Takiej akcji na blogu Lewandowskiej jeszcze nie było

2-R1 2-R1

Wydaje się, że Anna Lewandowska powinna być przyzwyczajona do negatywnych komentarzy, które towarzyszą jej każdemu wpisowi. Ostatnio trenerka podpadła całkiem reprezentatywnej grupie internautek, czyli matkom.

O co poszło?

Zobacz: Lewandowska świetnie gotuje? Oto, do czego się przyznała

Okazuje się, że Ania jest zwolenniczką ćwiczenia w ciąży, choć sama nigdy w niej nie była. Dla wielu mianem ekspertki w tej dziedzinie może być tylko matka.

Badania naukowe pokazują, że systematyczna aktywność fizyczna (o średniej intensywności) w ciąży, wywiera bardzo dobry wpływ na cały organizm kobiety, a także dziecka. (…) Ćwiczące ciężarne często mają szybszy poród (…) Ponadto u trenujących przyszłych mam notuje się wyższy odsetek ciąż o prawidłowym przebiegu w stosunku do ciężarnych niećwiczących – pisze Ania.

A pod postem masa hejtu i zarzutów, że Anna “nie matka” nie powinna w ogóle wypowiadać się na tematy, które są dla niej obce.

A czy lekarz mężczyzna ginekolog to ekspert? Nie chcę zadzierać nosa i tego nie robię, ale proszę mi uwierzyć – kształcenie, nauka, współpraca z profesorami, położnymi daje mi możliwość rozwoju i dzielenia się z Wami moją wiedzą – broni się Lewandowska.

Zaufacie jej w kwestii ćwiczeń dla przyszłych matek?

Zobacz: ANNA LEWANDOWSKA W NAJMODNIEJSZYCH BUTACH WIOSNY 2016

Takiej akcji na blogu Lewandowskiej jeszcze nie było

Takiej akcji na blogu Lewandowskiej jeszcze nie było

Takiej akcji na blogu Lewandowskiej jeszcze nie było

Takiej akcji na blogu Lewandowskiej jeszcze nie było

Takiej akcji na blogu Lewandowskiej jeszcze nie było

   
89 Komentarze
Opinie w linii
Zobacz wszystkie komentarze

[b]gość, 16-03-16, 21:14 napisał(a):[/b]alternatywą braku mięśni u rodzącej są kleszcze. A poród kleszczowy często kończy się uszkodzeniem dziecka albo wręcz jego śmiercią. Ale każdy ma oczywiście wybór.Wystarczy rodzić w pozycji wertykalnej. Wypychanie ciężkiego dziecka do góry jest wykańczające.

Okropna jest

alternatywą braku mięśni u rodzącej są kleszcze. A poród kleszczowy często kończy się uszkodzeniem dziecka albo wręcz jego śmiercią. Ale każdy ma oczywiście wybór.

ona lize jajca kolegom z karate

dziwka jej na imie

[b]gość, 15-03-16, 12:52 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 15-03-16, 12:31 napisał(a):[/b]kozak nie zamiescil calego screena z rozmowy dlatego wyszlo jak wyszlo. leandowska nie stawia sie na rowni z ginekologiem. jakas kobieta jej napisala, ze skoro anka nie byla w ciazy to powinna sie przymknac bo skoro tego nie przezyla nie wie jak to jest. wtedy lewa odpisala, czy mezczyzna ginekolog tez sie nie zna skoro nie byl w ciazy (tamta odpisala, ze tak dla niej mezczyzna gin nie jest ekspretem). to tak samo jakby nikt kto jest krytykiem literackim nie mogl oceniac ksiazek.Dokładnie,czepia się ten kto chce się przyczepić. Równie dobrze mogła napisać,że dietetyk nie musi mieć niedoczynności tarczycy,żeby ułożyć dietę dla osoby z tą chorobą. Zawód w tym przykladzie nie ma żadnego znaczenia bo chodzi tylko o to,że wiedza wystarczy by doradzać, a niekoniecznie trzeba być w sytuacji klienta/pacjenta.Ps. Dobry wpływ ruchu na ciąże jest dla mnie tak oczywisty, że mogłaby to gļosić i szatniarka i tynkarz, no ale nie Lewandowska, jak śmiała. Trzeba wielu lat studiów by poznać tę tajemnicą wiedzę ;)[/quote]Tajemną wiedzę.

