Ta blogerka zrobiła sobie pełny makijaż… PODCZAS PORODU!

blogerka-g-R1 blogerka-g-R1

Wiele jest blogerek, które zajmują się w sieci makijażem. Ale chyba żadna nie weszła na takie wyżyny swej profesji, jak Alaha Majid.

Zobacz: Przewodnik: jak być piękną po urodzeniu dziecka

I z drugiej strony – każdego dnia kobiety rodzą dzieci, ale do tej pory nie słyszeliśmy o rodzącej, która zdecydowałaby się zabrać na salę porodową paletę 35 cieni, komplet pędzli i zestaw do konturowania twarzy.

Nawet Anna Mucha była w tej kwestii skromniejsza – do pierwszego porodu poszła z eleganckich butach i z pięknym pedicure. Palety chyba jednak nie zabrała…

– Miałam duży problem, w czym pójść do porodu. I poszłam w szpilkach. Wiedziałam, że chcę celebrować ten moment przyjścia na świat nowego człowieka. Zobaczyć matkę po raz pierwszy w barchanowej koszuli?! Jeszcze mogłoby zechcieć wrócić do czasów płodowych – wspominała swój poród Mucha.

Tymczasem Alaha Majid wykorzystała przerwy między skurczami do wykonania profesjonalnego makijażu.

Kobieta zapewnia, że rodziła bez znieczulenia.

Three weeks ago at this time I was finishing up my makeup and getting ready for my princess to make her appearance. Yes, I was doing my makeup while I was in labor! 😂😂😂 I was pausing during contractions and picking up where I left off once the contractions passed. I only packed some of my favorite products in my hospital bag… @morphebrushes 35O eyeshadow palette @marcbeauty remarcable foundation @hudabeauty @shophudabeauty lashes in "sophia" @anastasiabeverlyhills contour kit @mikasabeauty brushes and holder @royallangnickel MODA brushes @benefitcosmetics stay don't stray eyeshadow palette @gerardcosmetics brow bar to go @anastasiabeverlyhills dipbrow pomade @brian_champagne hydraplex @doseofcolors liquid lipsticks @jeffreestar @jeffreestarcosmetics velour liquid lipsticks And a few other products. I can't believe how fast time flies! It's already been three weeks! 😭😭😭

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika @makeupbyalaha

Przerywałam, gdy przychodziły skurcze, a kiedy się kończyły, kontynuowałam makijaż – pisze świeżo upieczona mama.

Zobacz też: Jaki był poród księżnej Kate?

Pierwsze zdjęcia po urodzeniu różnią się zdecydowanie od tych, jakie mamy w głowie, gdy myślimy “kobieta, która urodziła”. Alaha nie jest spocona ani zmęczona. Leży z zamkniętymi oczami niczym księżniczka. Do złudzenia przypomina nam Kylie Jenner.

We would like to take a second to welcome our precious angel, Sofia Alaya Karimi, into the world. Baby Sofia was born two nights ago, on February 15, 2016 at 6:19pm weighing 8lbs 13oz and a height of 21.5 inches. Mash'allah! Both of us are doing well Alhamdullilah. She has only been a part of our lives for two days and I can't even remember what life was like before her. She has changed our lives in ways we never thought were possible and has given us the most beautiful outlook on life. How could a little human who we have only known for 48 hours, have so much impact on our lives? Both hubby and I are so in love with her that we stare at her for hours as our hearts fill with joy, and our eyes fill with tears trying to understand how we became so lucky to be chosen as her parents. Subhanallah, Mash'allah, Alhamdullilah, times a million for everything God has blessed us with! I know many people are asking for pics, and I'm sorry but her father and I have decided to keep her beautiful face private for some time to keep her all to ourselves a little while longer and keep her away from evil eyes or Nazar (it's a cultural/religious thing and I hope you all understand). Family and friends are more than welcome to reach out and come visit once we are settled in and well-adjusted. Thank you to all those who sent flowers, texts, emails, calls, etc. I haven't been able to get back to everyone individually but I will as soon as I can. Now many of you are probably wondering about this picture, LOL! It was taken the minute she was first handed to me after I delivered her, look at her little head in my palm. Yes, I went full glam lol and I'll post more pics later of me doing my makeup DURING Labor and pausing for the severe contractions lol. And yes, I wore my @hudabeauty @shophudabeauty mink lashes in "SOPHIA" since it was appropriate lol. I had a natural birth alhamdullilah so it was tough, but I'm lucky enough to have been able to experience it firsthand and am so grateful. I prayed for all of the women who are trying to conceive to get to experience this beautiful feeling as well inshallah! Again, thank you all for the sweet messages, wishes, and love! God bless!

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika @makeupbyalaha

Ciekawe… Może ta moda zawita i do naszych porodówek?

Strolling with the love of my life. ❤

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika @makeupbyalaha

   
Beata Maj

Beata Maj - Head of Brand Content Redaktor Naczelna

Cenię gwiazdy, które inspirują i zarażają dobrą energią. Najchętniej piszę o polskich celebrytach - lubię tych, którzy mają do siebie dystans.

88 Komentarze
Opinie w linii
Zobacz wszystkie komentarze

no i co z tego??jej porod jej sprawa.Chciala ladnie wygladac i poprawic sobie samopoczucie w tych pieknych ale trudnych i bolesnych chwilach.Wcale to nie znaczy ze przez to nie myslala o dziecku!

Glupota byla, jest i bedzie – z ta roznica, ze terqz widzi ja caly swiat..

Proszę mi wyjasnic po co? Zeby zrobiz show w necie? Bo moze ta Pani nie ejst w stanie zniesc swojej twarzy bez make-upu. Naprawde porodówka to miejsce na sceniczny makijaz? Bo ta pani taki ma. Rozumiem ze przed wyjsciem na spacer z dziecmiem spedzi 2 godziny na modelowaniu twarzy? Mam 3 dzieci, nie latałam z nieumytmi włosami. Staram sie byc zawsze zadbana, odpowiednio ubrana i umalowana do okazji (czytaj: na spacerze w parku nie ejstem w szpilkach i wieczorowym makijazu). Na plaze za to potrafie isc bez makijazu, taka tez oglada mnie czasami mąż i uwaga: poznaje mnie.

[b]gość, 17-03-16, 21:17 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 16-03-16, 21:40 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 16-03-16, 21:20 napisał(a):[/b]Ładna. Okej może na porodóce przesada, ale lepiej tak niż potem przez kolejne dziesięć lat chodzić w starych dresach, bez makijażu i byle jakich włosach bo w końcu jestem matką…Moim zdaniem trochę przesadziła z tym makijażem ale zgadzam sie z Tobą, lepsze to niż te zapuszczone matki[/quote]Żadne skrajności nie są dobre. Mam wrażenie, że w dzisiejszych czasach oczekuje się od kobiety bycia ZAWSZE piękną, świetnie ubraną, w pełnym makijażu itd. Denerwuje mnie to. Kobieta ma prawo czasem pochodzić w starych dresach, bez makijażu i potargana. Zadbaną być warto, ale wygląd gwiazdy filmowej 24 godziny na dobę jest moim zdaniem trochę chore, bo taka osoba jest najczęściej bardzo zakompleksiona i bardzo przejmuje się opinią innych.[/quote]Myśle, ze ona w ten sposób odwracała uwagę od bólu. Z drugiej strony gdyby miała mieć 48 godzinne Skurcze przed samym porodem raczej nie udało by sie wyglądać rak ładnie

To znaczy że jest psychiczną.nie myślała o pięknym porodzie i dziecku tylko.o makijażu.a durne portale to opisują…Jezu co.za czasy ci.za.ludzie

