North West już idzie w ślady mamy! (FOTO)

1-39-R1 1-39-R1

Jeszcze zanim przyszła na świat, wielu już zastanawiało się, kim zostanie w przyszłości. Paparazzi robili wszystko, by pstryknąć jej fotkę, mama stroiła w ubrania luksusowych marek (co robi do teraz), a tatuś drżał na myśl o jej bezpieczeństwie. Mowa o North West, która niedawno skończyła roczek i, jak policzyli zagraniczni dziennikarze, opływa w większe luksusy niż sam książę Jerzy.

Wiele wskazuje na to, że Kim Kardashian życzyłaby sobie, by jej pociecha, podobnie jak ona, została kiedyś sławną pięknością. Kilka tygodni temu Nori pozowała w czasopiśmie Carine Roitfeld, byłej naczelnej francuskiej biblii mody. Teraz dumna mamusia zdradza, że malutka uwielbia się stroić i robić sobie fryzurę:

– North uwielbia się ubierać i czesać sobie włosy. Kiedy wszystko jest już idealne, bierze szczotkę do ręki i układa fryzurę po swojemu. Używamy do tego olejku do włosów. Wtedy jest łatwej nad nimi zapanować – padło w wywiadzie dla Women’s Wear Daily.

Dobrze, że celebrytka jeszcze jej nie maluje. Córka Katie Price już pokazywała się na salonach w pełnym makijażu. Jak myślicie, kiedy Nory zrobi swój pierwszy make-up i manicure?

Olejki do ciała, które polecamy, tutaj.

&nbsp
North West już idzie w ślady mamy! (FOTO)

North West już idzie w ślady mamy! (FOTO)

North West już idzie w ślady mamy! (FOTO)

North West już idzie w ślady mamy! (FOTO)

   
69 Komentarze
Opinie w linii
Zobacz wszystkie komentarze

Jakie to dziecko jest brzydkie. Wychodzą geny Westa i Kim sprzed operacji.

Znam taka kobite ktora wysmsrowala swojego 9 letniego syna samoopalaczem poniewaz stwierdzila ze jest za blady 😀 dzieciak nabawil sie alergii skornej 🙂 a to przecietna polska kobita. Jak widac nie trza byc Kim K.

Ta kobieta wzbudza wiele kontrowersji i o tym dyskutowac nie bede ale nie powinno oceniac sie dziecka przez pryzmat matki.To karygodne!!!gdyby kazdy bralby odpowiedzialnosc za tresc komentarzy jaka umieszcza pod artykulem nie byloby tyle wyzwisk, glupich prowokacji.

[b]gość, 02-09-14, 23:12 napisał(a):[/b]Jakie to dziecko jest brzydkie. Wychodzą geny Westa i Kim sprzed operacji.wedlug mnie jest sliczna

[b]gość, 02-09-14, 22:50 napisał(a):[/b]Dlaczego ona ją tak ulizuje? Strasznie to wygląda.czytalas artykul i pytasz dlaczego ? Odpowiedz jest tam zawarta

Dlaczego ona ją tak ulizuje? Strasznie to wygląda.

Co juz porno wydala??

[b]gość, 02-09-14, 21:30 napisał(a):[/b]pewnie tak samo się skurwi jak matkaczyli tak jak to bylo w twoim przypadku?

[b]gość, 02-09-14, 22:18 napisał(a):[/b]Co juz porno wydala??ona nie, ale ty i twoja stara tak !

[b]gość, 02-09-14, 21:30 napisał(a):[/b]pewnie tak samo się skurwi jak matkaWstydze sie, ze jestem Polka jak czytam podobne komentarze jak ten:( bo mowa tu o rocznym dziecku:(

Nory? Hahahah wy k*rwa nawet nie umiecie poprawnie napisac imienia?!!!

już pisze scenariusz na sex tape?

[b]gość, 02-09-14, 18:18 napisał(a):[/b]Najbrzydsze dziecko jakie widziałam…to zbyt wielu dzieci chyba nie widzialas …

Kim to jest zimna, wyrachowana, egoistyczna suka !

Smutne dziecko

[b]gość, 02-09-14, 18:18 napisał(a):[/b]Najbrzydsze dziecko jakie widziałam…To chyba nie patrzałaś w lustro!!

pewnie tak samo się skurwi jak matka

A to dziecko jest chociaż traktowane jak dziecko?? ja mam wrażenie że to taki modny gadżecik fajnie sobie z nim fotkę strzelić można je ustroić i uczesać jak laleczkę a jak się sfajda w pieluchę to zawołać opiekunkę.

[b]gość, 02-09-14, 18:57 napisał(a):[/b]Ta rodzina i poszczegolni jej czlonkowie sa mi obojetni ale jezeli ktos wypowiada sie negatywnie odnosnie urody tej dziewczynki, pierwsze co powinien/nna isc do okulisty a kolejnie, do psychiatry:)skad w ludziach tyle jadu wzgledem tak malych istot???Dokladnie dziecko jak dziecko, rodzicow ani urody sobie nie wybieralo, a zreszta nie powinno nikogo ponizac , obgadywac ze wzgledu na urode, kazdy by chcial byc piekny, zgrabny, naj, naj,

No, chyba jeszcze za mała żeby isc w slady mamy….

Ta rodzina i poszczegolni jej czlonkowie sa mi obojetni ale jezeli ktos wypowiada sie negatywnie odnosnie urody tej dziewczynki, pierwsze co powinien/nna isc do okulisty a kolejnie, do psychiatry:)skad w ludziach tyle jadu wzgledem tak malych istot???

Ta rodzina i poszczegolni jej czlonkowie sa mi obojetni ale jezeli ktos wypowiada sie negatywnie odnosnie urody tej dziewczynki, pierwsze co powinien/nna isc do okulisty a kolejnie, do psychiatry:)skad w ludziach tyle jadu wzgledem tak malych istot???

[b]gość, 02-09-14, 14:51 napisał(a):[/b]Odnosnie komentarza ponizej, co do powaznego traktowania tej rodziny w stanach.obiad z anna wintour, spotkania, zdjecia z najlepszymi aktorami, modelkami i muzykami na swiecie, pierwsze rzedy na pokazach swiatowych marek, zaproszenia na gale i imprezy rowniez swiatowej rangi… Myslisz ze ci ludzie nie chca miec z nimi nic wspolnego i maja na ich temat takie zdanie jak wiekszosc blyskotliwych czytelniczek kozaczka???zejdz na ziemie, o tej tasmie juz wiekszosc zapomniala i nic tego nie zmieni. Tylko kozak walkuje ten temat , zeby zarabiac na odslonach i komentarzach pod newsami na temat tej rodzinyBardzo wątpię w czystość intencji tych wszystkich ludzi i instytucji, które wymieniłaś. Moje zdanie jest takie, że traktowanie Kardaszianów poważnie jest transakcją wiązaną: my was zaprosimy na pokaz, a wy będziecie pokazywać się w naszych produktach. Ich jest wszędzie pełno, więc są idealni do lansowania danej marki.

[b]gość, 02-09-14, 17:00 napisał(a):[/b]Poszła w ślady mamy ? Dobrze że sex taśmy nie nagrała :Dmowisz o rocznym dziecku? Wszystko z toba ok ???

[b]gość, 02-09-14, 18:01 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 02-09-14, 14:51 napisał(a):[/b]Odnosnie komentarza ponizej, co do powaznego traktowania tej rodziny w stanach.obiad z anna wintour, spotkania, zdjecia z najlepszymi aktorami, modelkami i muzykami na swiecie, pierwsze rzedy na pokazach swiatowych marek, zaproszenia na gale i imprezy rowniez swiatowej rangi… Myslisz ze ci ludzie nie chca miec z nimi nic wspolnego i maja na ich temat takie zdanie jak wiekszosc blyskotliwych czytelniczek kozaczka???zejdz na ziemie, o tej tasmie juz wiekszosc zapomniala i nic tego nie zmieni. Tylko kozak walkuje ten temat , zeby zarabiac na odslonach i komentarzach pod newsami na temat tej rodzinyBardzo wątpię w czystość intencji tych wszystkich ludzi i instytucji, które wymieniłaś. Moje zdanie jest takie, że traktowanie Kardaszianów poważnie jest transakcją wiązaną: my was zaprosimy na pokaz, a wy będziecie pokazywać się w naszych produktach. Ich jest wszędzie pełno, więc są idealni do lansowania danej marki.[/quote]do lansowania marek owszem, natomiast co na celu maja swiatowe gwiazdy, ktore przeciez lansowac u ich boku sie nie musza??? Mowie tu o prywatnych spotkaniach. Wiekszosc z was twierdzi, ze to wrecz wstyd pokazac sie np obok Kim… No jak widac NIE dla wszystkich…

[b]gość, 02-09-14, 15:44 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 02-09-14, 14:51 napisał(a):[/b]Odnosnie komentarza ponizej, co do powaznego traktowania tej rodziny w stanach.obiad z anna wintour, spotkania, zdjecia z najlepszymi aktorami, modelkami i muzykami na swiecie, pierwsze rzedy na pokazach swiatowych marek, zaproszenia na gale i imprezy rowniez swiatowej rangi… Myslisz ze ci ludzie nie chca miec z nimi nic wspolnego i maja na ich temat takie zdanie jak wiekszosc blyskotliwych czytelniczek kozaczka???zejdz na ziemie, o tej tasmie juz wiekszosc zapomniala i nic tego nie zmieni. Tylko kozak walkuje ten temat , zeby zarabiac na odslonach i komentarzach pod newsami na temat tej rodzinyracja. poczytajcie sobie tej jak np pan valentinio dobrze sie o nich wypowiada. i wcale nie musial tego mowic ani ich zapraszac na kolacjedo jego prywatnej posiadlosci. jest od nich stokroc bogatszy i one mu sa do niczego potrzebne a mimo to bardzo ich lubi… i to nie tylko on.[/quote]Heh…Polecam poczytać o tym jaki stosunek ma Obama do tej rodziny, jak Kimmy zabiega o możliwość przywitania się z nim, albo jak zabiegała o to by móc się wkręcić do jego ostatniej kampanii prezydenckiej, z miernym skutkiem rzecz jasna cyt. “Kim is political poison,” the source said. “Having her involved in a political event or with a candidate is the last thing people who are serious about getting elected want.”

Poszła w ślady mamy ? Dobrze że sex taśmy nie nagrała 😀

To dziecko ma wiecznie ta sama minę jakby sie miało zaraz rozpłakac

[b]gość, 02-09-14, 14:51 napisał(a):[/b]Odnosnie komentarza ponizej, co do powaznego traktowania tej rodziny w stanach.obiad z anna wintour, spotkania, zdjecia z najlepszymi aktorami, modelkami i muzykami na swiecie, pierwsze rzedy na pokazach swiatowych marek, zaproszenia na gale i imprezy rowniez swiatowej rangi… Myslisz ze ci ludzie nie chca miec z nimi nic wspolnego i maja na ich temat takie zdanie jak wiekszosc blyskotliwych czytelniczek kozaczka???zejdz na ziemie, o tej tasmie juz wiekszosc zapomniala i nic tego nie zmieni. Tylko kozak walkuje ten temat , zeby zarabiac na odslonach i komentarzach pod newsami na temat tej rodzinyTo jest ILUZJA. Nigdy nie będą poważani w SZCZERY SPOSÓB, ze względu na osiągnięcia(bo ich nie mają)czy dla nich samych. Przykre, że firmy uważane za luksusowe, które mają wyrobioną markę szmacą się wysyłając jej swoje ubrania dla samego rozgłosu, a obiad z Wintour był tylko dla zwiększenia sprzedaży numeru dziubku(jeśli masz możliwość spytaj się Anny co na serio myśli o Kim, daję głowę, że poważać i podziwiać jej nie zamierza), czy spotykają się teraz na obiadkach, bo jakoś ich razem nie widać… Pokazy, imprezy muzyczne, no cóż znajomość z “bliskim przyjacielem” Westa i nim samym na pewno sporo tu daje, bez tych dwóch mogłaby sobie pomarzyć o jakimkolwiek zaproszeniu. To nie ta rodzina jest coraz bardziej poważana, tylko Kanye wciska ich gdzie się da, a co do jej taśmy, to nie masz racji, radze poczytać czasami komentarze pod aktualnymi zagranicznymi artykułami, przed chwilą tak właśnie zrobiłam i jakie słowa widzę ? W kolejności… sex-tape, KarTRASHian, wh@res, psychotic family i pytanie do Kim nt. jej obecności na VMA: Why were you there anyway.. it was the VMA’s not a p o r n convention?!” No, ale cóż…każdy może sobie wmawiać co zechce… 😉

