Marka PUMA i sieć Martes Sport w niekonwencjonalny sposób promują nową linię butów PUMA X-Ray. W ramach konkursu organizowanego pod hasłem #PUMAZDRONA buty będą dostarczane dronem na terenie całej Polski. Na zaproszenie marki do akcji przyłączyli się znani influencerzy.

#PUMAZDRONA – konkurs marki PUMA i Martes Sport

W sobotę 22 sierpnia ruszyła kampania online przygotowana we współpracy marki PUMA z siecią sklepów Martes Sport. Partnerzy akcji mierzą wysoko, i to dosłownie. Zamiast tradycyjnej paczki wręczanej przez kuriera, buty będą spadały prosto z nieba do stref zrzutu zlokalizowanych na terenie całego kraju. Tam też udadzą się zwycięzcy, by odebrać nagrodę. To wszystko w ramach konkursu, który potrwa do 7 września!

Do kampanii zostali zaangażowani znani influencerzy: Karol Gązwa, znany jako Blowek (@blowek5), Natalia Karczmarczyk, czyli Natsu (@natalia.karczmarczyk), Lena Moonlight (@lena_moonlight) i Kamil Owczarek (@kamilowczarek). Twórcy na swoich kanałach zrelacjonowali, jak wyglądała ich dostawa butów PUMA X-Ray dronem. Ich relacje możecie znaleźć za pomocą hasztagu #pumazdrona.

W towarzyszącym kampanii spocie dwójka bohaterów zmierza do celu – strefy zrzutu. Z filmiku dowiadujemy się, jak krok po kroku odebrać wygraną, czyli nowe, dostarczone dronem buty PUMA X-Ray wraz ze zwrotem wartości zakupionych butów. Nagroda zostaje dostarczona dronem we wcześniej ustalonym miejscu i o określonej porze. Na stronie www.pumazdrona.pl poznacie wszystkie szczegóły konkursu. Tam też możecie zgłosić się do udziału, podając numer paragonu lub zamówienia potwierdzający zakup obuwia.

puma x-ray

puma

PUMA X-Ray2 Square to model sneakersów w nowej kolorystyce funkcjonującej już linii PUMA X-Ray. Buty są mieszanką miejskiej stylistyki retro ze sportowymi akcentami. Dwa wybrane modele objęte promocją można zakupić na stronie sklepu www.sklepmartes.pl oraz w ponad 300 sklepach stacjonarnych Martes Sport w całej Polsce.

 

Materiał partnera