brzydkie to

stop promocji Pruszkowskiek lafacznicy z geba ptaka

nievh wycwiczy sobie nos z ptasiego na kurzy ta ohyda

[b]gość, 15-03-16, 12:31 napisał(a):[/b]kozak nie zamiescil calego screena z rozmowy dlatego wyszlo jak wyszlo. leandowska nie stawia sie na rowni z ginekologiem. jakas kobieta jej napisala, ze skoro anka nie byla w ciazy to powinna sie przymknac bo skoro tego nie przezyla nie wie jak to jest. wtedy lewa odpisala, czy mezczyzna ginekolog tez sie nie zna skoro nie byl w ciazy (tamta odpisala, ze tak dla niej mezczyzna gin nie jest ekspretem). to tak samo jakby nikt kto jest krytykiem literackim nie mogl oceniac ksiazek.Dokładnie,czepia się ten kto chce się przyczepić. Równie dobrze mogła napisać,że dietetyk nie musi mieć niedoczynności tarczycy,żeby ułożyć dietę dla osoby z tą chorobą. Zawód w tym przykladzie nie ma żadnego znaczenia bo chodzi tylko o to,że wiedza wystarczy by doradzać, a niekoniecznie trzeba być w sytuacji klienta/pacjenta.Ps. Dobry wpływ ruchu na ciąże jest dla mnie tak oczywisty, że mogłaby to gļosić i szatniarka i tynkarz, no ale nie Lewandowska, jak śmiała. Trzeba wielu lat studiów by poznać tę tajemnicą wiedzę 😉

[b]gość, 15-03-16, 12:02 napisał(a):[/b]dziewczyny słuchajcie sie lekarza a nie samozwańczej trenerki celebrytki, trochę rozumu!!!!A to myślisz, że kobieta z zaleceniem leżenia w ciąży zacznie się forsować,bo Lewandowska wspomniała o gimnastyce w ciąży. Oczywiste,że chodzi o zdrowe kobiety,w zdrowej ciąży, np. te które są po terminie. Po co krzyczysz? Uspokój się kobieto.

dziewczyny słuchajcie sie lekarza a nie samozwańczej trenerki celebrytki, trochę rozumu!!!!

Boże jaka ona robi wiochę Lewemu. Wygląda on na spokojnego to pewnie dlatego to toleruje Ew.nie wie co się dzieje

[b]gość, 15-03-16, 10:14 napisał(a):[/b]Nie musi rodzić, żeby się wypowiadać w temacie na którym się zna i orientuje…co za bzdury, ze kobieta w ciąży lepiej wie i zna się…rozwala mnie to, że babeczki myślą, że jak kobieta jest w ciąży to już zna się na wszystkim najlepiej, nawet na tematach z którymi nie miała do czynienia wcześniej (np. ćwiczenia)…ogarnijcie się ludzie…..jestem położną, z wykształceniem, doświadczeniem, stale się dokształcam i…nie mam dzieci…czyni mnie to gorszą od tych położnych co urodziły i pracują?Jakoś moje pacjentki nie wiedzą o moim życiu prywatnym, bo się nie chwalę nikomu i wracają wdzięczne, dziękują za fachową opiekę(!)Nie nazwę się ekspertem w swojej dziedzinie, bo uważam, że za mało jeszcze mam doświadczenia, tak samo jak uważam, że nazywając się ekspertem pani Anna mocno nadużyła tego słowa…ale nie da się ukryć w tym całym zamieszaniu, że po prostu ona nie jest lubiana w społeczeństwie i cokolwiek zrobi, odbije się jej to czkawką. Trochę więcej pokory w tytułach jakie sobie nadaje.Ty chyba nie ogarniasz o czym piszą twoje poprzedniczki. O to właśnie chodzi, że nie matki ani takie samozwańcze ekspertki od wszystkiego wiedzą lepiej, tylko lekarz prowadzący, który kształcił się w tym jednym konkretnym kierunku przez ileś tam lat.

Lewandowska zła, Chodakowska zła, siłownia też zła. Dieta,jaka by nie była też zła,bo za droga,bo to, bo tamto. Ludzie ogarnijcie się. Nie jestem fanką Lewandowskiej, ani wyznawczynią Chodakowskiej,ale faktem jest,że choć jedna i druga maja swoje “fanaberie”,można czerpać od nich wiedzę na temat zdrowego trybu życia i ćwiczeń,modyfikować wg. własnych potrzeb.Czy Lewandowska nie będąc w ciąży powinna się wypowiadać na temat ćwiczeń w jej trakcie? Może kwestą sporną. Ale faktem jest,że wiele kobiet ćwiczy podczas ciąży,a ginekolog,który w wielu przypadkach jest ekspertem w swojej dziedzinie nie będąc nigdy w stanie błogosławionym, zaleca zdrowy styl życia,umiarkowanie w jedzeniu (czytaj niezdrowym jedzeniu i objadaniu się) i jeśli jest taka możliwość aktywność fizyczną.Ale wiem,łatwiej jest zjeść ciastko,niż godzinę poćwiczyć. Bez względu na to czy jest się w ciąży czy nie.

Nie musi rodzić, żeby się wypowiadać w temacie na którym się zna i orientuje…co za bzdury, ze kobieta w ciąży lepiej wie i zna się…rozwala mnie to, że babeczki myślą, że jak kobieta jest w ciąży to już zna się na wszystkim najlepiej, nawet na tematach z którymi nie miała do czynienia wcześniej (np. ćwiczenia)…ogarnijcie się ludzie…..jestem położną, z wykształceniem, doświadczeniem, stale się dokształcam i…nie mam dzieci…czyni mnie to gorszą od tych położnych co urodziły i pracują?Jakoś moje pacjentki nie wiedzą o moim życiu prywatnym, bo się nie chwalę nikomu i wracają wdzięczne, dziękują za fachową opiekę(!)Nie nazwę się ekspertem w swojej dziedzinie, bo uważam, że za mało jeszcze mam doświadczenia, tak samo jak uważam, że nazywając się ekspertem pani Anna mocno nadużyła tego słowa…ale nie da się ukryć w tym całym zamieszaniu, że po prostu ona nie jest lubiana w społeczeństwie i cokolwiek zrobi, odbije się jej to czkawką. Trochę więcej pokory w tytułach jakie sobie nadaje.

kozak nie zamiescil calego screena z rozmowy dlatego wyszlo jak wyszlo. leandowska nie stawia sie na rowni z ginekologiem. jakas kobieta jej napisala, ze skoro anka nie byla w ciazy to powinna sie przymknac bo skoro tego nie przezyla nie wie jak to jest. wtedy lewa odpisala, czy mezczyzna ginekolog tez sie nie zna skoro nie byl w ciazy (tamta odpisala, ze tak dla niej mezczyzna gin nie jest ekspretem). to tak samo jakby nikt kto jest krytykiem literackim nie mogl oceniac ksiazek.

[b]gość, 15-03-16, 02:26 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 14-03-16, 15:18 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 14-03-16, 15:10 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 14-03-16, 14:53 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 14-03-16, 14:30 napisał(a):[/b]Ona powinna wyjechac.Jakby byla biedna Ania ze wsi wszyscy by ja uwielbiali a ze jest milionerka nic juz jej nie pomoze.Polacy uwielbiaja tylko gorszych od samych siebie.Wspolczuje jej.Cokolwiek by chciala zrobic dobrze i tak zawsze bedzie zle.100% prawda. Ja ją podziwiam za to, ze mimo tego ciągłego hejtu na nią, jej się wogole chce nadal tego bloga prowadzic, ja bym chyba tego psychicznie nie wytrzymala… Strasznie mi jej szkoda, jak patrze co ludzie wypisują na nią w komentarzach pod każdym artykulem o niej…[/quote]W pełni się z wami zgadzam. Ten hejt wg psychologów to wynik nieszczęśliwego życia. Kryzys ekonomiczny, coraz więcej rozwodów, coraz mniej czasu,coraz więcej stresu. Wczoraj o tym mówiono.[/quote]Dziwnym trafem hejtowana jest kazda celebrytka a niby tylko lewandowskiej wszyscy zazdroszcza,jestescie jebniete.[/quote]Wpisy te dotyczą Ani, ale można je podciągnąć do każdej celebrytki, chodzi właśnie o ten hejt, który aż niepokoi psychologów. Już musiałaś użyć wulgaryzmu, jesteś kolejnym dowodem poziomu frustracji u Polek.[/quote]Zgodziłabym się z ostatnim komentarzem oprócz wytknie ci przekleństwa. Nie znoszę takiej taktyki rozmowy. Jak nie mogę się przyczepić do merytoryki to przyczepie się do przekleństwa, tonu, gestykulacji. Byle postawić na swoim.

A ja plywam do 6 miesiąca, bo lubiłam. Każda ciąża jest inna dlatego nie ma jednej uniwersalnej rady pasujacej każdej ciężarnej kobiety. Myślę że Ania to podkreśla na blogu ale ludzie szukają tam tylko dziury w całym. Serio. Po co tam wchodzą skoro jej nienawidzą?

ania ma racje,jesli ciaza przebiega bez problemow to troche ruchu nikogo nie zabije,a to czym ania sie zajmuje daje jej mozliwosc wypowiadania sie.wiadomo,ze decydujace zdanie powinien miec lekarz,ktory wie w jakim jestesmy stanie.

[b]gość, 15-03-16, 08:03 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 14-03-16, 23:23 napisał(a):[/b]Ja myślę, że takie rady: ćwicz w ciąży, będzie dobrze są totalnie nieodpowiedzialne. Mi lekarz odradził ćwiczenia a drugi z którym to konsultowałam odradził w pierwszym trymestrze. I powiem jedno – być może faktycznie nie można stracić ciąży od treningu, ale jeśli któraś z dziewczyn ćwicząc w ciąży poroni, to przez lata będzie się za to obwiniać. Więc może pani Lewandowska by się na chwilę zastanowiła, zanim zacznie zbijać kasę na ciężarnych.Jesli nie cwiczylas przed ciaza to jasne ze lekarz ci zabronil.Jak ktos cwiczyl przed to i w trakcie powinien-oczywiscie odpowiednio dobrane cwiczenia po konsultacji z lekarzem i trenerem.[/quote]Ja ćwiczyłam przed ciążą ale teraz nie ćwicze lekarz mi odradził a poza tym na poczatku nie czułam się dobrze więc nie było szans nawet na wyjście z domu na dłuższy spacer!!!A pisanie przez kogoś ćwicz bo ćwiczyłaś mnie nie rusza bo od tego mam lekarza który prowadzi moją ciążę!Poza tym ile z tych ćwiczących miało normalne porody?Z tego co czytam miały cesarki więc reguły nie ma!To że chodzisz do szkoły rodzenia nie oznacza że urodzisz sn tak samo jest z ćwiczeniami!!!

zajdziesz w ciążę, urodzisz, to ci uwieżą 😉

Tak sie sklada ze zazdrosc i hejt jest na kazdego i na calym swiecie nie tylko w Polsce jak to ciagle podkreslacie. Mieszkam w USA i jest to samo…

Pisze bzdury ,durnie czytają i się podniecają a kasa jej plynie! Tak to działa! Dla mnie to pusta lala która karierę zrobila na nazwisku meza i tyle Do tego przed slubem uroda nie grzeszyla a teraz nawet morda wypiekniala! Coz kasa daje wiele możliwości nawet urode można kupic!

[b]gość, 14-03-16, 23:23 napisał(a):[/b]Ja myślę, że takie rady: ćwicz w ciąży, będzie dobrze są totalnie nieodpowiedzialne. Mi lekarz odradził ćwiczenia a drugi z którym to konsultowałam odradził w pierwszym trymestrze. I powiem jedno – być może faktycznie nie można stracić ciąży od treningu, ale jeśli któraś z dziewczyn ćwicząc w ciąży poroni, to przez lata będzie się za to obwiniać. Więc może pani Lewandowska by się na chwilę zastanowiła, zanim zacznie zbijać kasę na ciężarnych.Jesli nie cwiczylas przed ciaza to jasne ze lekarz ci zabronil.Jak ktos cwiczyl przed to i w trakcie powinien-oczywiscie odpowiednio dobrane cwiczenia po konsultacji z lekarzem i trenerem.

[b]gość, 14-03-16, 15:18 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 14-03-16, 15:10 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 14-03-16, 14:53 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 14-03-16, 14:30 napisał(a):[/b]Ona powinna wyjechac.Jakby byla biedna Ania ze wsi wszyscy by ja uwielbiali a ze jest milionerka nic juz jej nie pomoze.Polacy uwielbiaja tylko gorszych od samych siebie.Wspolczuje jej.Cokolwiek by chciala zrobic dobrze i tak zawsze bedzie zle.100% prawda. Ja ją podziwiam za to, ze mimo tego ciągłego hejtu na nią, jej się wogole chce nadal tego bloga prowadzic, ja bym chyba tego psychicznie nie wytrzymala… Strasznie mi jej szkoda, jak patrze co ludzie wypisują na nią w komentarzach pod każdym artykulem o niej…[/quote]W pełni się z wami zgadzam. Ten hejt wg psychologów to wynik nieszczęśliwego życia. Kryzys ekonomiczny, coraz więcej rozwodów, coraz mniej czasu,coraz więcej stresu. Wczoraj o tym mówiono.[/quote]Dziwnym trafem hejtowana jest kazda celebrytka a niby tylko lewandowskiej wszyscy zazdroszcza,jestescie jebniete.[/quote]Wpisy te dotyczą Ani, ale można je podciągnąć do każdej celebrytki, chodzi właśnie o ten hejt, który aż niepokoi psychologów. Już musiałaś użyć wulgaryzmu, jesteś kolejnym dowodem poziomu frustracji u Polek.

Te głupie lale co robią sobie dzieci i nagle mają jakiś zawód , powinny pamietać ze samobprzewijanie pampersa wiedzy im nie daje !

powinna się o tym wypowiadać jak sama będzie w ciąży, a nie teraz się mądrzyć jak nie ma o tym pojęcia

[b]gość, 14-03-16, 19:21 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 14-03-16, 19:19 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 14-03-16, 18:45 napisał(a):[/b]kwestia indywidualna, głupia ta lewa, teraz baby są lewe, mają kłopoty zdrowotne, ludzie mają słabą genetykę, coraz więcej zdrowotnych bubli jest i nie każdy może ćwiczyć. Medycyna poszła do przodu i to kolejne pokolenie zdechlaków, którzy sto lat temu po prostu umarliby na byle co. Pokolenie obecne ma delikatne zdrowie i nie powinno się zalecać takich rzeczy, nawet kremy i zabiegi na cellulit nie powinny być używane w ciąży. Każdy powinien sam zastanowić się co mu wolno i nie słuchać idiotekWiesz, że można bardzo łatwo zostać zdrowotnym bublem? Jeden urodzi się silny i zdrowy, a drugi wylezy się w inkubatorze i wcale nie jest powiedziane, który będzie się cieszył lepszym zdrowiem.[/quote]Dodam jeszcze, że pracowałam na onkologii i wielu, którzy zjawiali się tam po raz pierwszy wyglądało jak pączek w maśle albo matrioszka…do czasu.[/quote]co z ciebie za piguła skoro stan zdrowia oceniasz po wyglądzie, a najbardziej po tuszy?I wyluzuj babo, wszyscy umrzemy i tyle, nie ma co robić sensacji, a fakty są takie, ze obecna populacja jest słaba.Ludzie rozmnażają się świadomą wiedząc np. że mają w genach wiele chorób i podadzą je dalej dzieciom, produkują taśmowo chore dzieci- jak mozna mieć 4 upośledzonych dzieci? W ogóle gatunek ludzki to jakaś porażka

