Ta wiadomość jest również do Ciebie

safyre-g-R1 safyre-g-R1

Kiedy czyta się takie historie i patrzy na dzieci takie jak Safyre, człowiek uświadamia sobie, że nie ma prawa narzekać, marudzić i złościć się na niesprzyjający los.

Safyre była pogodną, uroczą dziewczynką. Wychowywała się z ojcem i trójką rodzeństwa. Dwa lata temu ich dom stanął w płomieniach w wyniku podpalenia.

My hubby was going threw the vans glove box and came across an envelope that my brother had given me years ago. And…

Posted by Safyre Schenectady's Super Survivor on 10 sierpnia 2015

Safyre była jedyną, która ocalała z pożaru. Ojciec osłonił ją ciałem. Sam zginął, dziecko zostało koszmarnie poparzone, ale przeżyło.

Safyre przeszła już ponad 50 operacji. Straciła część prawej ręki, amputowano jej nogę.

Safyre first day of 2nd grade. She is so excited…she loves school.

Posted by Safyre Schenectady's Super Survivor on 9 września 2015

Dziewczynka mieszka z rodziną, jest pod ciągłą opieką lekarzy. Nadal bardzo cierpi. Ale ma przyjaciół i osoby, które wspierają ją – za pośrednictwem internetu – z całego świata.

My girl got a 100 on her first spelling test YIPPIE

Posted by Safyre Schenectady's Super Survivor on 18 września 2015

Przez zbliżającymi się świętami Safyre ma jedno marzenie. Chce dostać kartki z różnych stron świata. Świąteczne i noworoczne życzenia od ludzi z różnych miejsc.

Jeśli chcecie, możecie przyłączyć się do akcji. Adres dziewczynki:

Safyre
P.O. Box 6126
Schenectady NY 12306

   
Beata Maj

Beata Maj - Head of Brand Content Redaktor Naczelna

Cenię gwiazdy, które inspirują i zarażają dobrą energią. Najchętniej piszę o polskich celebrytach - lubię tych, którzy mają do siebie dystans.

77 Komentarze
Opinie w linii
Zobacz wszystkie komentarze

[b]gość, 10-12-15, 19:11 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 10-12-15, 18:32 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 10-12-15, 17:28 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 10-12-15, 17:20 napisał(a):[/b]wolalabym umrzec…I umrzesz-jak ona czy jak ja. Z tą różnicą, że ty (specjalnie z małej litery) umrzesz głupia i bezwartościowa :)[/quote]Czemu glupia i bezwartosciowa ? Nie kazdy jest tak silny psychicznie, tym bardziej, ze dziecko patrzy na pewne sprawy inaczej, kto wie co bedzie jak dorosnie, byc moze do tej pory zdarzy sie z tym jzu pogodzic ale ja tez gdybym juz np. jako dorosla osoba zostala tak okaleczona, bez reki, nogi, ze zdeformowana twarza i cialem, ciaglym cierpieniem, gdybym jeszcze utracila przy tym najblizszych – tez wolalabym umrzec w tym pozarze niz tak zyz bo prawda jest taka, ze ona juz nigdy nie bedzie zyc w pelni normalnie.[/quote]To się zabij, bo nie jestes nic warta. Powodzenia w piekle.[/quote]jak czytam Wasze koentarze to zaczynam się coraz mniej dziewić temu, że swiat idzie ku gorszemu i wojna jest nieunikniona …jak komuś nie wstyd pisać takie rzeczy !!! przecież to dzecko, człowiek !!!ona czuje, przeżywa, żyje ! to, że wyglada tak czy innaczej nie sprawia, że jest gorsza … śmiem twierdzić że Hitlerzy są wśród Nas i TY JESTEŚ JEDNYM Z NICH PISZĄC tak straszne rzeczy o tym dziecku !