Odnosnie komentarza ponizej, co do powaznego traktowania tej rodziny w stanach.obiad z anna wintour, spotkania, zdjecia z najlepszymi aktorami, modelkami i muzykami na swiecie, pierwsze rzedy na pokazach swiatowych marek, zaproszenia na gale i imprezy rowniez swiatowej rangi… Myslisz ze ci ludzie nie chca miec z nimi nic wspolnego i maja na ich temat takie zdanie jak wiekszosc blyskotliwych czytelniczek kozaczka???zejdz na ziemie, o tej tasmie juz wiekszosc zapomniala i nic tego nie zmieni. Tylko kozak walkuje ten temat , zeby zarabiac na odslonach i komentarzach pod newsami na temat tej rodziny

Najbrzydsze dziecko jakie widziałam…

[b]gość, 02-09-14, 16:22 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 02-09-14, 15:44 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 02-09-14, 14:51 napisał(a):[/b]Odnosnie komentarza ponizej, co do powaznego traktowania tej rodziny w stanach.obiad z anna wintour, spotkania, zdjecia z najlepszymi aktorami, modelkami i muzykami na swiecie, pierwsze rzedy na pokazach swiatowych marek, zaproszenia na gale i imprezy rowniez swiatowej rangi… Myslisz ze ci ludzie nie chca miec z nimi nic wspolnego i maja na ich temat takie zdanie jak wiekszosc blyskotliwych czytelniczek kozaczka???zejdz na ziemie, o tej tasmie juz wiekszosc zapomniala i nic tego nie zmieni. Tylko kozak walkuje ten temat , zeby zarabiac na odslonach i komentarzach pod newsami na temat tej rodzinyracja. poczytajcie sobie tej jak np pan valentinio dobrze sie o nich wypowiada. i wcale nie musial tego mowic ani ich zapraszac na kolacjedo jego prywatnej posiadlosci. jest od nich stokroc bogatszy i one mu sa do niczego potrzebne a mimo to bardzo ich lubi… i to nie tylko on.[/quote]Heh…Polecam poczytać o tym jaki stosunek ma Obama do tej rodziny, jak Kimmy zabiega o możliwość przywitania się z nim, albo jak zabiegała o to by móc się wkręcić do jego ostatniej kampanii prezydenckiej, z miernym skutkiem rzecz jasna cyt. “Kim is political poison,” the source said. “Having her involved in a political event or with a candidate is the last thing people who are serious about getting elected want.”[/quote]a obama to jakis bog czy co ? Niech sobie mowi i mysli co chce, ma do tego prawo. Caly swiat nie podziela jego zdania wiec po co przytaczac wypowiedz jednej osoby? Dla wiekszosci ludzi to nie ma znaczenia… Poza tym jego wypowiedz nie zmienia faktu, ze ich rodzina jest traktowana coraz powazniej…

[b]gość, 02-09-14, 11:36 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 02-09-14, 10:24 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 02-09-14, 10:07 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 02-09-14, 09:36 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 02-09-14, 07:09 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 02-09-14, 01:19 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 02-09-14, 00:39 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 02-09-14, 00:24 napisał(a):[/b]Myslalam ze nagrala pierwsze porno😄W takim razie musisz mieć problemy z seksualnością ;)[/quote]Że się wtrącę… przecież matka North jest tylko z tego “dzieła” znana, więc o co cho? : ) nic innego nie zrobiła.[/quote]Oj rozczaruję Cię bo znana jest głównie z relity i głowy do biznesu… seks taśma już dawno poszła w zapomnienie[/quote]jak taśma poszła w zapomniane? Baba wybiła się dzięki niej i dalej sprzedaje swoją prywatność, tylko w mniej ekstremalnej formie…[/quote]Ja też się wtrącę. Ok, wybiła się dzięki seks-taśmie, ale seks-taśm na świecie ma miliony kobiet,więc na czym polega jej fenomen? Mówicie brzydka -ok, mówicie głupia -ok, więc czemu z pośród miliona aktoreczek jednorazowego porno, ta brzydula i idiotka zrobiła taką karierę? Hmm? A może jednak świat uznał ją za przepiękną? A może jednak ma łeb do interesów, czyli ma biznesową inteligencję,bo dzięki głupiemu porno,których w sieci miliony, ona i jej cała rodzina utrzymują się do dziś? Coś nie tak z waszą logiką.[/quote]zgadzam sie z przedmowczynia, poza tym ta rodzina jest w stanach traktowana coraz powazniej i wasze gadanie ze tak nie jest tego nie zmieni…[/quote]Traktowana poważniej ? Heh…niby przez kogo ? Chyba w twoich snach. Kimmy i jej mamusia choćby nie wiem jak bardzo się starały, wyżej już nie podskoczą. Był ślub, ok, jest żoną znanego muzyka, ma te swoje KUWK, sklep z ubraniami itd. I TYLE. Elitą nigdy nie zostaną i nie będą traktowani przez takowych ludzi poważnie, nie tylko dlatego przez to jak zaczęła, ale też dlatego, że totalnie brak im klasy i TO WIDAĆ.[/quote]

[b]gość, 02-09-14, 14:51 napisał(a):[/b]Odnosnie komentarza ponizej, co do powaznego traktowania tej rodziny w stanach.obiad z anna wintour, spotkania, zdjecia z najlepszymi aktorami, modelkami i muzykami na swiecie, pierwsze rzedy na pokazach swiatowych marek, zaproszenia na gale i imprezy rowniez swiatowej rangi… Myslisz ze ci ludzie nie chca miec z nimi nic wspolnego i maja na ich temat takie zdanie jak wiekszosc blyskotliwych czytelniczek kozaczka???zejdz na ziemie, o tej tasmie juz wiekszosc zapomniala i nic tego nie zmieni. Tylko kozak walkuje ten temat , zeby zarabiac na odslonach i komentarzach pod newsami na temat tej rodzinyracja. poczytajcie sobie tej jak np pan valentinio dobrze sie o nich wypowiada. i wcale nie musial tego mowic ani ich zapraszac na kolacjedo jego prywatnej posiadlosci. jest od nich stokroc bogatszy i one mu sa do niczego potrzebne a mimo to bardzo ich lubi… i to nie tylko on.