[b]gość, 14-03-16, 22:17 napisał(a):[/b]Dziewczyny od doradzania w takich sprawach macie swojego lekarza który was bada i nadzoruje waszą ciążę a nie jakieś obce babki na blogach które nie wiedzą o waszym istnieniu nie znają waszej historii ciąż,chorób itp.Nie wiem w ogóle w czym problem jeżeli lekarz powie niech Pani leży żeby wcześniej nie urodzić to co pobiegniecie na siłownie bo Ania napisała że można i lekko urodze?Lekarz was prowadzi nie Ania więc luz dziewczyny chyba liczy się zdrowie maleństwa a nie figura!!!Otóż to. Nikt nie zna was i waszej karty chorób lepiej niż wasz lekarz i to jego radami powinnyście się kierować. Ktoś tam wspomniał o nowotworze i przeziębieniu- obie choroby przebiegają podobnie w każdym przypadku, podobnie jak ich leczenie, w przeciwieństwie do ciąży którą każda kobieta przechodzi inaczej.

[b]gość, 14-03-16, 22:37 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 14-03-16, 22:17 napisał(a):[/b]Dziewczyny od doradzania w takich sprawach macie swojego lekarza który was bada i nadzoruje waszą ciążę a nie jakieś obce babki na blogach które nie wiedzą o waszym istnieniu nie znają waszej historii ciąż,chorób itp.Nie wiem w ogóle w czym problem jeżeli lekarz powie niech Pani leży żeby wcześniej nie urodzić to co pobiegniecie na siłownie bo Ania napisała że można i lekko urodze?Lekarz was prowadzi nie Ania więc luz dziewczyny chyba liczy się zdrowie maleństwa a nie figura!!!Otóż to. Nikt nie zna was i waszej karty chorób lepiej niż wasz lekarz i to jego radami powinnyście się kierować. Ktoś tam wspomniał o nowotworze i przeziębieniu- obie choroby przebiegają podobnie w każdym przypadku, podobnie jak ich leczenie, w przeciwieństwie do ciąży którą każda kobieta przechodzi inaczej.[/quote]Dokładnie dodam jeszcze że każda ciąża jest inna ja w pierwszej ciąży myślałam że zejde masakra zakaz nawet siedzenia dłużej niż 2 godziny teraz druga ciąża i jest zupełnie inaczej codziennie spacery z dzieckiem po 2 godzinki bez problemu co w pierwszej było nie do pomyślenia!!!Więc słuchanie blogerek bawi mnie do łez i mam nadzieje ze nie ma dziewczyn które ich słuchają a nie lekarza!!!

Ja myślę, że takie rady: ćwicz w ciąży, będzie dobrze są totalnie nieodpowiedzialne. Mi lekarz odradził ćwiczenia a drugi z którym to konsultowałam odradził w pierwszym trymestrze. I powiem jedno – być może faktycznie nie można stracić ciąży od treningu, ale jeśli któraś z dziewczyn ćwicząc w ciąży poroni, to przez lata będzie się za to obwiniać. Więc może pani Lewandowska by się na chwilę zastanowiła, zanim zacznie zbijać kasę na ciężarnych.

Dziewczyny od doradzania w takich sprawach macie swojego lekarza który was bada i nadzoruje waszą ciążę a nie jakieś obce babki na blogach które nie wiedzą o waszym istnieniu nie znają waszej historii ciąż,chorób itp.Nie wiem w ogóle w czym problem jeżeli lekarz powie niech Pani leży żeby wcześniej nie urodzić to co pobiegniecie na siłownie bo Ania napisała że można i lekko urodze?Lekarz was prowadzi nie Ania więc luz dziewczyny chyba liczy się zdrowie maleństwa a nie figura!!!

ona ma takie parcie zeby o niej mowiono ze to nie jest normalne, specjalistka od wszystkiego od siedmiu bolesci