Piękna kartkę wysłałam dla tej księżniczki

[b]gość, 10-12-15, 22:18 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 10-12-15, 19:11 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 10-12-15, 18:32 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 10-12-15, 17:28 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 10-12-15, 17:20 napisał(a):[/b]wolalabym umrzec…I umrzesz-jak ona czy jak ja. Z tą różnicą, że ty (specjalnie z małej litery) umrzesz głupia i bezwartościowa :)[/quote]Czemu glupia i bezwartosciowa ? Nie kazdy jest tak silny psychicznie, tym bardziej, ze dziecko patrzy na pewne sprawy inaczej, kto wie co bedzie jak dorosnie, byc moze do tej pory zdarzy sie z tym jzu pogodzic ale ja tez gdybym juz np. jako dorosla osoba zostala tak okaleczona, bez reki, nogi, ze zdeformowana twarza i cialem, ciaglym cierpieniem, gdybym jeszcze utracila przy tym najblizszych – tez wolalabym umrzec w tym pozarze niz tak zyz bo prawda jest taka, ze ona juz nigdy nie bedzie zyc w pelni normalnie.[/quote]To się zabij, bo nie jestes nic warta. Powodzenia w piekle.[/quote]jak czytam Wasze koentarze to zaczynam się coraz mniej dziewić temu, że swiat idzie ku gorszemu i wojna jest nieunikniona …jak komuś nie wstyd pisać takie rzeczy !!! przecież to dzecko, człowiek !!!ona czuje, przeżywa, żyje ! to, że wyglada tak czy innaczej nie sprawia, że jest gorsza … śmiem twierdzić że Hitlerzy są wśród Nas i TY JESTEŚ JEDNYM Z NICH PISZĄC tak straszne rzeczy o tym dziecku ![/quote]Chyba nie umiesz czytac, przeciez niekt tu nie pisal o tej dziewczynce, tylko o sobie, dziewczyna nizej napisala ze nie ma tak silnej psychiki jak ona i ze gdyby sama byla na jej miejscu wolalby umrzec bo jest za slaba psychicznie i wie ze nie bylaby sie w stanie z tym pogodzic.

Ja już wyslalam;) ludzie to tak niewiele a jeśli sprawi jej przyjemnosc;) warto ludzie tuptac na poczte

[b]gość, 10-12-15, 22:34 napisał(a):[/b]Co na to Petru?A weź się zamknij, bo po pierwsze, idzie się zrzygać już od tego tekstu, a dwa, daruj sobie wpisy od czapy pod tym newsem.

O ja pier..le boże gdzie Ty jesteś

[b]gość, 10-12-15, 19:11 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 10-12-15, 18:32 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 10-12-15, 17:28 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 10-12-15, 17:20 napisał(a):[/b]wolalabym umrzec…I umrzesz-jak ona czy jak ja. Z tą różnicą, że ty (specjalnie z małej litery) umrzesz głupia i bezwartościowa :)[/quote]Czemu glupia i bezwartosciowa ? Nie kazdy jest tak silny psychicznie, tym bardziej, ze dziecko patrzy na pewne sprawy inaczej, kto wie co bedzie jak dorosnie, byc moze do tej pory zdarzy sie z tym jzu pogodzic ale ja tez gdybym juz np. jako dorosla osoba zostala tak okaleczona, bez reki, nogi, ze zdeformowana twarza i cialem, ciaglym cierpieniem, gdybym jeszcze utracila przy tym najblizszych – tez wolalabym umrzec w tym pozarze niz tak zyz bo prawda jest taka, ze ona juz nigdy nie bedzie zyc w pelni normalnie.[/quote]To się zabij, bo nie jestes nic warta. Powodzenia w piekle.[/quote]A ja sie zgadzam z komentarzami wyzej, przeciez nikt nie zyczy zle tej dziewczynce tylko niektorzy chyba naprawde woleliby umrzec niz zyc w taki sposob. Jesli ona jest i bedzie szczesliwa, jest na tyle silna by to zaakceptowac to super ale nie wmowisz mi, ze wszyscy woleliby przez to przechodzic byle tylko zyc. Bo przypuszczam, ze wiekszosc gdyby miala wybor i wiedziala co bedzie poznie to w takiej sytuacji wybralaby smierc w tym okropnym pozarze niz takie zycie

[b]gość, 10-12-15, 17:58 napisał(a):[/b]Ja wyśle a wy ?????????Też wyśle. To przykre,co niektorzy piszą nazywając tą dziewczynke potworem,albo mamuśka ktora bala by sie z dzieckiem ją spotkac..też jestem matką i wiesz? Wytłumaczyła bym dziecku,gdyby zapytało oby Ciebie i innych nigdy niespotkała taka tragedia

Co na to Petru?

