Ben Affleck (51 l.) razem z Tomem Bradym (46 l.) i Mattem Damon (53 l.) stworzyli boyband  The DunKings. O co chodzi? Oczywiście o reklamę na Super Bowl 2024. Jednak samo wideo to must-see! W końcu reklamy z okazji finału ligi NFL to prawdziwe marketingowe majstersztyki.

W zabawnym wideo promującym markę pączków Dunkin’ występują także Jennifer Lopez i raperzy Fat Joe i Jack Harlow. 

Samuel Affleck to mały mężczyzna. Przerósł już słynną mamę

Ben Affleck próbuje rozpocząć karierę muzyczną z pomocą Harlowa i Damona – Brady pełni rolę jego DJ-a. Jego żona Lopez i Fat Joe z przerażeniem oglądają jego pierwszy występ w roli jednego z „The DunKings”.

The DunKings marzeniem Bena Afflecka

Dunkin’, który u nas znany był jeszcze pod nazwą Dunkin’ Donuts od lat zatrudnia Bena Afflecka jako oficjalnego ambasadora marki. Aktor, producent i reżyser, laureat Oscara często widywany jest z produktami brandowanymi – Dunkin’.

Ben Affleck ściska swoją eks. Co za widok!

Wiesz, czasem trudno jest być twoim przyjacielem, mówi Matt Damon do Bena Afflecka.

Tegoroczny spot to drugi raz, kiedy Affleck i Dunkin’ współpracują przy reklamie na Super Bowl. W zeszłym roku firma umieściła aktora za oknem typu drive-thru, aby zaskoczyć niczego niepodejrzewających klientów, gdy odbierali swoje zamówienia. Trzeba przyznać, że Ben Affleck podchodzący do siebie z przymrużeniem oka to prawdziwa gratka dla fanów.

Zajrzyj do galerii zdjęć poniżej: