Cały świat jest ZBULWERSOWANY wyznaniem Kim Kardashian
Jeśli ktoś miał jakiekolwiek złudzenia, co do tego, co jest najważniejsze w życiu Kim Kardashian, to zaraz go ich pozbawimy.
Dla młodych matek zwykle najważniejsze są ich dzieci, jednak nie dla Kim, której wydaje się, że wykwalifikowane nianie zastąpią North West mamę. Celebrytka woli lansować swoją pupę i biust, niż spędzać czas z córką.
Ostatnio w chwili szczerości Kim skromnie rzekła:
Ja tylko chcę być MILF.
Tak Kim, spodziewaliśmy się tego po tobie.




Powiem wsprost. Tyłki to fajna sprawa, lubię duże pupy. Ale tak wielki tyłek mnie odstrasza, przeraża i generalnie kto jak kto, ale ona na pewno nie jest MILF!!
[b]gość, 14-07-14, 12:05 napisał(a):[/b]no przecież to dziecko jest tylko po to, żeby jej west nie zostawił, ewentualnie, żeby dostała spore alimenty. sporo kobiet łapie facetów na dzieci, ale nie każdą stać na nianię, poza tym w polskich realiach taki manewr raczej by nie przeszedł, więc udają kochające mamusie i korzystają z kasy mężusiów.Nie cierpię też tej baby ale skąd się biorą takie idiotki jak ty? Strach się bać. Napisz coś o innych gwiazdkach bo widzę, że jasnowidzem jesteś.
Ostatnio schodzi jej botoks spod nosa, od razu lepiej wygląda.
no przecież to dziecko jest tylko po to, żeby jej west nie zostawił, ewentualnie, żeby dostała spore alimenty. sporo kobiet łapie facetów na dzieci, ale nie każdą stać na nianię, poza tym w polskich realiach taki manewr raczej by nie przeszedł, więc udają kochające mamusie i korzystają z kasy mężusiów.
[b]gość, 12-07-14, 21:52 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 12-07-14, 18:42 napisał(a):[/b]Rok temu (miałam wtedy 39 lat) w pubie podrywał mnie chłopak (24 lata) i z jego ust po raz pierwszy usłyszałam określenie MILF. W domu nie zdążyłam jeszcze zdjąć butów, a już leciałam do kompa sprawdzić, co to jest i czy aby zgodne z prawem:D Do dzisiaj nie jestem pewna, czy ten osobliwy komplement podniósł moją samoocenę. Z drugiej strony – skoro faceci nie krępują się podrywać młodych dziewczyn, to może my – dojrzałe babki też nie musimy zawężać swoich zainteresowań do “starych”:Pwedług mnie chłopak sie mega buracko zachował skoro przy podrywie wytknął ci różnice wieku wyskakując ł z tym milf. poza tym 39latka dla 24latka to nie jest żadna milf! dobrym przykładem “mom i’d like to fuck’ jest filmowa matka stiflera z american pie, która uwiodła kolegę jej syna[/quote]Każdej dziewczynie życzę takiego buraka, jakim był ten chłopak, aczkolwiek dla mnie był zdecydowanie za młody. Nie osądzaj tak szybko i dysponując tak małą ilością danych.
w tym niebieskim kostiumie sliczna buzia, jakby mniej naszprycowana. tylko kostium za ciasny
jak takie prymitywne prostaczki wraz z matka pijaczka moga cos sugerowac
[b]gość, 12-07-14, 15:35 napisał(a):[/b]ja też chce być milf 🙂 a już mi niewiele brakuje ;)Wmawiaj sobie 😀
Jesu, jakie to ma tępy wyraz twarzy.
A jakich to wyznań spodziewaliście się po Kim? Toż to głupie i skupione na sobie.
Kolejne wyznanie durnej kim. Jak ta kobieta bezmozgiem jest, nie można się nadziwić.
[b]gość, 12-07-14, 18:42 napisał(a):[/b]Rok temu (miałam wtedy 39 lat) w pubie podrywał mnie chłopak (24 lata) i z jego ust po raz pierwszy usłyszałam określenie MILF. W domu nie zdążyłam jeszcze zdjąć butów, a już leciałam do kompa sprawdzić, co to jest i czy aby zgodne z prawem:D Do dzisiaj nie jestem pewna, czy ten osobliwy komplement podniósł moją samoocenę. Z drugiej strony – skoro faceci nie krępują się podrywać młodych dziewczyn, to może my – dojrzałe babki też nie musimy zawężać swoich zainteresowań do “starych”:Pwedług mnie chłopak sie mega buracko zachował skoro przy podrywie wytknął ci różnice wieku wyskakując ł z tym milf. poza tym 39latka dla 24latka to nie jest żadna milf! dobrym przykładem “mom i’d like to fuck’ jest filmowa matka stiflera z american pie, która uwiodła kolegę jej syna
Powiedziala to, co jest powszechnie wiadome
[b]gość, 12-07-14, 19:17 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 12-07-14, 14:18 napisał(a):[/b]A co to za jakieś oczekiwania w stosunku do matek? Nie każda matka musi się zakmnąć w domu z dzieciakiem – niektóre kobiety mają dalej swoje życie i poza dzieciakiem mają inne powody do życia. To, że w naszym kraju życie matki dobiega końca i od urodzin dziecka egzystuje ona tylko dzięki swojemu dzieciakowi nie oznacza, że każda kobieta tak robi. A może by tak jakieś wymagania w stosunku do ojców wystosować? Dlaczego niby tylko ciągle kobiet wszyscy się czepiają. Nawet kobiety uważają, że matka, która dalej żyje własnym życiem a nie życiem dziecka to wyrodna matka no bo przecież trzeba swoje życie spisać na straty i poświęcić je na dzieciaka. Sama mam mamę, która totalnie zapomniała wiele lat temu o sobie, rypie jak wół żeby zarobić na dzieci, choć ani ja ani mój brat nic nie chcemy bo mamy już wszystko swoje – jesteśmy dorośli, świetnie sobie radzimy i każde jest już na swoim. Ale moja matka dalej zasuwa żeby nam odłożyć pieniądze na przyszłość, choć zarabiam 3 razy tyle co ona. Jakaś masakra. Ona to robi bo chce się czuć potrzebna. Patrzę na to i mam to już w dupie bo ile lat można powtarzać w kółko aby zaczęła dbać wreszcie o siebie a nie o wszystkich wokół? Takie matki to masakra. Kocham ją ale żyję z wiecznymi wyrzutami sumienia bo co ja mogę zrobić? Każdy człowiek ma swoje życie i powinien żyć własnym życiem a nie cudzym a wiele jest niestety właśnie takich matek jak moja.Sobą się zajmij a nie uszczęśliwianiem swojej matki. Niech żyje jak lubi, czemu czujesz się winna? Jesteś odpowiedzialna tylko za siebie a nie za cały świat. Wybacz sobie, wybacz jej i pruj przed siebie. Oglądanie się na innych znisczy cię.[/quote]Nie jestem autorką pierwszego komentarza, ale dziękuję za odpowiedź autorce drugiego komentarza, takie proste słowa, a wiele znaczą, w szczególności gdy człowiek chce zadowolić wszystkich na około, sam stając się nieszczęśliwy.
[b]gość, 12-07-14, 21:12 napisał(a):[/b]Co znaczy ten skrot?” Mom I’d Like To Fuck ” – mamuska, która bym ruchauu
[b]gość, 12-07-14, 14:18 napisał(a):[/b]A co to za jakieś oczekiwania w stosunku do matek? Nie każda matka musi się zakmnąć w domu z dzieciakiem – niektóre kobiety mają dalej swoje życie i poza dzieciakiem mają inne powody do życia. To, że w naszym kraju życie matki dobiega końca i od urodzin dziecka egzystuje ona tylko dzięki swojemu dzieciakowi nie oznacza, że każda kobieta tak robi. A może by tak jakieś wymagania w stosunku do ojców wystosować? Dlaczego niby tylko ciągle kobiet wszyscy się czepiają. Nawet kobiety uważają, że matka, która dalej żyje własnym życiem a nie życiem dziecka to wyrodna matka no bo przecież trzeba swoje życie spisać na straty i poświęcić je na dzieciaka. Sama mam mamę, która totalnie zapomniała wiele lat temu o sobie, rypie jak wół żeby zarobić na dzieci, choć ani ja ani mój brat nic nie chcemy bo mamy już wszystko swoje – jesteśmy dorośli, świetnie sobie radzimy i każde jest już na swoim. Ale moja matka dalej zasuwa żeby nam odłożyć pieniądze na przyszłość, choć zarabiam 3 razy tyle co ona. Jakaś masakra. Ona to robi bo chce się czuć potrzebna. Patrzę na to i mam to już w dupie bo ile lat można powtarzać w kółko aby zaczęła dbać wreszcie o siebie a nie o wszystkich wokół? Takie matki to masakra. Kocham ją ale żyję z wiecznymi wyrzutami sumienia bo co ja mogę zrobić? Każdy człowiek ma swoje życie i powinien żyć własnym życiem a nie cudzym a wiele jest niestety właśnie takich matek jak moja.Kiedyś sama będziesz matką, kiedyś Twojej Mamy nie będzie – co mam nadzieję nastąpi najpóźniej jak się tylko da. Wtedy zrozumiesz tę miłość. Taka jest i już. Zaakceptuj to i zamiast jej tłumaczyć, że nie potrzebujesz, weź, podziękuj, uciesz się i zabierz Mamę na wycieczkę, na kolację, kup sukienkę czy co tam wolisz.
Co znaczy ten skrot?
Kim K. The Best!!!!!!!!!!!!!!!
[b]gość, 12-07-14, 14:18 napisał(a):[/b]A co to za jakieś oczekiwania w stosunku do matek? Nie każda matka musi się zakmnąć w domu z dzieciakiem – niektóre kobiety mają dalej swoje życie i poza dzieciakiem mają inne powody do życia. To, że w naszym kraju życie matki dobiega końca i od urodzin dziecka egzystuje ona tylko dzięki swojemu dzieciakowi nie oznacza, że każda kobieta tak robi. A może by tak jakieś wymagania w stosunku do ojców wystosować? Dlaczego niby tylko ciągle kobiet wszyscy się czepiają. Nawet kobiety uważają, że matka, która dalej żyje własnym życiem a nie życiem dziecka to wyrodna matka no bo przecież trzeba swoje życie spisać na straty i poświęcić je na dzieciaka. Sama mam mamę, która totalnie zapomniała wiele lat temu o sobie, rypie jak wół żeby zarobić na dzieci, choć ani ja ani mój brat nic nie chcemy bo mamy już wszystko swoje – jesteśmy dorośli, świetnie sobie radzimy i każde jest już na swoim. Ale moja matka dalej zasuwa żeby nam odłożyć pieniądze na przyszłość, choć zarabiam 3 razy tyle co ona. Jakaś masakra. Ona to robi bo chce się czuć potrzebna. Patrzę na to i mam to już w dupie bo ile lat można powtarzać w kółko aby zaczęła dbać wreszcie o siebie a nie o wszystkich wokół? Takie matki to masakra. Kocham ją ale żyję z wiecznymi wyrzutami sumienia bo co ja mogę zrobić? Każdy człowiek ma swoje życie i powinien żyć własnym życiem a nie cudzym a wiele jest niestety właśnie takich matek jak moja.Sobą się zajmij a nie uszczęśliwianiem swojej matki. Niech żyje jak lubi, czemu czujesz się winna? Jesteś odpowiedzialna tylko za siebie a nie za cały świat. Wybacz sobie, wybacz jej i pruj przed siebie. Oglądanie się na innych znisczy cię.
[b]gość, 12-07-14, 19:32 napisał(a):[/b]Co znaczy MILF???!!wlacz sobie red.tuba to sie dowiesz…
Ta to ma ambicje, ho ho. Biorąc pod uwagę jej bystrość to i tak cud, że umie mówić.
[b]gość, 12-07-14, 19:32 napisał(a):[/b]Co znaczy MILF???!!Mother I’d Love to Fuck 🙂
ładna buzia, pusta czacha
Co znaczy MILF???!!
jej życie, jej sprawa
mamuśka, którą chciałbym przelecieć………wątpliwy komplement
Rok temu (miałam wtedy 39 lat) w pubie podrywał mnie chłopak (24 lata) i z jego ust po raz pierwszy usłyszałam określenie MILF. W domu nie zdążyłam jeszcze zdjąć butów, a już leciałam do kompa sprawdzić, co to jest i czy aby zgodne z prawem:D Do dzisiaj nie jestem pewna, czy ten osobliwy komplement podniósł moją samoocenę. Z drugiej strony – skoro faceci nie krępują się podrywać młodych dziewczyn, to może my – dojrzałe babki też nie musimy zawężać swoich zainteresowań do “starych”:P
[b]gość, 12-07-14, 15:32 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 12-07-14, 15:31 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 12-07-14, 15:06 napisał(a):[/b]Co to znaczy MILF?Mum I’d Like to Fuck :)[/quote]*mom :)[/quote]Obie formy są używane, nie poprawiaj bez sensu.
[b]gość, 12-07-14, 08:49 napisał(a):[/b]“autorze” tego newsa (a raczej- tłumaczu z ang.) – idź wreszcie na urlop i daj odpocząć od Kardashianek albo zajrzyj na konkurencyjne portale i zobacz, że są też inni celebryci i gwiazdypopieram, mam juz dość tej idiotki i jej rodzinki
[b]gość, 12-07-14, 14:18 napisał(a):[/b]A co to za jakieś oczekiwania w stosunku do matek? Nie każda matka musi się zakmnąć w domu z dzieciakiem – niektóre kobiety mają dalej swoje życie i poza dzieciakiem mają inne powody do życia. To, że w naszym kraju życie matki dobiega końca i od urodzin dziecka egzystuje ona tylko dzięki swojemu dzieciakowi nie oznacza, że każda kobieta tak robi. A może by tak jakieś wymagania w stosunku do ojców wystosować? Dlaczego niby tylko ciągle kobiet wszyscy się czepiają. Nawet kobiety uważają, że matka, która dalej żyje własnym życiem a nie życiem dziecka to wyrodna matka no bo przecież trzeba swoje życie spisać na straty i poświęcić je na dzieciaka. Sama mam mamę, która totalnie zapomniała wiele lat temu o sobie, rypie jak wół żeby zarobić na dzieci, choć ani ja ani mój brat nic nie chcemy bo mamy już wszystko swoje – jesteśmy dorośli, świetnie sobie radzimy i każde jest już na swoim. Ale moja matka dalej zasuwa żeby nam odłożyć pieniądze na przyszłość, choć zarabiam 3 razy tyle co ona. Jakaś masakra. Ona to robi bo chce się czuć potrzebna. Patrzę na to i mam to już w dupie bo ile lat można powtarzać w kółko aby zaczęła dbać wreszcie o siebie a nie o wszystkich wokół? Takie matki to masakra. Kocham ją ale żyję z wiecznymi wyrzutami sumienia bo co ja mogę zrobić? Każdy człowiek ma swoje życie i powinien żyć własnym życiem a nie cudzym a wiele jest niestety właśnie takich matek jak moja.Masz rację, takie myślenie jest durne i niepotrzebne.Na szczęście widuje kobiety zadbane, szczęśliwe z pasjami ….i z dzieckiem, bynajmniej nie zaniedbanym. A Twoja mama po prostu już taka jest, jeżeli jest szczęśliwa, to się nie zamartwiaj 🙂
[b]gość, 12-07-14, 17:03 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 12-07-14, 14:18 napisał(a):[/b]A co to za jakieś oczekiwania w stosunku do matek? Nie każda matka musi się zakmnąć w domu z dzieciakiem – niektóre kobiety mają dalej swoje życie i poza dzieciakiem mają inne powody do życia. To, że w naszym kraju życie matki dobiega końca i od urodzin dziecka egzystuje ona tylko dzięki swojemu dzieciakowi nie oznacza, że każda kobieta tak robi. A może by tak jakieś wymagania w stosunku do ojców wystosować? Dlaczego niby tylko ciągle