Współczuję jej, biedna.

Ja też wysyłam i zalewam Wasze durne komentarZe 🙂 Mam 23lata.

[b]gość, 10-12-15, 18:01 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 10-12-15, 08:37 napisał(a):[/b]Jezu co za potwor! Balabym sie spotkac ja na spacerze z moim dzieckiem!Potworami są takie głupie ci.py jak ty. Przepraszam resztę czytających, inaczej nie da się kogoś takiego określić.[/quote]i właśnie dlatego nie wierzę hipokrytkom, które twierdzą że mimo to chciałyby żyć, a teraz wyobraźcie sobie że spotykacie takich ludzi jak tak kretynka z pierwszego komentarza (a takich ludzi jest bardzo dużo) i się na ciebie gapią, nikt nie chce z tobą być i tobą wychodzić, bo nie każdego stać jak Katie Piper na zabiegi, które poprawiły jej wygląd

[b]gość, 10-12-15, 16:40 napisał(a):[/b]A na głownej stronie wielki news, że modelka ma rozstepy na d..ie. Ogarnijcie się.A rozstępy to nie tragedia? Prawie wszystko jest tragedia.

[b]gość, 10-12-15, 16:34 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 10-12-15, 10:53 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 10-12-15, 09:53 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 10-12-15, 08:39 napisał(a):[/b]na cholere kartki dziewczynie która wygląda jak z horroru i cierpi jak w dramacie? Akcja jest po to by zwrócić na siebie uwagę . A nóż ktoś bogaty rzuci groszem. -I czemu nie. Pewnie rehabilitacja kosztuje fortunę. Biedne dziecko. Ale durne komentarze typu ” już slę”,”moja już gotowa” wywołują jedynie uśmieszek politowania. Chcę wierzyć ,ze piszą takie pierdoły jakieś małolaty a nie osoby dorosłe.PozdrawiamWszędzie widzisz jakiś spisek ?[/quote]To jest dziecko, dzieci lubią dostawać kartki, miłe słowa od innych ludzi. Nie wyobrażasz sobie nawet, jaka to frajda, gdy dostajesz tysiąc kartek od ludzi z całego świata, ze zdjęciami różnych miejsc? Ja jako osoba dorosła sama cieszyłabym się z takiego wsparcia. Widocznie Ty jesteś na tyle wyrachowana, że nie wierzysz w dobro i empatię innych osób, czego Ci cholernie współczuję. Nie zawsze coś jest “po coś” – konkretnego, materialnego. Liczą się też wyższe wartości. A jak przy okazji ktoś “sypnie groszem” – daj Bóg.[/quote]Zgadzam się z pierwszym komentarzem. W dzisiejszym świecie nic nie dzieje się bez przyczyny.[/quote]A ja się zgadzam z autorką drugiego komentarza. Chyba każde dziecko będzie się cieszyło z kartek świątecznych z całego świata. Ja na pewno bym się cieszyła, choć dzieckiem nie jestem. Byłoby świetnie, gdyby ktoś finansowo wsparł tę dziewczynkę. Jeśli nie – i tak będzie miała bardzo miłe wspomnienie do końca życia.

