Także polska marka Lavard przygotowała najnowsze kolekcje: damską i męską, których intrygujące efekty można podziwiać w sesji wizerunkowej z nietuzinkowym duetem aktorskim, Magdaleną Różczką oraz Piotrem Stramowskim.

Kampania Lavard na sezon AW 2021/2022

Wczesną jesienią prezentowane są kolekcje mody na całym świecie. Także polska marka Lavard przygotowała najnowsze kolekcje: damską i męską, których intrygujące efekty można podziwiać w sesji wizerunkowej z nietuzinkowym duetem aktorskim, Magdaleną Różczką oraz Piotrem Stramowskim. Sesja, na której oglądać możemy jesienno-zimowe modele okryć wierzchnich oraz elegancką modę damską i męską, odbyła się w jesiennym anturażu, który tak bliski jest korzeniom marki Lavard usytuowanej u podnóża polskich Tatr.
Duet aktorski, który stał się twarzami marki Lavard, oglądać możemy także na szklanym ekranie w popularnym serialu telewizyjnym. Magdalena Różczka znana z wyjątkowych kobiecych ról o wyraźnie naszkicowanym charakterze wciela się w rolę prawniczki, a jej serialowym partnerem jest Piotr Stramowski. Jest to popularny oraz utalentowany aktor, którego dorobek zawodowy to liczne produkcje filmowe oraz telewizyjne.

Para idealnie zgrana na ekranie stworzyła także doskonały duet modowy, którego styl oraz klasa zostały uchwycone na fotografiach. Wybór twarzy dla marki Lavard był doskonale przemyślany – zarówno Magdalena Różczka, jak i Piotr Stramowski są osobami o nieszablonowym guście oraz ciekawym wizerunku. Piotr Stramowski, który kojarzony jest przede wszystkim z ról będących kwintesencją męskości, niewymuszonego stylu oraz elegancji, wpisuje się równocześnie w wizję mężczyzny Lavard. Z kolei nieprzeciętna osobowość podkreślona wdzięczną urodą Magdaleny Różczki to cechy, które są bliskie także projektantom linii damskiej.
Przywiązanie do modowej klasyki, ale także wierność tradycji warto manifestować także w formie ubioru. Marka Lavard od nowa dopracowuje swoją filozofię, której efektem niewątpliwie jest najnowsza kolekcja jesienno-zimowa. Wierność fundamentom swojej działalności to przede wszystkim wysokiej jakości włoskie tkaniny, a także zaufani dostawcy i lokalnie zorganizowana produkcja. Wizerunek eleganckiego mężczyzny oraz eleganckiej kobiety z projektów marki Lavard to przede wszystkim subtelne połączenie nonszalancji z klasyczną formą oraz ocieploną, jesienną kolorystyką. W sesji królują stylizacje będące efektownym połączeniem stylu formalnego oraz smart-casualowego, który utrzymany jest w nurcie jesiennej kolorystyki okraszonej wieloma nowoczesnymi detalami.
Na sesji wizerunkowej zaprezentowano okrycia damskie oraz męskie, które są flagowymi produktami marki Lavard. Utrzymane w niebanalnej kolorystyce głębokiej zieleni, tajemniczego granatu oraz królującego w tym sezonie fioletu. Odcienie, które pojawiają się w formie total look’u, ale także jako akcenty, są nawiązaniem do wczesnojesiennego krajobrazu górskiego, który przeplatają leniwe promienie słońca, a na drzewach pojawiają się pierwsze oznaki odchodzącego lata.

W kolekcji spotkamy zarówno ponadczasowe camele, granaty oraz czerń będące klasyką garderoby biznesowej i formalnej, ale także odświeżone kolory jesieni, czyli cynamonowy brąz, butelkową zieleń, ożywczy kobalt, czy głęboką, korzenną czerwień. Uproszczeniu uległy także niektóre kroje, które wyłamują się z zasad dress code w odpowiedzi na dynamicznie zmieniającą się rzeczywistość oraz potrzeby klientów. Najnowsza kolekcja marki Lavard doskonale odnalazła się w przytulnym, jesiennym anturażu oraz ekskluzywnej stylistyce wnętrz. Te z kolei stały się tłem dla intrygujących ujęć z udziałem perfekcyjnego duetu Piotra Stramowskiego oraz Magdaleny Różczki. Sprawdź najnowszą kampanię Lavard na www.lavard.pl