Też miałam taki plan ładnie się ubrać pomalować ale jak zaczęły się skurcze to miałam wszytko gdzieś urodziłam dopiero na drugi dzień i po półtorej godziny pchania więc moje plany wygladania ładnie legly w gruzach i naprawdę nie obchodziło mnie to jak wyglądam ale każdy jest inny każdego inaczej boli i każdego doświadczenie jest inne więc nie neguje

Boże, jakich ja czasów dożyłam.. Głupota ludzka jednak nie zna granic.

co za tępy melepeta, widać po gębie, że to taka patologia

[b]gość, 16-03-16, 21:40 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 16-03-16, 21:20 napisał(a):[/b]Ładna. Okej może na porodóce przesada, ale lepiej tak niż potem przez kolejne dziesięć lat chodzić w starych dresach, bez makijażu i byle jakich włosach bo w końcu jestem matką…Moim zdaniem trochę przesadziła z tym makijażem ale zgadzam sie z Tobą, lepsze to niż te zapuszczone matki[/quote]Żadne skrajności nie są dobre. Mam wrażenie, że w dzisiejszych czasach oczekuje się od kobiety bycia ZAWSZE piękną, świetnie ubraną, w pełnym makijażu itd. Denerwuje mnie to. Kobieta ma prawo czasem pochodzić w starych dresach, bez makijażu i potargana. Zadbaną być warto, ale wygląd gwiazdy filmowej 24 godziny na dobę jest moim zdaniem trochę chore, bo taka osoba jest najczęściej bardzo zakompleksiona i bardzo przejmuje się opinią innych.

[b]gość, 17-03-16, 21:03 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 17-03-16, 10:08 napisał(a):[/b]Ok może rodziła ale znieczulenie na 100% miała! !! Kto w to wierzy znaczy ,że nie rodziłNo i co ze ze znieczuleniem ? Większość kobiet po nie sięga[/quote]ono g…warte jest,tylko cc jest dobre na ten koszmar

[b]gość, 17-03-16, 08:09 napisał(a):[/b]jeśli to pomogło jej się odprężyć i odwrócić choć na chwilę uwagę od skurczów, to czemu nie?a to ty wierzysz że potworny tak ból zagłuszy makijaz? oj,dziecko kochane 🙂

[b]gość, 17-03-16, 10:08 napisał(a):[/b]Ok może rodziła ale znieczulenie na 100% miała! !! Kto w to wierzy znaczy ,że nie rodziłNo i co ze ze znieczuleniem ? Większość kobiet po nie sięga

[b]gość, 17-03-16, 00:50 napisał(a):[/b]Bez znieczulenia sie tak Nie rodzi;) kiedy rozrywa Ci plecy I brzuch, a fizycznie targa krocze. Mocna sciema;)

[b]gość, 17-03-16, 21:04 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 17-03-16, 08:09 napisał(a):[/b]jeśli to pomogło jej się odprężyć i odwrócić choć na chwilę uwagę od skurczów, to czemu nie?a to ty wierzysz że potworny tak ból zagłuszy makijaz? oj,dziecko kochane :)[/quote]A ja jestem tego zdania jak pierwszy komentarz na pewno się odstresowala i nie myślała tylko o porodzie

Lol po prostu nie wierze

A nie wpadła na to, że noworodka może uczulic któryś kosmetyk?

Postepowa muzulmanka;) kamera przy porodzie, tapeta taka:) no no no:)

[b]gość, 17-03-16, 09:26 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 17-03-16, 08:36 napisał(a):[/b]Że jej się chciało w tych bólach jeszcze makijaż robić.Jakich bólach może mówić że bez znieczulenia ale w to nie uwierze!Poza tym rodziła sama bo zero ludzi a gdzie lekarz albo położna?[/quote]Tez rodzilam sama w uk. Polozna Tylko doglada I przy partych jest Tylko na stale:) ale mysle, Ze ona jest na znieczuleniu poprostu Bo Te bole sa mega !:)

[b]gość, 17-03-16, 11:25 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 17-03-16, 11:10 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 17-03-16, 10:21 napisał(a):[/b]a moze ten jej lekki porod to byla cesarka i przed sie tak wymalowalacesarka odbywa sie na sali operacyjnej ręcę są rozlożone bo na jednej mierzą ciśnienie do drugiej podłączona jest kroplówka. na twarzy ma się maskę tlenową a na włosach czepek więc nie, nie miała cesarki[/quote]A od kiedy ma się maskę tlenową i czepek i ręcę rozłożone jestem po cc i nic takiego nie miałam chyba za dużo telewizji ogladasz nie wierz we wszystko co tam pokazują!!![/quote]no Ja tez tak Nie mialam I byl przy mnie maz:) ale obstawiam, Ze ona poprostu miala epidural;)

[b]gość, 17-03-16, 11:10 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 17-03-16, 10:21 napisał(a):[/b]a moze ten jej lekki porod to byla cesarka i przed sie tak wymalowalacesarka odbywa sie na sali operacyjnej ręcę są rozlożone bo na jednej mierzą ciśnienie do drugiej podłączona jest kroplówka. na twarzy ma się maskę tlenową a na włosach czepek więc nie, nie miała cesarki[/quote]A od kiedy ma się maskę tlenową i czepek i ręcę rozłożone jestem po cc i nic takiego nie miałam chyba za dużo telewizji ogladasz nie wierz we wszystko co tam pokazują!!!

[b]gość, 17-03-16, 10:21 napisał(a):[/b]a moze ten jej lekki porod to byla cesarka i przed sie tak wymalowalacesarka odbywa sie na sali operacyjnej ręcę są rozlożone bo na jednej mierzą ciśnienie do drugiej podłączona jest kroplówka. na twarzy ma się maskę tlenową a na włosach czepek więc nie, nie miała cesarki

niech sobie zrobi konturowanie wiadra które zostało po wypchnueciu dziecka

Egotyczka. Zakłamane ego.

[b]gość, 17-03-16, 10:21 napisał(a):[/b]a moze ten jej lekki porod to byla cesarka i przed sie tak wymalowala Cesarka nie jest lekkim porodem!! To operacja!!

Ok może rodziła ale znieczulenie na 100% miała! !! Kto w to wierzy znaczy ,że nie rodził

a moze ten jej lekki porod to byla cesarka i przed sie tak wymalowala

Te brwi są tragiczne. Fajnie wyglądały jak miała je co setna dziewczyna, ale teraz co druga ma. Jeszcze wszystkie te same fryzury. Klony. Ponoć każda chce być wyjątkowa, a tu zero indywidualności.

[b]gość, 17-03-16, 08:36 napisał(a):[/b]Że jej się chciało w tych bólach jeszcze makijaż robić.Jakich bólach może mówić że bez znieczulenia ale w to nie uwierze!Poza tym rodziła sama bo zero ludzi a gdzie lekarz albo położna?

wariatka, wszystko baby zrobia dla rozglosu

jak dla mnie to spoko, znalazła swój sposób na tę cholernie ttrudną sytuację

Przynajmniej ładnie wyglądała co w tym złego?

Pomijajac pomysl makijazu podczas porodu, to dla mnie nienormalne jest to, ze ona zamiast skupić sie na tym, ze jej dziecko przyszlo na świat, ona oznacza wszysciutkie marki i produkty, ktorymi ten makijaz wykonywala…

To jest nie realne!!!! i nikt mi nie powie że jest inaczej.

Że jej się chciało w tych bólach jeszcze makijaż robić.

[b]gość, 17-03-16, 08:17 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 17-03-16, 05:43 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 16-03-16, 23:17 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 16-03-16, 23:00 napisał(a):[/b]Generalnie jej sprawa. Jedną odstresuje serial, drugą tabliczka czekolady a ona nałożyła sobie podkład żeby poczuć się lepiej. Co to kogo obchodzi?No właśnie kogo?! To po co o tym pisać skoro ma to nikogo nie obchodzić ;)[/quote]“jej sprawa” to już nie jest,gdy wrzuca takie info w necie. Wówczas usilnie bidulka chce,aby o niej napisano i było głośno. Kolejna zakompleksiona idiotka,która myśli że zrobi coś odstającego od norm społecznych i jest cool,bo dostanie lajki. Takich jak ona i innych fejbukowe szumowiny powinno się w psychiatryku z miejsca zamykać[/quote]Dokladnie. Jesli to JEJ SPRAWA oraz KOGO TO OBCHODZI, to niech nie robi fot albo ich nie wrzuca dla ludzi do sieci. Z calym szacunkiem ale profile w necie ma sie dla kogos, posty i zdjecia tez sie wrzuca dla kogos. Dla siebie sie to trzyma w albumie albo na dysku, zrozumcie to w koncu.[/quote]Dobrze, dobrze, niech wam będzie. Wymalowana laska to również wasza sprawa (sprawa narodowa wręcz!) , może faszerować swoje umysły tą informacją do woli.

[b]gość, 17-03-16, 05:43 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 16-03-16, 23:17 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 16-03-16, 23:00 napisał(a):[/b]Generalnie jej sprawa. Jedną odstresuje serial, drugą tabliczka czekolady a ona nałożyła sobie podkład żeby poczuć się lepiej. Co to kogo obchodzi?No właśnie kogo?! To po co o tym pisać skoro ma to nikogo nie obchodzić ;)[/quote]”jej sprawa” to już nie jest,gdy wrzuca takie info w necie. Wówczas usilnie bidulka chce,aby o niej napisano i było głośno. Kolejna zakompleksiona idiotka,która myśli że zrobi coś odstającego od norm społecznych i jest cool,bo dostanie lajki. Takich jak ona i innych fejbukowe szumowiny powinno się w psychiatryku z miejsca zamykać[/quote]Dokladnie. Jesli to JEJ SPRAWA oraz KOGO TO OBCHODZI, to niech nie robi fot albo ich nie wrzuca dla ludzi do sieci. Z calym szacunkiem ale profile w necie ma sie dla kogos, posty i zdjecia tez sie wrzuca dla kogos. Dla siebie sie to trzyma w albumie albo na dysku, zrozumcie to w koncu.

Rodziła i miała pomalowane paznokcie? 😐 No coment

Makijaz powinien podkreslac urode a nie ja tworzyc 😀 jaki sens jest doslownie w malowaniu sobie nowej twarzy? Ta paleta to juz jak sztaluga, pedzle sa… Takie kobiety powinny byc nazywane malarkami…

jeśli to pomogło jej się odprężyć i odwrócić choć na chwilę uwagę od skurczów, to czemu nie?

Boze zal mi tych ludzi

…dziecko ją zobaczy,wystraszy się i zechce wrócić do środka! POYEB,POYEB I JESZCZE RAZ POYEB!!!’!! Durna szmata nie wie,że dzieci do któregoś tyg NIE WIDZĄ? Mają zamazany obraz,dopiero potem rozpoznają twarze itd.

Dobra, ale w której fazie porodu to robiła? 🙂 zapewne w początkowej, gdzie skurcze są co pół godziny np… Ja dostrzegam plusy tego co robila- na pewno ją to odprężyło, jedne mamy wolałaby uspokajającą rozmowę z matką, kolejne wolałyby przeglądać fejsa albo oglądać trudne sprawy 😀 nie ma znaczenia to, co robisz, żeby zapomnieć o strachu 🙂 ja przed i po operacji rysowałam, najpierw, żeby nie trząść się ze strachu, a potem, żeby zapomnieć o bólu 🙂

jeśli to Jej pomogło, to Ok.