[b]gość, 10-12-15, 18:32 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 10-12-15, 17:28 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 10-12-15, 17:20 napisał(a):[/b]wolalabym umrzec…I umrzesz-jak ona czy jak ja. Z tą różnicą, że ty (specjalnie z małej litery) umrzesz głupia i bezwartościowa :)[/quote]Czemu glupia i bezwartosciowa ? Nie kazdy jest tak silny psychicznie, tym bardziej, ze dziecko patrzy na pewne sprawy inaczej, kto wie co bedzie jak dorosnie, byc moze do tej pory zdarzy sie z tym jzu pogodzic ale ja tez gdybym juz np. jako dorosla osoba zostala tak okaleczona, bez reki, nogi, ze zdeformowana twarza i cialem, ciaglym cierpieniem, gdybym jeszcze utracila przy tym najblizszych – tez wolalabym umrzec w tym pozarze niz tak zyz bo prawda jest taka, ze ona juz nigdy nie bedzie zyc w pelni normalnie.[/quote]To się zabij, bo nie jestes nic warta. Powodzenia w piekle.

Ja jej wysle kartke

[b]gość, 10-12-15, 17:28 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 10-12-15, 17:20 napisał(a):[/b]wolalabym umrzec…I umrzesz-jak ona czy jak ja. Z tą różnicą, że ty (specjalnie z małej litery) umrzesz głupia i bezwartościowa :)[/quote]Czemu glupia i bezwartosciowa ? Nie kazdy jest tak silny psychicznie, tym bardziej, ze dziecko patrzy na pewne sprawy inaczej, kto wie co bedzie jak dorosnie, byc moze do tej pory zdarzy sie z tym jzu pogodzic ale ja tez gdybym juz np. jako dorosla osoba zostala tak okaleczona, bez reki, nogi, ze zdeformowana twarza i cialem, ciaglym cierpieniem, gdybym jeszcze utracila przy tym najblizszych – tez wolalabym umrzec w tym pozarze niz tak zyz bo prawda jest taka, ze ona juz nigdy nie bedzie zyc w pelni normalnie.

[b]gość, 10-12-15, 08:37 napisał(a):[/b]Jezu co za potwor! Balabym sie spotkac ja na spacerze z moim dzieckiem!Potworami są takie głupie ci.py jak ty. Przepraszam resztę czytających, inaczej nie da się kogoś takiego określić.

[b]gość, 10-12-15, 17:58 napisał(a):[/b]Ja wyśle a wy ?????????Ja juz wyslalam. Man nadzieje, że dojdzie na czas 🙂

Wyślę jutro piękna kartkę

Ja wyśle a wy ?????????

[b]gość, 10-12-15, 08:47 napisał(a):[/b]A co Twoim zdaniem lepiej pisac jakies psie wywody na kozaku? nawet jesli jest 1% szansy,ze dziewczynka dostnie taka kartke i wywola to usmiech na jej twarzy to warto zaryzykowac, najlatwiej wszystko krytykowac, usprawiedliwiajac nic nie robienie.na cholere kartki dziewczynie która wygląda jak z horroru i cierpi jak w dramacie? Akcja jest po to by zwrócić na siebie uwagę . A nóż ktoś bogaty rzuci groszem. -I czemu nie. Pewnie rehabilitacja kosztuje fortunę. Biedne dziecko. Ale durne komentarze typu ” już slę”,”moja już gotowa” wywołują jedynie uśmieszek politowania. Chcę wierzyć ,ze piszą takie pierdoły jakieś małolaty a nie osoby dorosłe.Pozdrawiam[/quote]Dzieciak się ucieszy, a jeśli znajdzie się jakiś sponsor kolejnej operacji to dlaczego nie? To stany, a nie pl, tam nie ma darmowej opieki medycznej. Nie masz kasy, to cię nie leczą, proste. Jak można żałować tak poszkodowanemu dziecku pieniędzy na leczenie?

A na głownej stronie wielki news, że modelka ma rozstepy na d..ie. Ogarnijcie się.