[b]gość, 14-03-16, 16:14 napisał(a):[/b]Stawianie się w tym samym szeregu z lekarzem, świadczy o jej głupocie i ignorancji. Lekarz- 5 lat studiów, staż, udział w różnego rodzaju sympozjach, dodatkowe kursy, publikacje w prasie medycznej- taka Lewandowska (specjalistka od dietetyki, nawet nie fitnessu) to przy nim kompletne zero. Ginekolog położnik niejednokrotnie ma większa wiedzę z zakresu żywienia i ćwiczeń, niż trenerzy personalni.ktoś tu chyba ma mylne wyobrażenie o zawodzie lekarza 😉 po pierwsze, jeśli mówimy o obecnych lekarzach, to 6 lat studiów a jeśli o lek.gin. to jeszcze specjalizacja. Pod drugie lekarz, to nie doktor, więc nie musi mieć żadnych publikacji naukowych, udziału w sympozjach itd 😀 po trzecie-czytanie ze zrozumieniem. Lewandowska nie stawia się na równi z lekarzami, tylko posługuje się PRZYKŁADEM-skoro jej wytykają, że nie może się wypowiadać nt ciąży, bo nie jest matką, to tak samo jakby wypominać lekarzowi, że nie może się wypowiadać nt ciąży, bo jest facetem. Osobiste doświadczenia są ważne, ale to nie znaczy, że taka Lewandowska nie może zdobyć rzetelnej wiedzy również z innych źródeł.

[b]gość, 14-03-16, 21:03 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 14-03-16, 16:14 napisał(a):[/b]Stawianie się w tym samym szeregu z lekarzem, świadczy o jej głupocie i ignorancji. Lekarz- 5 lat studiów, staż, udział w różnego rodzaju sympozjach, dodatkowe kursy, publikacje w prasie medycznej- taka Lewandowska (specjalistka od dietetyki, nawet nie fitnessu) to przy nim kompletne zero. Ginekolog położnik niejednokrotnie ma większa wiedzę z zakresu żywienia i ćwiczeń, niż trenerzy personalni.ktoś tu chyba ma mylne wyobrażenie o zawodzie lekarza 😉 po pierwsze, jeśli mówimy o obecnych lekarzach, to 6 lat studiów a jeśli o lek.gin. to jeszcze specjalizacja. Pod drugie lekarz, to nie doktor, więc nie musi mieć żadnych publikacji naukowych, udziału w sympozjach itd 😀 po trzecie-czytanie ze zrozumieniem. Lewandowska nie stawia się na równi z lekarzami, tylko posługuje się PRZYKŁADEM-skoro jej wytykają, że nie może się wypowiadać nt ciąży, bo nie jest matką, to tak samo jakby wypominać lekarzowi, że nie może się wypowiadać nt ciąży, bo jest facetem. Osobiste doświadczenia są ważne, ale to nie znaczy, że taka Lewandowska nie może zdobyć rzetelnej wiedzy również z innych źródeł.[/quote]W przypadku lekarzy/doktorów mówiłam ogólnie, nie wnikam kto, co i ile, prawdą jest że medycyna nie jest prostym kierunkiem i ci ludzie poświęcili jej sporą część życia. A przykład przytoczony przez Lewandowską jak dla mnie bez sensu, bo to dwie zupełnie różne sytuacje, bo mimo że ginekolog to facet, to wciąż o ciąży wie więcej niż Ania, zresztą każda kobieta inaczej przechodzi ciążę i to lekarz prowadzący decyduje czy aktywność fizyczna jest wskazana czy nie i ewentualnie jakie jej rodzaje ciężarna może uprawiać.

[b]gość, 14-03-16, 19:19 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 14-03-16, 18:45 napisał(a):[/b]kwestia indywidualna, głupia ta lewa, teraz baby są lewe, mają kłopoty zdrowotne, ludzie mają słabą genetykę, coraz więcej zdrowotnych bubli jest i nie każdy może ćwiczyć. Medycyna poszła do przodu i to kolejne pokolenie zdechlaków, którzy sto lat temu po prostu umarliby na byle co. Pokolenie obecne ma delikatne zdrowie i nie powinno się zalecać takich rzeczy, nawet kremy i zabiegi na cellulit nie powinny być używane w ciąży. Każdy powinien sam zastanowić się co mu wolno i nie słuchać idiotekWiesz, że można bardzo łatwo zostać zdrowotnym bublem? Jeden urodzi się silny i zdrowy, a drugi wylezy się w inkubatorze i wcale nie jest powiedziane, który będzie się cieszył lepszym zdrowiem.[/quote]Dodam jeszcze, że pracowałam na onkologii i wielu, którzy zjawiali się tam po raz pierwszy wyglądało jak pączek w maśle albo matrioszka…do czasu.

[b]gość, 14-03-16, 22:06 napisał(a):[/b]A ja – jak jej nie lubię – to tutaj uważam, że ma rację. Nie trzeba mieć raka żeby stwierdzić, że chemia pomoże (nie w każdym przypadku oczywiście), nie trzeba samemu się przeziębiać, żeby doradzać innym żeby wzięli lekarstwo i nie trzeba być samemu w ciąży żeby radzić przyszłym matką optymalną dawkę ruchu, a nie gnicie na kanapie i chipsy pod ręką… wątpię żeby do niektórych polskich “mamuś 24 godziny na dobę”, coś w ogóle dotarło.*matkom (om!) oczywiscie.