[b]gość, 17-03-16, 00:16 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 16-03-16, 22:33 napisał(a):[/b]Zakompleksiona, wina rodziców, otoczenia… Czlowiek, zwłaszcza w takiej chwili powinna wyglądać naturalnie.he hehe kolejna wyrocznia co pozjadała wszystkie mózgi[/quote]Skoro mierzi Cie jak ktos mowi prawde, to Ty masz problem. Ona ma racje. Robic pelny makijaz na sali porodowej? To chore. Wiesz jak wyglada porod? Szkoda, ze ta blogerka nie pokazala, jak “pieknie” wygladala po porodzie w tym makijazu, ktory jej zapewnie caly splynal, albo cala sie swiecila z potu i z rozmazanym makijazem. No po prostu pieknie. I nie wierze, ze ona to robila dla relaksu. Najwidoczniej ma male poczucie wlasnej wartosci i chciala w tej malo estetycznej chwili wygladac pieknie. Niestety, ale zadna kobieta nie wyglada jak z rozkladowki playbpya po porodzie.

No fajnie skoro makijaz ja odpreza to czemu nie ale nie rozumiem tej glupiej mody na chec udowodnienia innym jaka jest sie atrakcyjna po porodzie i w czasie niego jak te babki co ledwo urodzily a juz szesciopaki maja i dupe pokazują…”modelki” z insta… no ale ich sprawa ja rozumiem ze sa dumne ze swojego wygladu ale to troche żałosne świadczy o zakompleksieniu i presji jaka jest wywierana na kobietach w naszych czasach smutne…teraz wyglad seks i kasa sie liczy zero czlowieczenstwa dobroci normalnosci zawsze jakies dziwactwa lub zboczenie pokazuja

[b]gość, 16-03-16, 23:17 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 16-03-16, 23:00 napisał(a):[/b]Generalnie jej sprawa. Jedną odstresuje serial, drugą tabliczka czekolady a ona nałożyła sobie podkład żeby poczuć się lepiej. Co to kogo obchodzi?No właśnie kogo?! To po co o tym pisać skoro ma to nikogo nie obchodzić ;)[/quote]”jej sprawa” to już nie jest,gdy wrzuca takie info w necie. Wówczas usilnie bidulka chce,aby o niej napisano i było głośno. Kolejna zakompleksiona idiotka,która myśli że zrobi coś odstającego od norm społecznych i jest cool,bo dostanie lajki. Takich jak ona i innych fejbukowe szumowiny powinno się w psychiatryku z miejsca zamykać

A niech robi co chce:) nie nasz biznes.. Inni ledwo co urodza i gola d… Pokazują. Ona sobie po prostu zrobiła make up. Kobiety rodzą jednak w junglach w polach i w lasach od stuleci i takie pierniczenie, że dziecko obchodzi jak matka wygląda, to jest durne..ale jeśli to dla samej siebie, to niech se robi i trwałą 😀

[b]gość, 16-03-16, 23:34 napisał(a):[/b]Bez znieczulenia i taki usmiech na twwrzy yyy dobra sciema… makijaz w przerwie miedzy skurczami haha ta ktora rodzila nie nabierze sie na te bzdury. Ja sama urodzilam 2 miesiace temu ze znieczuleniem a i tak bolalo wiec w zycuu nie uwierze ze ona bez znieczulenia robila sobie pelny makijaz hahaSa jakies pojedyncze przypadki gdzie lekko znoszą poród. Moja przyjaciółka stwierdziła, ze podczas porodu odczuwała jedynie lekki dyskomfort jak przy okresie i tyle. Z tym, ze skoro laska zapakowała cała torbę kosmetyków mając w planach robienie tapety i wrzucenie tego do sieci to musiała z góry wiedzieć, ze jej poród bedzie lekki. Dlatego tez nie wierze, ze ten super lekki poród to przypadek. Zwyczajna chęć rozgłosu.

Bez znieczulenia sie tak Nie rodzi;) kiedy rozrywa Ci plecy I brzuch, a fizycznie targa krocze. Mocna sciema

[b]gość, 16-03-16, 22:33 napisał(a):[/b]Zakompleksiona, wina rodziców, otoczenia… Czlowiek, zwłaszcza w takiej chwili powinna wyglądać naturalnie.he hehe kolejna wyrocznia co pozjadała wszystkie mózgi