tym trope co ty wredna babo- nie bede płacic na osoby ktore nie hcciual myc zębów i teraz muszą łazic do dentysty, nie bede płącic na leczenie dzieci których rodzice nie przypilnowali etc etc

Ja jestem szczęśliwą matką 3 dzieci. I jestem wredna, bo jestem przeciwko in vitro. Jestem przeciwko temu aby osoby, które nie mogą mieć dzieci naturalną drogą, je posiadały. Jestem również przeciw temu aby osoby, które żyją w związkach z osobami tej samej płci, posiadały dzieci. Mało tego mam przyjaciół, którzy żyją w takich związkach i mówią to samo. I nie czuję się średniowiecznym moherem. Nie godzę się też na to, aby w ten sposób określano i obrażano nas wszystkich, którzy niekoniecznie żyją w zgodzie z doktryną Kościoła, ale kierują się zdrowym rozsądkiem i prawem natury.

10:28 ale niech sobie ludzie robia in vitro, nikt nie ma nic przeciwko. Tyle ze sobie za to zaplac. Posiadanie dziecka to widzimisie a nie obowiazek, zeby sponsorowac to na prawo i lewo. Placimy ZUSy zeby ratowac zycie ludzie, a nie zeby jakies Mariolki, ktore braly tabletki anty przez 20 lat, teraz sobie rozlozyly nozki w gabinecie i po 9 miesiacach mialy bobaska, bo im sie tak zachcialo.

można zaadoptować dziecko a nie mrozić zarodki ludzkie dla jej widzimi się…chory świat…dziecko jest bardzo trudno zaaodoptować i jest ich bardzo mało, duzo jest dzieci których nie mozna adoptowac ze względu na sytuację prawną

gość, 08-11-18, 10:24 napisał(a):można zaadoptować dziecko a nie mrozić zarodki ludzkie dla jej widzimi się…chory świat…

do 11:02 zus to tez dentysta jesli złamiesz sobie zsąb, to tez leczenie cukrzycy , to takze leczenie pijaka który rozwalił sobie łeb. nie tylko ratowanie zycia

In vitro niech sobie bedzie legalne, przeciez nikt nikomu nie powinien zabraniac miec dzieci. Ale niech sobie ludzie za to placa.

10:25 Nie zawsze trzeba się starać. Choruje na endometrioze i w wieku 26 lat usłyszałam od lekarza, że jeżeli chce mieć dziecko to muszę zdecydować się na nie jak najszybciej. Jeżeli przez pół roku nie udaloby mi zajść w ciążę (a mam ok 1% szans na nią) to musiałabym zdecydować się na in vitro.

Ty niżej, brałeś leki?! Wiesz czym jest problem niepłodności?!! In vitro to nie dzieci na zamówienie, a kobieta nie mogąca ich miec naturalnie nadal jest w 100% kobietą!!!

Straciłam 2 ciąże, które zakończone były operacyjnie. Niestety poniosłam takie straty zdrowotne że nie urodze już dziecka. Doskonale jednak wiem jaki to ból i poczucie niesprawiedliwości gdy sie nie udaje. Karyny które nawet badań nie robią w ciąży pierwsze krzyczą jakie in vitro jest złe i grzeszne. Tylko po co?? Żadnej kobiecie która może urodzić dziecko dzięki in vitro tej szansy odebrać nie można.

Według jej wyliczen miała 26 lat jak przeszła pierwsza procedurę in vitro. A ślub z panem Jackiem wzięła w wieku 25 lat. Coś tu się nie kalkuluje, a gdzie czas na starania się w sposób naturalny, jakies badania, postawienie diagnozy i terapię hormonalna przed zapłodnieniem?

hipokryci !!! nie ma na leczenie chorych dzieci a wy chcecie aby podatnicy placili za sztuczne zapłodnienie zeby na swiat przychodzily nowe ?!!! domy dziecka sa pełne niechcianych dzieci ,ktore chca byc tez kochane !

Zgadzam się z nią w tym temacie. Jest cała masa kobiet rodzacych bez problemu 5 dzieci. Jednak sa też takie którym to sie nie udaje, a in vitro to leczenie niepłodności a nie czarna magia. Hipokryzja jest uwazanie iż mnie problem nie dotyczy to zrobie na złość tym którzy go mają. Jest to podłe i obrzydliwe. Mamy 21wiek a te 2 partie przenoszą nas w czasie do ubiegłego wieku.

100% kobieta…cycki na zamówienie…dzieci na zamówienie…chory świat….