Wspólna sesja Viki Gabor i Marcina Maciejczaka w klimacie wczesnych lat 2000. Czy ten styl im pasuje?
Młode gwiazdy wystąpiły w najnowszej kampanii PUMA RS-2K Internet Exploring.
Do udziału w sesji zdjęciowej prezentującej najnowszy model RS-2K Internet Exploring sportowa marka PUMA zaprosiła Viki Gabor i Marcina Maciejczaka. Buty stanowią wynik połączenia modowej estetyki z początku lat 2000. z futurystycznymi elementami i taki jest też klimat sesji zdjęciowej. Jak sama nazwa wskazuje, główną inspiracją do stworzenia butów był rozwój Internetu, który w krótkim czasie całkowicie odmienił nasze życie.
Viki Gabor i Marcin Maciejczak w kampanii PUMA RS-2K Internet Exploring
Marcin Maciejczak przy okazji kampanii PUMA RS-2K, dołączył do grona ambasadorów marki PUMA, która wspiera młode, kreatywne talenty. Młody wokalista podbił serca widzów, zwyciężając trzecią edycję programu „The Voice Kids”. Jeszcze przed udziałem w programie czternastolatek sam nagrywał oraz montował swoje teledyski, publikując je na YouTube. Niedawno ukazał się jego singiel „Deszcz i Bez”, zapowiadający debiutancki album artysty.
Sesja z udziałem dwójki ambasadorów marki przenosi ich do czasów pierwszych komunikatorów internetowych. Jaskrawe kolory, gradienty, pierwsze awatary i emotikony oraz hologramy mocno nawiązują do okresu sprzed dwóch dekad.
A może Wy też chcielibyście wejść do wirtualnego świata? To będzie możliwe! Już niebawem na Instagramie pojawi się filtr, który przeniesie również Was do lat 2000.! Filtr nawiązuje do odważnej kolorystyki butów i wykorzystuje motyw przewodni kampanii – okna oldskulowej przeglądarki internetowej.
Model PUMA RS-2K Internet Exploring przypadnie do gustu wszystkim tym, którzy cenią nowatorskie podejście do mody. Cechy konstrukcyjne wyróżnia siateczkowa cholewka z mieszanką zamszu, skóry i syntetycznych nakładek, a także masywna sylwetka oraz jaskrawe kolory.
Buty dostępne są w sprzedaży od 20.08 w oficjalnych sklepach marki oraz na PUMA.com.
Materiał partnera