[b]gość, 10-12-15, 08:21 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 10-12-15, 03:37 napisał(a):[/b]i nawet Bóg nie pomoże nie ? ma nas w dupie…Przecież podobno nie ma Boga wg was?[/quote]A sa jakies dowody na to ze jest ? Poza “cudami” ktore juz jeden po drugim zostaja obalone przez naukowcow

[b]gość, 10-12-15, 17:20 napisał(a):[/b]wolalabym umrzec…I umrzesz-jak ona czy jak ja. Z tą różnicą, że ty (specjalnie z małej litery) umrzesz głupia i bezwartościowa 🙂

[b]gość, 10-12-15, 10:30 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 10-12-15, 09:46 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 10-12-15, 08:56 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 10-12-15, 08:37 napisał(a):[/b]Jezu co za potwor! Balabym sie spotkac ja na spacerze z moim dzieckiem!ja bym się bała spotkać taką kretynkę jak ty…..[/quote]Do autorki pierwszego komentarza jesteś człowiekiem chorym i bez empatii. LECZ SIE!!![/quote]Szczerze współczuję Twojemu dziecku, bo jest duża szansa, że będzie takie jak Ty.[/quote]Autorko pierwszego komentarzy mamy rozumiec, ze jakby nie daj Boze Twojemu dziecku sie cos stalo i nie byloby juz takie sliczne i idealne to oddalabys do bidula albo porzucila gdzies na smietniku ? Dramat. Az ciezko mi uwierzyc, ze napisala to dorosla kobieta, matka. Mam nadzieje, ze to tylko glupia prowokacja jakiejs dziewuchy.

Boże drogi, biedne dziecko.

wolalabym umrzec…

Hej ale tak serjo to ja też nie wiem co z tym adresem .czy ktoś może wyjaśnić !

[b]gość, 10-12-15, 11:48 napisał(a):[/b]te komentarze pode mną to napisały jakieś mega słabe i nic sobą nie reprezentujące osoby, które za dużo przysłowiowego owsa w dupie mają!!!ty jesteś mega słabą hipokrtyką, już widzę jakbyś ochoczo się z czymś takim pogodziła

podziwiam ludzi, którzy potrafią się cieszyć mimo tragedii i ogólnie funkcjonować, ja jestem twarda ale chyba bym nie potrafiła z takim wyglądem i to wcale nie chodzi o próżność

[b]gość, 10-12-15, 10:53 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 10-12-15, 09:53 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 10-12-15, 08:39 napisał(a):[/b]na cholere kartki dziewczynie która wygląda jak z horroru i cierpi jak w dramacie? Akcja jest po to by zwrócić na siebie uwagę . A nóż ktoś bogaty rzuci groszem. -I czemu nie. Pewnie rehabilitacja kosztuje fortunę. Biedne dziecko. Ale durne komentarze typu ” już slę”,”moja już gotowa” wywołują jedynie uśmieszek politowania. Chcę wierzyć ,ze piszą takie pierdoły jakieś małolaty a nie osoby dorosłe.PozdrawiamWszędzie widzisz jakiś spisek ?[/quote]To jest dziecko, dzieci lubią dostawać kartki, miłe słowa od innych ludzi. Nie wyobrażasz sobie nawet, jaka to frajda, gdy dostajesz tysiąc kartek od ludzi z całego świata, ze zdjęciami różnych miejsc? Ja jako osoba dorosła sama cieszyłabym się z takiego wsparcia. Widocznie Ty jesteś na tyle wyrachowana, że nie wierzysz w dobro i empatię innych osób, czego Ci cholernie współczuję. Nie zawsze coś jest “po coś” – konkretnego, materialnego. Liczą się też wyższe wartości. A jak przy okazji ktoś “sypnie groszem” – daj Bóg.[/quote]Zgadzam się z pierwszym komentarzem. W dzisiejszym świecie nic nie dzieje się bez przyczyny.