kobiet wszyscy się czepiają. Nawet kobiety uważają, że matka, która dalej żyje własnym życiem a nie życiem dziecka to wyrodna matka no bo przecież trzeba swoje życie spisać na straty i poświęcić je na dzieciaka. Sama mam mamę, która totalnie zapomniała wiele lat temu o sobie, rypie jak wół żeby zarobić na dzieci, choć ani ja ani mój brat nic nie chcemy bo mamy już wszystko swoje – jesteśmy dorośli, świetnie sobie radzimy i każde jest już na swoim. Ale moja matka dalej zasuwa żeby nam odłożyć pieniądze na przyszłość, choć zarabiam 3 razy tyle co ona. Jakaś masakra. Ona to robi bo chce się czuć potrzebna. Patrzę na to i mam to już w dupie bo ile lat można powtarzać w kółko aby zaczęła dbać wreszcie o siebie a nie o wszystkich wokół? Takie matki to masakra. Kocham ją ale żyję z wiecznymi wyrzutami sumienia bo co ja mogę zrobić? Każdy człowiek ma swoje życie i powinien żyć własnym życiem a nie cudzym a wiele jest niestety właśnie takich matek jak moja.Masz rację, takie myślenie jest durne i niepotrzebne.Na szczęście widuje kobiety zadbane, szczęśliwe z pasjami ….i z dzieckiem, bynajmniej nie zaniedbanym. A Twoja mama po prostu już taka jest, jeżeli jest szczęśliwa, to się nie zamartwiaj :-)[/quote]Badz wdzieczna za taka mame,niektore to by w tylek kopnely i zapomnialy o Tobie a ona mimo ze sie ustatkowalas wciaz o Tobie mysli,prawdziwa mama :)))
Ktoś zażartuje a Wy już się bulwersujecie. Wyluzujcie trochę.
[b]gość, 12-07-14, 15:06 napisał(a):[/b]Co to znaczy MILF?Mum I’d Like to Fuck 🙂
cały swiat? gdyby nie kozak to ja nie wiedziałabym co to jest ta kim wiec wątpię aby cały świat ja znał. albo chociaż połowa.
[b]gość, 12-07-14, 16:00 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 12-07-14, 15:32 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 12-07-14, 15:31 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 12-07-14, 15:06 napisał(a):[/b]Co to znaczy MILF?Mum I’d Like to Fuck :)[/quote]*mom :)[/quote]Obie formy są używane, nie poprawiaj bez sensu.[/quote]MILF to akronim pochodzący od słów mom I’d like to fuck (mamuśka, którą chciałbym przelecieć), stosowany w przemyśle porno i slangu młodzieżowym dla określenia atrakcyjnych seksualnie kobiet w przedziale wiekowym pomiędzy 35. a 50. rokiem życia
[b]gość, 12-07-14, 15:31 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 12-07-14, 15:06 napisał(a):[/b]Co to znaczy MILF?Mum I’d Like to Fuck :)[/quote]*mom 🙂
[b]gość, 12-07-14, 14:02 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 12-07-14, 09:50 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 12-07-14, 09:48 napisał(a):[/b]na 10 artykułów 4 są od rodzinie kurduplówLogika.. Bo i tak na nie wchodzisz![/quote]Słowo Logika to ty chyba znasz tylko z teorii. To, że wchodzę na te strony to nie znaczy, że 4 artykuły na 10 mają być o tych kardjaszankach. Wchodzić nie równa się czytać, bo większość czyta sam nagłówek i o to chodzi pismoakom z kozaka? pomysl[/quote]Dobrze akurat napisala. To jest logiczne. Artykuly o Kardashianach akurat maja bardzo duzo wejsc. Wiec logiczne jest to, ze redaktorzy z kozaka, wola dac 10 artykul o Kardashianach, niz o kims mniej poczytnym, bo i tak i tak wejdziesz tu. A to czy Cie to interesuje, czy nie, czy to kogos obchodzi? Wazne ze weszlas, a oni maja kolejne nabite wejscie, czyli kolejne pieniadze.
ja też chce być milf 🙂 a już mi niewiele brakuje 😉
ten odwlok jest obrzydliwy,co jej odbilo zeby zrobic z tego reklame okropny,bym sie zabila gdybym miala to dzwigac
Co to znaczy MILF?
