Justyna to zdolna, zdeterminowana i zwariowana artystka, mama dwójki dzieci, a do tego „bizneswoman”, która z sukcesem prowadzi … skup złomu! Jej historia jest na tyle wyjątkowa, że zainspirowała zarówno szwedzkich producentów, którzy skomponowali jej piosenkę (współpracujących m.in. z Pink, czy Zarą Larson), jak i uznaną polską reżyserkę – Olgę Czyżykiewicz (znaną z videoklipów dla Margaret, Sarsy, czy Sylwii Grzeszczak). Udział w programie MUST BE THE MUSIC, w którym dotarła do ścisłego finału, ponownie rozbudził w niej uśpioną miłość do śpiewania. Miłość, która cały czas nie „zardzewiała”, a jest coraz silniejsza! Teledysk, który powstał to klip drogi, kojrzący się z energią wolności, młodości i szaleństwem. Pojawiają się w nim motocykle od Retro Racer, szybkie samochody od STW Drift Team i Jeep Wrangler, którego pamiętają wszyscy miłośnicy pierwszej części „Młodych wilków”. Obrazek mocno nawiązuje do bombowego tekstu napisanego przez Kamila Durskiego (z Lilly Hates Roses). Czerpanie z życia pełnymi garściami, cieszenie się chwilą, konsekwentne dążenie do celu, pamięć o tym, że sami jesteśmy sobie sterem, żeglarzem i okrętem jest motywem przewodnim tekstu i wideoklipu.

Uroczysta premiera teledysku połączona z recitalem artystki odbędzie się 12 października o g.20 w Klubach Lemon & Touch przy ul. Sienkiewicza w Warszawie. Wydarzenie połączone będzie z najciekawszą, studencką imprezą integracyjną – studentów Społecznej Akademii Nauk. Śledźcie tę wybuchową karierę, bo Justyna Sawicka to silna dziewczyna, która z pewnością jeszcze nie raz Was zaskoczy…

Patronat Honorowy: Społeczna Akademia Nauk
Partnerzy: Barefoot Wine, Five O’clock, Hean, STW C-enter, ATF Heavy Transport, Retro Racer, Image4You
Patroni medialni: Cosmopolitan.pl, Joy.pl, Kozaczek.pl, Papiplot, DJ Promotion, PRESS SERVICE – Monitoring Mediów, Law Business Quality, Studencka.tv, Se.pl