[b]gość, 02-09-14, 14:18 napisał(a):[/b]jaki ten bachor jest brzydki, fujpokaż swój ryj zużyty czopie

[b]gość, 02-09-14, 11:36 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 02-09-14, 10:24 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 02-09-14, 10:07 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 02-09-14, 09:36 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 02-09-14, 07:09 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 02-09-14, 01:19 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 02-09-14, 00:39 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 02-09-14, 00:24 napisał(a):[/b]Myslalam ze nagrala pierwsze porno😄W takim razie musisz mieć problemy z seksualnością ;)[/quote]Że się wtrącę… przecież matka North jest tylko z tego “dzieła” znana, więc o co cho? : ) nic innego nie zrobiła.[/quote]Oj rozczaruję Cię bo znana jest głównie z relity i głowy do biznesu… seks taśma już dawno poszła w zapomnienie[/quote]jak taśma poszła w zapomniane? Baba wybiła się dzięki niej i dalej sprzedaje swoją prywatność, tylko w mniej ekstremalnej formie…[/quote]Ja też się wtrącę. Ok, wybiła się dzięki seks-taśmie, ale seks-taśm na świecie ma miliony kobiet,więc na czym polega jej fenomen? Mówicie brzydka -ok, mówicie głupia -ok, więc czemu z pośród miliona aktoreczek jednorazowego porno, ta brzydula i idiotka zrobiła taką karierę? Hmm? A może jednak świat uznał ją za przepiękną? A może jednak ma łeb do interesów, czyli ma biznesową inteligencję,bo dzięki głupiemu porno,których w sieci miliony, ona i jej cała rodzina utrzymują się do dziś? Coś nie tak z waszą logiką.[/quote]zgadzam sie z przedmowczynia, poza tym ta rodzina jest w stanach traktowana coraz powazniej i wasze gadanie ze tak nie jest tego nie zmieni…[/quote]Traktowana poważniej ? Heh…niby przez kogo ? Chyba w twoich snach. Kimmy i jej mamusia choćby nie wiem jak bardzo się starały, wyżej już nie podskoczą. Był ślub, ok, jest żoną znanego muzyka, ma te swoje KUWK, sklep z ubraniami itd. I TYLE. Elitą nigdy nie zostaną i nie będą traktowani przez takowych ludzi poważnie, nie tylko dlatego przez to jak zaczęła, ale też dlatego, że totalnie brak im klasy i TO WIDAĆ.[/quote].

[b]gość, 02-09-14, 14:28 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 02-09-14, 14:18 napisał(a):[/b]jaki ten bachor jest brzydki, fujpokaż swój ryj zużyty czopie[/quote]nie pokaze , bo wydaloby sie, ze obrazanie dzieci to tylko sposob na dowartosciowanie sie…

To dziecko jest po prostu brzydkie

[b]gość, 02-09-14, 10:04 napisał(a):[/b]wygląda jak taka stara maleńka … straszne co ludzie robią z małymi dziećmi … może niech jej szpilki założy … a co tam musi w końcu zacząć się uczyć …lepiej niech ją uczy układania wlosów niż dziubka do robienia laski, chciaż na to też pewni przyjdzie pora

[b]gość, 02-09-14, 10:24 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 02-09-14, 10:07 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 02-09-14, 09:36 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 02-09-14, 07:09 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 02-09-14, 01:19 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 02-09-14, 00:39 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 02-09-14, 00:24 napisał(a):[/b]Myslalam ze nagrala pierwsze porno😄W takim razie musisz mieć problemy z seksualnością ;)[/quote]Że się wtrącę… przecież matka North jest tylko z tego “dzieła” znana, więc o co cho? : ) nic innego nie zrobiła.[/quote]Oj rozczaruję Cię bo znana jest głównie z relity i głowy do biznesu… seks taśma już dawno poszła w zapomnienie[/quote]jak taśma poszła w zapomniane? Baba wybiła się dzięki niej i dalej sprzedaje swoją prywatność, tylko w mniej ekstremalnej formie…[/quote]Ja też się wtrącę. Ok, wybiła się dzięki seks-taśmie, ale seks-taśm na świecie ma miliony kobiet,więc na czym polega jej fenomen? Mówicie brzydka -ok, mówicie głupia -ok, więc czemu z pośród miliona aktoreczek jednorazowego porno, ta brzydula i idiotka zrobiła taką karierę? Hmm? A może jednak świat uznał ją za przepiękną? A może jednak ma łeb do interesów, czyli ma biznesową inteligencję,bo dzięki głupiemu porno,których w sieci miliony, ona i jej cała rodzina utrzymują się do dziś? Coś nie tak z waszą logiką.[/quote]zgadzam sie z przedmowczynia, poza tym ta rodzina jest w stanach traktowana coraz powazniej i wasze gadanie ze tak nie jest tego nie zmieni…[/quote]są przedstawicielami pornosa i reality show czyni najniższy możliwy poziom szamba nawet w stanach ale mają kasę i na nich trzepie sie kasę nie myl tego z poważaniem, żaden absolutnie żaden szanujący się i inteligetny czlowiek nie bedzie powazał tępych prostytutek

