Do udziału w sesji zdjęciowej prezentującej najnowszy model RS-2K Internet Exploring sportowa marka PUMA zaprosiła Viki Gabor i Marcina Maciejczaka. Buty stanowią wynik połączenia modowej estetyki z początku lat 2000. z futurystycznymi elementami i taki jest też klimat sesji zdjęciowej. Jak sama nazwa wskazuje, główną inspiracją do stworzenia butów był rozwój Internetu, który w krótkim czasie całkowicie odmienił nasze życie.

Viki Gabor i Marcin Maciejczak w kampanii PUMA RS-2K Internet Exploring

Marcin Maciejczak przy okazji kampanii PUMA RS-2K, dołączył do grona ambasadorów marki PUMA, która wspiera młode, kreatywne talenty. Młody wokalista podbił serca widzów, zwyciężając trzecią edycję programu „The Voice Kids”. Jeszcze przed udziałem w programie czternastolatek sam nagrywał oraz montował swoje teledyski, publikując je na YouTube. Niedawno ukazał się jego singiel „Deszcz i Bez”, zapowiadający debiutancki album artysty.

 

viki gabor

puma

Model PUMA RS-2K Internet Exploring / fot. materiały prasowe

Sesja z udziałem dwójki ambasadorów marki przenosi ich do czasów pierwszych komunikatorów internetowych. Jaskrawe kolory, gradienty, pierwsze awatary i emotikony oraz hologramy mocno nawiązują do okresu sprzed dwóch dekad.

A mo­że Wy też chcie­li­by­ście wejść do wir­tu­al­ne­go świa­ta? To będzie moż­li­we! Już niebawem na In­sta­gra­mie pojawi się fil­tr, któ­ry prze­nie­sie również Was do lat 2000.! Filtr na­wią­zu­je do od­waż­nej ko­lo­ry­sty­ki bu­tów i wy­ko­rzy­stu­je mo­tyw prze­wod­ni kam­pa­nii – okna old­sku­lo­wej prze­glą­dar­ki in­ter­ne­to­wej.

buty

buty puma

Model PUMA RS-2K Internet Exploring / fot. materiały prasowe

Model PUMA RS-2K Internet Exploring przypadnie do gustu wszystkim tym, którzy cenią nowatorskie podejście do mody. Cechy konstrukcyjne wyróżnia siateczkowa cholewka z mieszanką zamszu, skóry i syntetycznych nakładek, a także masywna sylwetka oraz jaskrawe kolory.

 

Buty dostępne są w sprzedaży od 20.08 w oficjalnych sklepach marki oraz na PUMA.com.

 

Materiał partnera