A ja – jak jej nie lubię – to tutaj uważam, że ma rację. Nie trzeba mieć raka żeby stwierdzić, że chemia pomoże (nie w każdym przypadku oczywiście), nie trzeba samemu się przeziębiać, żeby doradzać innym żeby wzięli lekarstwo i nie trzeba być samemu w ciąży żeby radzić przyszłym matką optymalną dawkę ruchu, a nie gnicie na kanapie i chipsy pod ręką… wątpię żeby do niektórych polskich “mamuś 24 godziny na dobę”, coś w ogóle dotarło.

Co po niektórym to już się p.o.j.e.b.a.ł.o od tej zdrowej diety i ćwiczeń. I nie piję tu do Lewandowskiej

[b]gość, 14-03-16, 18:45 napisał(a):[/b]kwestia indywidualna, głupia ta lewa, teraz baby są lewe, mają kłopoty zdrowotne, ludzie mają słabą genetykę, coraz więcej zdrowotnych bubli jest i nie każdy może ćwiczyć. Medycyna poszła do przodu i to kolejne pokolenie zdechlaków, którzy sto lat temu po prostu umarliby na byle co. Pokolenie obecne ma delikatne zdrowie i nie powinno się zalecać takich rzeczy, nawet kremy i zabiegi na cellulit nie powinny być używane w ciąży. Każdy powinien sam zastanowić się co mu wolno i nie słuchać idiotekWiesz, że można bardzo łatwo zostać zdrowotnym bublem? Jeden urodzi się silny i zdrowy, a drugi wylezy się w inkubatorze i wcale nie jest powiedziane, który będzie się cieszył lepszym zdrowiem.

[b]gość, 14-03-16, 18:00 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 14-03-16, 17:39 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 14-03-16, 16:38 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 14-03-16, 16:14 napisał(a):[/b]Stawianie się w tym samym szeregu z lekarzem, świadczy o jej głupocie i ignorancji. Lekarz- 5 lat studiów, staż, udział w różnego rodzaju sympozjach, dodatkowe kursy, publikacje w prasie medycznej- taka Lewandowska (specjalistka od dietetyki, nawet nie fitnessu) to przy nim kompletne zero. Ginekolog położnik niejednokrotnie ma większa wiedzę z zakresu żywienia i ćwiczeń, niż trenerzy personalni.czytanie ze zrozumieniem siadlo? ona sie nei stawia “w tym samym szeregu z lekarzem”, ona zwraca uwage, ze sa ginekolodzy mezczyzni, ktrzy nie sa matkami, a jednam kaja wiedze na temat przebiegu ciazy wieksza, niz matki.[/quote]No chyba u ciebie te czytanie ze zrozumieniem nie zadziałało. Ona porównuje tę sytuację do przypadku lekarza ginekologa mężczyzny, który na naukę zawodu poświęcił większą część swojego życia. Najgłupsze z możliwych porównań. Śmiech na sali.[/quote]Ludzie, przecież ona podała to jako przykład, że nie każdy musi osobiście przeżyć niektóre rzeczy żeby być ekspertem w danej dziedzinie. Tak samo trenerka czy dietetyk nie musi najpierw przytyć 100 kilogramów, a potem je zrzucić żeby pomóc innym w odchudzaniu.[/quote]Mówię przecież, że porównanie z dupy. Poza tym nie trzeba mieć dyplomu z dietetyki czy ukończonych kursów fitness żeby się odchudzić., wystarczy trochę samozaparcia którego Lewandowska cię nie nauczy.

Ja bardzo polecam ruch w ciąży! Nie mowię zaraz o jakimś cardio, ale przejażdżka na rowerze, spacer, basen, pilates dla kobiet w ciazy, wszystko super! Jak byłam w ciazy czesto łapało mnie okropne uczucie zasiedzenia, takiej ciężkości.. Po jakiejkolwiek aktywności fizycznej czułam sie lżej, przede wszystkim psychicznie.

kwestia indywidualna, głupia ta lewa, teraz baby są lewe, mają kłopoty zdrowotne, ludzie mają słabą genetykę, coraz więcej zdrowotnych bubli jest i nie każdy może ćwiczyć. Medycyna poszła do przodu i to kolejne pokolenie zdechlaków, którzy sto lat temu po prostu umarliby na byle co. Pokolenie obecne ma delikatne zdrowie i nie powinno się zalecać takich rzeczy, nawet kremy i zabiegi na cellulit nie powinny być używane w ciąży. Każdy powinien sam zastanowić się co mu wolno i nie słuchać idiotek