[b]gość, 02-09-14, 13:58 napisał(a):[/b]To dziecko jest po prostu brzydkieMI TAM SIE PODOBA 🙂 CO SIE CZEPIACIE GLONOJADY JEDNE – DZIECKO JAK DZIECKO – NIE WIDZE W NIM NIC CO BY JE JAKOS OSZPECALO ANI SPRAWIALO ZE TWARZ WYGLADA BRZYDKO – ZAZDROSNICY FUJ

[b]gość, 02-09-14, 10:24 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 02-09-14, 10:07 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 02-09-14, 09:36 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 02-09-14, 07:09 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 02-09-14, 01:19 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 02-09-14, 00:39 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 02-09-14, 00:24 napisał(a):[/b]Myslalam ze nagrala pierwsze porno😄W takim razie musisz mieć problemy z seksualnością ;)[/quote]Że się wtrącę… przecież matka North jest tylko z tego “dzieła” znana, więc o co cho? : ) nic innego nie zrobiła.[/quote]Oj rozczaruję Cię bo znana jest głównie z relity i głowy do biznesu… seks taśma już dawno poszła w zapomnienie[/quote]jak taśma poszła w zapomniane? Baba wybiła się dzięki niej i dalej sprzedaje swoją prywatność, tylko w mniej ekstremalnej formie…[/quote]Ja też się wtrącę. Ok, wybiła się dzięki seks-taśmie, ale seks-taśm na świecie ma miliony kobiet,więc na czym polega jej fenomen? Mówicie brzydka -ok, mówicie głupia -ok, więc czemu z pośród miliona aktoreczek jednorazowego porno, ta brzydula i idiotka zrobiła taką karierę? Hmm? A może jednak świat uznał ją za przepiękną? A może jednak ma łeb do interesów, czyli ma biznesową inteligencję,bo dzięki głupiemu porno,których w sieci miliony, ona i jej cała rodzina utrzymują się do dziś? Coś nie tak z waszą logiką.[/quote]zgadzam sie z przedmowczynia, poza tym ta rodzina jest w stanach traktowana coraz powazniej i wasze gadanie ze tak nie jest tego nie zmieni…[/quote]Traktowana poważniej ? Heh…niby przez kogo ? Chyba w twoich snach. Kimmy i jej mamusia choćby nie wiem jak bardzo się starały, wyżej już nie podskoczą. Był ślub, ok, jest żoną znanego muzyka, ma te swoje KUWK, sklep z ubraniami itd. I TYLE. Elitą nigdy nie zostaną i nie będą traktowani przez takowych ludzi poważnie, nie tylko dlatego przez to jak zaczęła, ale też dlatego, że totalnie brak im klasy i TO WIDAĆ.

