Reklamy w przerwach Super Bowl – co oglądali Amerykanie?
Najdroższe 30 sekund czasu antenowego?

/ 06.02.2012 /
Reklamy w trakcie rozgrywek Super Bowl to niemal konkurs filmowy – muszą być jak najciekawsze, jak najbardziej oryginalne i z reguły już są najdroższe.
Za 30 sekund czasu antenowego firmy płacą 3,5 miliona dolarów, czyli o pół miliona więcej, niż w ubiegłym roku.
Kryzys? Nie w tej branży.
Zobaczcie, jakie reklamy z udziałem gwiazd obejrzeli widzowie:
gość | 10 lutego 2012
Lima jest piękna, David mi sie nie podoba – chyba nie pasuje do młodzieżowego HM. A Danone REWELACJA!!!
gość | 8 lutego 2012
gość, 06-02-12, 20:15 napisał(a):
o matko śmiałam się na głos z reklamy danone! i tu widać, że jednak dobra reklama potrafi zdziałać cuda a nie to co polskie winiary, matka robi obiad z proszku z córką (bo w końcu do czego innego mogą być kobiety stworzone, tylko do siedzenia w kuchni) a ojciec z synem się bawią samochodzikami, przydałyby mi się takie reklamy w polsce
faktycznie świetna! I John Stamos ……mrauuuuuuuuuuu:-)
gość | 8 lutego 2012
reklama z Davidem zupełnie inna niz ta puszczana w Polsce. W tej amerykańskiej wersji są zbliżenia na strategiczne miejsca:-).
MissKate | 7 lutego 2012
Świetna jest, taka sympatyczna, i ten akcent 😛
gość | 7 lutego 2012
a gdzie zarąbista reklama The Voice pt. Vocal Kombat? Obejrzyjcie na YT 😉