[b]gość, 14-03-16, 17:39 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 14-03-16, 16:38 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 14-03-16, 16:14 napisał(a):[/b]Stawianie się w tym samym szeregu z lekarzem, świadczy o jej głupocie i ignorancji. Lekarz- 5 lat studiów, staż, udział w różnego rodzaju sympozjach, dodatkowe kursy, publikacje w prasie medycznej- taka Lewandowska (specjalistka od dietetyki, nawet nie fitnessu) to przy nim kompletne zero. Ginekolog położnik niejednokrotnie ma większa wiedzę z zakresu żywienia i ćwiczeń, niż trenerzy personalni.czytanie ze zrozumieniem siadlo? ona sie nei stawia “w tym samym szeregu z lekarzem”, ona zwraca uwage, ze sa ginekolodzy mezczyzni, ktrzy nie sa matkami, a jednam kaja wiedze na temat przebiegu ciazy wieksza, niz matki.[/quote]No chyba u ciebie te czytanie ze zrozumieniem nie zadziałało. Ona porównuje tę sytuację do przypadku lekarza ginekologa mężczyzny, który na naukę zawodu poświęcił większą część swojego życia. Najgłupsze z możliwych porównań. Śmiech na sali.[/quote]Ludzie, przecież ona podała to jako przykład, że nie każdy musi osobiście przeżyć niektóre rzeczy żeby być ekspertem w danej dziedzinie. Tak samo trenerka czy dietetyk nie musi najpierw przytyć 100 kilogramów, a potem je zrzucić żeby pomóc innym w odchudzaniu.

Chodakowska tez matka nie jest,a sie na te tematy wypowiada..ale jej jakos nikt nie hejtuje…ciekawe…Nie lubie p,Lewandowskiej ale dajcie tej kobiecie zyc!!!Cokolwiek by nie powiedziala,to zle…i tylko dlatego,ze w naturze Polaka jest nienawisc do kogos komu sie udalo?kto ma kase?no blagam,ludzie….

[b]gość, 14-03-16, 16:38 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 14-03-16, 16:14 napisał(a):[/b]Stawianie się w tym samym szeregu z lekarzem, świadczy o jej głupocie i ignorancji. Lekarz- 5 lat studiów, staż, udział w różnego rodzaju sympozjach, dodatkowe kursy, publikacje w prasie medycznej- taka Lewandowska (specjalistka od dietetyki, nawet nie fitnessu) to przy nim kompletne zero. Ginekolog położnik niejednokrotnie ma większa wiedzę z zakresu żywienia i ćwiczeń, niż trenerzy personalni.czytanie ze zrozumieniem siadlo? ona sie nei stawia “w tym samym szeregu z lekarzem”, ona zwraca uwage, ze sa ginekolodzy mezczyzni, ktrzy nie sa matkami, a jednam kaja wiedze na temat przebiegu ciazy wieksza, niz matki.[/quote]No chyba u ciebie te czytanie ze zrozumieniem nie zadziałało. Ona porównuje tę sytuację do przypadku lekarza ginekologa mężczyzny, który na naukę zawodu poświęcił większą część swojego życia. Najgłupsze z możliwych porównań. Śmiech na sali.

Nie jestem za nia bo faktycznie nie jest za bardzo wiarygodna w swojej wypowiedzi ale z drugiej strony napisala ze to na podstawie badan wiec nie rozumiem tego bolu dupy

[b]gość, 14-03-16, 15:07 napisał(a):[/b]Z.n.o.w.u b.u.r.za w s.z.k.l.a.nce w.o.d.y. J.a.k z.w.y.k.l.e ba.n.da p.s.y.c.h.ol.i m.u.s.i s.i.ę r.z.u.c.a.ć j.a.k w.e.s.z n.a g.r.z.e.b.i.e.n.iu, a p.r.z.e.c.i.e.ż l.a.sk.a n.i.e p.o.w.i.e.d.z.i.a.ł.a n.i.c.z.e.g.o n.i.e.z.w.y.k.ł.e.g.o. G.d.y.by p.o.w.i.e.d.z.i.a.ł.a, ż.e w c.i.ą.ż.y n.a.l.e.ż.y s.i.ę z.d.r.o.w.o o.d.ży.w.i.a.ć t.o p.e.w..n.i.e t.e.ż b.y s.i.ę m.a.t.ki p.ol.k.i o.b.u.r.z.y.ł.y, .ż.e s.k.ą.d o.n.a m.o.ż.e t.o wi.e.d.z.i.e.ć s.k.o.ro n.i.g.d.y n.i.e b.y.ł.a w c.i.ą.ż.y…heheh…nie wiem po co te kropki ale za sens wypowiedzi 10/10 . jestem matka, w ciazy nie cwiczylam ale mimo to ta fala waszego hejtu jest obrzydliwa bo przeciez laska ma racje.nic odkrywczego nie powiedziala ale tez nic takiego by tak po niej jechac…

[b]gość, 14-03-16, 14:36 napisał(a):[/b]Ja cwiczylam, ale z fizjoterapeutka a nie jakas lewandowska, ktora kupila sobie kursy i g* sie znaGdzie ona nakazuje ci ćwiczyć w ciąży z nią? Mówi by ćwiczyć w ogóle.