A myślałam że już zaplanowała córce jakieś operacje plastyczne… ciekawie kiedy zrobi jej pierwszą sex-taśmę.

od kiedy usłyszałam historię o sobowtórze North i widzę nagle 100 zdjęć dziennie z jej udziałem zastanawiam się czy to jej dziecko na zdjęciach czy to już ktoś inny

jaki ten bachor jest brzydki, fuj

[b]gość, 02-09-14, 10:07 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 02-09-14, 09:36 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 02-09-14, 07:09 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 02-09-14, 01:19 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 02-09-14, 00:39 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 02-09-14, 00:24 napisał(a):[/b]Myslalam ze nagrala pierwsze porno😄W takim razie musisz mieć problemy z seksualnością ;)[/quote]Że się wtrącę… przecież matka North jest tylko z tego “dzieła” znana, więc o co cho? : ) nic innego nie zrobiła.[/quote]Oj rozczaruję Cię bo znana jest głównie z relity i głowy do biznesu… seks taśma już dawno poszła w zapomnienie[/quote]jak taśma poszła w zapomniane? Baba wybiła się dzięki niej i dalej sprzedaje swoją prywatność, tylko w mniej ekstremalnej formie…[/quote]Ja też się wtrącę. Ok, wybiła się dzięki seks-taśmie, ale seks-taśm na świecie ma miliony kobiet,więc na czym polega jej fenomen? Mówicie brzydka -ok, mówicie głupia -ok, więc czemu z pośród miliona aktoreczek jednorazowego porno, ta brzydula i idiotka zrobiła taką karierę? Hmm? A może jednak świat uznał ją za przepiękną? A może jednak ma łeb do interesów, czyli ma biznesową inteligencję,bo dzięki głupiemu porno,których w sieci miliony, ona i jej cała rodzina utrzymują się do dziś? Coś nie tak z waszą logiką.[/quote]zgadzam sie z przedmowczynia, poza tym ta rodzina jest w stanach traktowana coraz powazniej i wasze gadanie ze tak nie jest tego nie zmieni…

Ta mała jest strasznie brzydka!

wygląda jak taka stara maleńka … straszne co ludzie robią z małymi dziećmi … może niech jej szpilki założy … a co tam musi w końcu zacząć się uczyć …

[b]gość, 02-09-14, 07:09 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 02-09-14, 01:19 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 02-09-14, 00:39 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 02-09-14, 00:24 napisał(a):[/b]Myslalam ze nagrala pierwsze porno😄W takim razie musisz mieć problemy z seksualnością ;)[/quote]Że się wtrącę… przecież matka North jest tylko z tego “dzieła” znana, więc o co cho? : ) nic innego nie zrobiła.[/quote]Oj rozczaruję Cię bo znana jest głównie z relity i głowy do biznesu… seks taśma już dawno poszła w zapomnienie[/quote]chyba raczej dupy do biznesu bo od jej dupy sie zaczęło i na jej dupie sie skonczy, już do końca swoich kurewskich dni bedzie kojarzona z pornosem i reality show dla imbecyli

[b]gość, 02-09-14, 09:36 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 02-09-14, 07:09 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 02-09-14, 01:19 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 02-09-14, 00:39 napisał(a):[/b][quote][b]gość, 02-09-14, 00:24 napisał(a):[/b]Myslalam ze nagrala pierwsze porno😄W takim razie musisz mieć problemy z seksualnością ;)[/quote]Że się wtrącę… przecież matka North jest tylko z tego “dzieła” znana, więc o co cho? : ) nic innego nie zrobiła.[/quote]Oj rozczaruję Cię bo znana jest głównie z relity i głowy do biznesu… seks taśma już dawno poszła w zapomnienie[/quote]jak taśma poszła w zapomniane? Baba wybiła się dzięki niej i dalej sprzedaje swoją prywatność, tylko w mniej ekstremalnej formie…[/quote]Ja też się wtrącę. Ok, wybiła się dzięki seks-taśmie, ale seks-taśm na świecie ma miliony kobiet,więc na czym polega jej fenomen? Mówicie brzydka -ok, mówicie głupia -ok, więc czemu z pośród miliona aktoreczek jednorazowego porno, ta brzydula i idiotka zrobiła taką karierę? Hmm? A może jednak świat uznał ją za przepiękną? A może jednak ma łeb do interesów, czyli ma biznesową inteligencję,bo dzięki głupiemu porno,których w sieci miliony, ona i jej cała rodzina utrzymują się do dziś? Coś nie tak z waszą logiką.