[b]gość, 12-07-14, 09:50 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 12-07-14, 09:48 napisał(a):[/b]na 10 artykułów 4 są od rodzinie kurduplówLogika.. Bo i tak na nie wchodzisz![/quote]Słowo Logika to ty chyba znasz tylko z teorii. To, że wchodzę na te strony to nie znaczy, że 4 artykuły na 10 mają być o tych kardjaszankach. Wchodzić nie równa się czytać, bo większość czyta sam nagłówek i o to chodzi pismoakom z kozaka? pomysl
A co to za jakieś oczekiwania w stosunku do matek? Nie każda matka musi się zakmnąć w domu z dzieciakiem – niektóre kobiety mają dalej swoje życie i poza dzieciakiem mają inne powody do życia. To, że w naszym kraju życie matki dobiega końca i od urodzin dziecka egzystuje ona tylko dzięki swojemu dzieciakowi nie oznacza, że każda kobieta tak robi. A może by tak jakieś wymagania w stosunku do ojców wystosować? Dlaczego niby tylko ciągle kobiet wszyscy się czepiają. Nawet kobiety uważają, że matka, która dalej żyje własnym życiem a nie życiem dziecka to wyrodna matka no bo przecież trzeba swoje życie spisać na straty i poświęcić je na dzieciaka. Sama mam mamę, która totalnie zapomniała wiele lat temu o sobie, rypie jak wół żeby zarobić na dzieci, choć ani ja ani mój brat nic nie chcemy bo mamy już wszystko swoje – jesteśmy dorośli, świetnie sobie radzimy i każde jest już na swoim. Ale moja matka dalej zasuwa żeby nam odłożyć pieniądze na przyszłość, choć zarabiam 3 razy tyle co ona. Jakaś masakra. Ona to robi bo chce się czuć potrzebna. Patrzę na to i mam to już w dupie bo ile lat można powtarzać w kółko aby zaczęła dbać wreszcie o siebie a nie o wszystkich wokół? Takie matki to masakra. Kocham ją ale żyję z wiecznymi wyrzutami sumienia bo co ja mogę zrobić? Każdy człowiek ma swoje życie i powinien żyć własnym życiem a nie cudzym a wiele jest niestety właśnie takich matek jak moja.
[b]gość, 12-07-14, 11:12 napisał(a):[/b]Niezłe ambicje, nie ma co.a ktora kobieta nie ma takich ambicji?po co kupujemy kosmetyki, po co sie malujemy? zeby wygladac fajnie, ladnie, pociagajaco.
[b]gość, 12-07-14, 10:24 napisał(a):[/b]ale z was idiotki, wiecie jaka jest ? jaką jest matką dla córeczki, debile wy wiecie wszystko ,popatrzcie na siebie, ja jej nie bronie ale bez przesadyzgadzam sie ludzie sa bardzo plytcy oceniaja tylko po pozorach i takich wlasnie “plotkach” z dupy i kontekstu wzietych
w główce pusto -.-
to zwykły bubel, nie baba! wszystko sztuczne! Zabrać jej kasę , to dopiero by wyglądała!!
Nie ma się z czego smiać. U nich MILF, u nas SEXI MAMA. Pani Cichopek powinna się spalić ze wstydu, że tak nazwała markę.
Niezłe ambicje, nie ma co.
wow, jest głupsza niz myslałam.
ale z was idiotki, wiecie jaka jest ? jaką jest matką dla córeczki, debile wy wiecie wszystko ,popatrzcie na siebie, ja jej nie bronie ale bez przesady