Reklama Devil Energy wywołała OBURZENIE wśród internautów
Nowa reklama producenta napoju energetycznego Devil Energy wywołała spore kontrowersje. Na ich profilu na Facebooku pojawiła się grafika, na której widać twarz kobiety uniesioną ku górze, a jej brodę podtrzymuje męska dłoń. Pod spodem znajduje się napis: Ona już wie co za chwilę będzie miała w ustach…
Nowa świąteczna reklama Allegro doprowadzi Cię do łez (VIDEO)
Reklama spotkała się ze sporą krytyką internautów:
Seksistowski motyw którego autorzy zapomnieli że połowę rynku stanowią kobiety. Chcecie w ten sposób zrazić do siebie 50% odbiorców?
Co za seksistowski szajs. Tekst żałosny, ale kto to przyjął i puścił w świat? Reklama na poziomie mułu.
Nie wiem co chcieli osiągnąć tą reklama, ale efekt będzie taki, że szanująca sie kobieta nie tknie tego dziadostwa dla zasady.
Mimo nieprzychylnych komentarzy, Devil Energy nie usunęło grafiki, a wrzuciło kolejną – tym razem z takim samym motywem, ale z twarzą mężczyzny i podpisem: On już wie w czym za chwilę zatopi usta…
Internauci dalej krytykują:
Ciemnota i tępota do potęgi. Głupotę „ratujecie” głupotą. Porażka, idiotyzm i kretynizm.
Czy wy ludzie naprawdę myślicie, że rozwiązaniem problemu przedmiotowego traktowania kobiet jest wprowadzenie przedmiotowego traktowania drugiej płci i że to załatwia sprawę. Czy naprawdę wasze życie sprowadza się tylko i wyłącznie, albo głównie do jednej sfery pokazanej w prymitywny i żałosny sposób?
Świąteczna reklama PEPCO wywołała BURZĘ. Jest seksistowska? (VIDEO)
Marka na pewno osiągnęła jeden cel reklamowy – jest o niej głośno.
Co o tym myślicie?
Reklamy tych energetykow sa kierowane do facetow nie odrozniajacych doniczki od kombajnu, i do nastolatkow, ktorych z racji wieku taki humor i tego typu skojarzenia smiesza i ekscytuja. Obie grupy na pewno nie widza problemu i produkt sie sprzeda.
Po pierwsze to i tak nie piję takich napojów a po drugie nawet gdybym piła to po tej reklamie bym przestała.
Czy ci faceci wymyślający takie rzeczy nie mają matek, sióstr, żon, córek?
Ci faceci maja zony, siostry, matki, ktore sie wychowaly w przekonaniu, ze sa albo ozdoba lub duma mezczyzny albo jego matka. Nie maja wlasnej tozsamosci i godnosci, bo tak dziala payriarchat.
Ja przestane kupowac. Zapamiętam.
Niedługo już nic nie będzie można powiedzieć, żeby nie zostać posądzonym o seksizm albo molestowanie… Prymitywna forma promocji, to prawda, ale działa? Działa.
Chamstwo i prostactwo . Obrzydliwa reklama.
A ja zwracam uwage na prostackie reklamy, badz na firmy ktpre reklamuja irytujace celebrytki. I tak np przestalam kupowac w calzedoni przez lewandowska. Mam dosc tej baby, a sklepow z ponczochami jest duzo. Ja osobiscie wole marylin obecnie. Tego devila tez nie kupie, nie bede wspierala wulgarnych wlascicieli firm. A to z oznaczaniem kobiet, ktore lubia miec devila w ustach? Co za chamstwo! Dlatego tez nie mam facebooka. Ludzie sa obrzydliwi.
gość, 27-11-17, 15:35 napisał(a):No cóż gdyby nie ta reklama pewnie nie usłyszałabymo o tym napoju więc…. Ludzie zapomną o tej niby wpadnę, znajomość marki pozostanieChyba oceniasz po sobie ;)Ja tam do tej pory mam uraz do BingoSpa za ich reklamy „Dziś będzie na twarz, skarbie”, czy „Będzie ślisko gorąco i zdrowo” i nigdy tam nic nie kupię. Tak samo będzie z tym napojem.
A ja się uśmiałam😄 ludzie, wrzućcie na luz!
Wy naprawdę wierzycie, że ktoś kto do tej pory kupował ten napój, teraz przestanie bo reklama? Naiwne myślenie. Ludzie mają w dupie jak reklamowany jest produkt, do którego oni zdążyli się już przekonać. Generalnie reklama osiągnęła niejako sukces, jest o niej głośno.
Nie cierpię takich prostackich reklam.
No cóż gdyby nie ta reklama pewnie nie usłyszałabymo o tym napoju więc…. Ludzie zapomną o tej niby wpadnę, znajomość marki pozostanie
O to im chodzi bo wczesniej nikt ich nie znal. Ja i tak nie kupie