[b]gość, 10-12-15, 14:52 napisał(a):[/b]Co to za adres taki dziwnie krutkiKrÓtki jak fiuty twojego fagasa

Co to za adres taki dziwnie krutki

KOZAK SUPER! dzieki za info, mala dostanie od nas kartke, moze sie dzieki temu usmiechnie:)

Fajny pomysł, zamierzam wysłać kartkę i przyczynić się do uśmiechu tej dziewczynki! 🙂

[b]gość, 10-12-15, 14:52 napisał(a):[/b]Co to za adres taki dziwnie krutkiTo adres skrytki pocztowej. Chyba nie sadzilas, ze pods w internecie adres domowy

[b]gość, 10-12-15, 11:32 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 10-12-15, 10:19 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 10-12-15, 10:01 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 10-12-15, 09:16 napisał(a):[/b]Nie rozumiem przeznaczenia. Jaki jest sens w śmierci jej rodziny i pozostwieniu jej samej koszmarnie okaleczonej? Czy śmierć nie byłaby lepsza? Co daje życie w bólu i upokorzeniu? Życie jest niesprawiedliwe, biedna dziewczynka…Mam dokładnie takie samo zdanie. Czasem śmierć jest lepsza…[/quote]Też tak uważam… Ja nie chciałabym tak żyć.[/quote]Czym wasze myślenie różni się od zwykłej śmierci samobójczej. Możliwość śmierci samobójczej człowiek ma zawsze nie tylko w sytuacji pożaru, a może nawet lepiej jest samemu wybrać śmierć a nie umierać w męczarniach w płonieniach ognia.Tyle tylko w tym wszystkim że to ludzie którzy postradali zmysły są gotowi na śmierć ewentualnie bohaterowie ratujący życie. Natomiast normalni ludzie gdy śmierć zagląda w oczy zapierają się rękami i nogami, szczególnie jeśli nie wiadomo zupełnie czy i jakie straty sie poniesie na ciele, myślicie że ktoś w takim momencie rozważa takie sprawy ? A już szczególnie ojciec czy dziecko małe ?Jesteście zupełnie bezmyślne. Gadacie swoje sądy patrząc na cudze życie obcych ludzi siedząc w ciepłym foteliku przy kawce a tak naprawdę to nie macie zielonego pojęcia jak w rzeczywistości byście się zachowywały w obliczu takiej sytuacji[/quote]Nie chciałabym żyć, nie chciałaby być brzydka.Moje życie kręci się wokół wygląda, gdybym miała jakieś inne priorytety to może nie wiem.

[b]gość, 10-12-15, 10:19 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 10-12-15, 10:01 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 10-12-15, 09:16 napisał(a):[/b]Nie rozumiem przeznaczenia. Jaki jest sens w śmierci jej rodziny i pozostwieniu jej samej koszmarnie okaleczonej? Czy śmierć nie byłaby lepsza? Co daje życie w bólu i upokorzeniu? Życie jest niesprawiedliwe, biedna dziewczynka…Mam dokładnie takie samo zdanie. Czasem śmierć jest lepsza…[/quote]Też tak uważam… Ja nie chciałabym tak żyć.[/quote]Czym wasze myślenie różni się od zwykłej śmierci samobójczej. Możliwość śmierci samobójczej człowiek ma zawsze nie tylko w sytuacji pożaru, a może nawet lepiej jest samemu wybrać śmierć a nie umierać w męczarniach w płonieniach ognia.Tyle tylko w tym wszystkim że to ludzie którzy postradali zmysły są gotowi na śmierć ewentualnie bohaterowie ratujący życie. Natomiast normalni ludzie gdy śmierć zagląda w oczy zapierają się rękami i nogami, szczególnie jeśli nie wiadomo zupełnie czy i jakie straty sie poniesie na ciele, myślicie że ktoś w takim momencie rozważa takie sprawy ? A już szczególnie ojciec czy dziecko małe ?Jesteście zupełnie bezmyślne. Gadacie swoje sądy patrząc na cudze życie obcych ludzi siedząc w ciepłym foteliku przy kawce a tak naprawdę to nie macie zielonego pojęcia jak w rzeczywistości byście się zachowywały w obliczu takiej sytuacji

te komentarze pode mną to napisały jakieś mega słabe i nic sobą nie reprezentujące osoby, które za dużo przysłowiowego owsa w dupie mają!!!

Teraz jest dzieckiem to rozczula dorosłych a co będzie jak będzie kobietą ? Czeka ją ciężkie życie w społeczeństwie

[b]gość, 10-12-15, 10:51 napisał(a):[/b]Po co taki artykuł na kozaku?Czyta go dużo osób i może ktoś coś z tym zrobi.

