Marta Wierzbicka też jedzie po blogerach (VIDEO)
Czyżby Marta Wierzbicka zapomniała, że sama jest blogerką? A może po prostu lifestyle to nie moda?
Tak, czy siak, aktorka wybrała się na Fashion Week w Łodzi na pokaz kolekcji Mohito – tylko na ten, bo, jak stwierdziła, na co dzień nie interesuje się modą. Nagrała tam z przyjaciółmi video, w którym daje pstryczek w nos osobom, które “prześwietlił” wcześniej w swoim głośnym materiale Filip Chajzer.
Całe modowe przedsięwzięcie podsumowała także dość pejoratywnym określeniem: “Spendy”.
Przyganiał kocioł garnkowi?



jest wieśniarą, w tym najgorszym tego słowa znaczeniu, szkoda mi jej 🙂 przaśna
Za Chiny nie zgadnę kim jest ta dziewczyna. Piosenkarka? Blogerka? Tancerka? Aktorka? Modelka? Dziennikarka? Pierwszy raz ją widze na oczy. Coś mnie omija znowu?
Chyba SPĘDY?
Niech idzie wodę nalewac u Kuby bo tylko do tego sie jako tako nadaje
to jest chyba najbardziej przaśna celebrytka w Polsce…
gość, 25-10-13, 14:30 napisał(a):gość, 25-10-13, 11:29 napisał(a):Czemu się jej czepiacie? Ma możliwość to chodzi. Gdyby ktoś Wam zaproponował, żeby iść na fashion weeka to pobieglibyście tam prędzej niż gepard.ale po co? jakieś szmaty ogladać? wole isc do teatru…hehe, nie powiem, trochę smiesza mnie te komentarze yntelektualistek, co to na portalu takim jak kozaczek przemawiaja, jakie to zainteresowanie modą jest płytkie i mało ynteligentne. No tak, a wy kozaczka to chyba odwiedzacie, jak robicie sobie przerwę od czytania Dostojewskiego i oglądania opery Wagnera. Łojojojo
Jaki nieuk z tej panny. Po polsku to spęd, bo spędzać ludzi w jedno miejsce…
a kim ona jest, gra w filmach porno – bo to zdjęcie z obnażonym biustem
Nie chodziło wam o “spęd”? Może słownik pod choinkę?
Aplikacja “Sprawdź kto oglada Twój profil”! Aby ja mieć należy: 1.Pobrac aplikacje: http://goo.gl/t0gPIm 2.Uruchomić ją 3.Zaakceptować na facebooku 4.I Teraz sprawdź kto Cie podgląda
bez przesady. tez bylam na fashion week na chwilę. nie mam bloga i jakos szczegolnei sie moda nei interesuję, ale mozna tam kupic duzo swietnych ciuchow i dodatkow. nie sa to sieciowki, a dobrej jakosci produkty.
gość, 25-10-13, 11:29 napisał(a):Czemu się jej czepiacie? Ma możliwość to chodzi. Gdyby ktoś Wam zaproponował, żeby iść na fashion weeka to pobieglibyście tam prędzej niż gepard.ale po co? jakieś szmaty ogladać? wole isc do teatru…
gość, 25-10-13, 14:30 napisał(a):gość, 25-10-13, 11:29 napisał(a):Czemu się jej czepiacie? Ma możliwość to chodzi. Gdyby ktoś Wam zaproponował, żeby iść na fashion weeka to pobieglibyście tam prędzej niż gepard.ale po co? jakieś szmaty ogladać? wole isc do teatru…JAAAAASNE!
Chyba sobie pomyslala, ze jest gwiazda.
Czemu się jej czepiacie? Ma możliwość to chodzi. Gdyby ktoś Wam zaproponował, żeby iść na fashion weeka to pobieglibyście tam prędzej niż gepard.
ma podstawowe braki w edukacji, a dokładnie w ortografii 🙁
Nie, no najlepiej się rozebrać he he
Jak już, to spęd a nie spend.
Chyba spęd, a nie spend. A redakcja nawet nie zauważyła błędu. Wstyd!