Katie piper się udało, to jej też się może udać

Po co taki artykuł na kozaku?

[b]gość, 10-12-15, 09:46 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 10-12-15, 08:56 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 10-12-15, 08:37 napisał(a):[/b]Jezu co za potwor! Balabym sie spotkac ja na spacerze z moim dzieckiem!ja bym się bała spotkać taką kretynkę jak ty…..[/quote]Do autorki pierwszego komentarza jesteś człowiekiem chorym i bez empatii. LECZ SIE!!![/quote]Szczerze współczuję Twojemu dziecku, bo jest duża szansa, że będzie takie jak Ty.

[b]gość, 10-12-15, 09:53 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 10-12-15, 08:39 napisał(a):[/b]na cholere kartki dziewczynie która wygląda jak z horroru i cierpi jak w dramacie? Akcja jest po to by zwrócić na siebie uwagę . A nóż ktoś bogaty rzuci groszem. -I czemu nie. Pewnie rehabilitacja kosztuje fortunę. Biedne dziecko. Ale durne komentarze typu ” już slę”,”moja już gotowa” wywołują jedynie uśmieszek politowania. Chcę wierzyć ,ze piszą takie pierdoły jakieś małolaty a nie osoby dorosłe.PozdrawiamWszędzie widzisz jakiś spisek ?[/quote]To jest dziecko, dzieci lubią dostawać kartki, miłe słowa od innych ludzi. Nie wyobrażasz sobie nawet, jaka to frajda, gdy dostajesz tysiąc kartek od ludzi z całego świata, ze zdjęciami różnych miejsc? Ja jako osoba dorosła sama cieszyłabym się z takiego wsparcia. Widocznie Ty jesteś na tyle wyrachowana, że nie wierzysz w dobro i empatię innych osób, czego Ci cholernie współczuję. Nie zawsze coś jest “po coś” – konkretnego, materialnego. Liczą się też wyższe wartości. A jak przy okazji ktoś “sypnie groszem” – daj Bóg.

[b]gość, 10-12-15, 10:19 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 10-12-15, 10:01 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 10-12-15, 09:16 napisał(a):[/b]Nie rozumiem przeznaczenia. Jaki jest sens w śmierci jej rodziny i pozostwieniu jej samej koszmarnie okaleczonej? Czy śmierć nie byłaby lepsza? Co daje życie w bólu i upokorzeniu? Życie jest niesprawiedliwe, biedna dziewczynka…Mam dokładnie takie samo zdanie. Czasem śmierć jest lepsza…[/quote]Też tak uważam… Ja nie chciałabym tak żyć.[/quote]Niestety również podzielam Wasze zdanie… Teraz jest malutka… ale jak dorośnie… nie wiem czy będzie w stanie unieść ciężar “takiego” życia… Ja nie wiem czy bym uniosła… Wątpliwe 🙁

[b]gość, 10-12-15, 10:01 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 10-12-15, 09:16 napisał(a):[/b]Nie rozumiem przeznaczenia. Jaki jest sens w śmierci jej rodziny i pozostwieniu jej samej koszmarnie okaleczonej? Czy śmierć nie byłaby lepsza? Co daje życie w bólu i upokorzeniu? Życie jest niesprawiedliwe, biedna dziewczynka…Mam dokładnie takie samo zdanie. Czasem śmierć jest lepsza…[/quote]Też tak uważam… Ja nie chciałabym tak żyć.

[b]gość, 10-12-15, 09:16 napisał(a):[/b]Nie rozumiem przeznaczenia. Jaki jest sens w śmierci jej rodziny i pozostwieniu jej samej koszmarnie okaleczonej? Czy śmierć nie byłaby lepsza? Co daje życie w bólu i upokorzeniu? Życie jest niesprawiedliwe, biedna dziewczynka…Mam dokładnie takie samo zdanie. Czasem śmierć jest lepsza…

Na jej miejscu wolałabym nie przeżyć pożaru niż potem się tak męczyć