Tajemniczy wpis na blogu Dody

878 878

Czyżby Doda postanowiła zrobić sobie przerwę w karierze? A może w ogóle myśli o jej zakończeniu?

Wszędzie pełno doniesień o jej niepowodzeniach, zarówno sercowych, jak i zawodowych.

Nergal po rozstaniu został celebrytą, któremu teraz towarzyszą dużo bardziej pozytywne emocje. Na dodatek jest jurorem w nowym show TVP, The Voice i to on ma przyciągać tłumy przed telewizory.

A Doda?

Zmęczona zamieściła na Facebooku taki oto tajemniczy wpis:

Kochani, po wakacjach wiele zmieniło się w mojej głowie. Życzenia, które dostaję od lat: \”obyś się nigdy nie zmieniała\”, nie spełnią się 🙂 Sama z wielkim zaciekawieniem obserwuję siebie od tygodnia. To na pewno punkt zwrotny w moim życiu, które do tej pory pędziło jak oszalały pociąg, który sama rozpędziłam. Nie dostrzegałam wówczas nic, co było za oknem… Nie mówiąc już o jakimkolwiek przystanku…, a czasami niepozorna stacja potrafi wnieść tyle niesamowitego… no to wysiadam

Jak myślicie, co miała na myśli pisząc o punkcie zwrotnym i \”wysiadce\”?

 
131 Komentarze
Opinie w linii
Zobacz wszystkie komentarze

w tych 15.000 kilka tysięcy to dzwonki na telefon ;p

JAKIE KUDŁY SZTUCZNE MA HAHAHAAAAAAAA!!!

NA TYM PIERWSZYM ZDJECIU NAPANA W H…..

Przesyciła się ludziom.Ludzie chcą czegoś z sensem, a nie ciągle te same pierdy i pierdoły.

……………………. AKCJA _ POLSKA ……………….podaruj prezent Dodzikiedy ją spotkasz – wręcz buraka

Może skończyła 27 lat?

AKCJA BURAK

nigdy do niczego nie doszla

PODARUJ PREZENT DODZIKIEDY JĄ SPOTKASZ – WRĘCZ BURAKA

gość, 12-08-11, 19:31 napisał(a):lekarz, adwokat, specjalista IT, doktorant …. buraki? NIE JESTEM ZBOKIEM. NIE JESTEM NEKROFILEM. Kto tu jest paniusiu burakiem, nie było czasu się nauczyć chociażby śpiewać, skoro już o nauce mowa. Całe życie rozwijasz jedną dziedzinę?Burakprzecież wiadomo co TO jest

DODA 2012fika się, bryka i nagle przychodzi życie …. burakom stanie się prosto twarzą w twarz …. w sklepie, na stacji benzynowej, w restauracji ———- pieniędzy mnóstwo, więc obsługa obskoczy (proszę, dobranoc) ale …. nie ma z kim pogadać, siedzę, nie chce nikt, ludzie omijają mnie z daleka, nienawidzą, nikt mnie nie chce, śmieją się sami i bawią … siedzę, bo to buraki.

gość, 12-08-11, 20:55 napisał(a):strona wp (gwiazdy tv) ZOBACZCIE !!!!!! ZESRAŁA SIĘ LODZIARA !!!!!wpRobert Leszczyński – TO NIE JEST KRÓLOWA, 15.000, NIE MA DO ZAOFEROWANIA NIC, MOŻE EWA FARNARobert Leszczyński – patrz WP(DZIĘKUJEMY, jeden mądry – buraki)Buraki – Lachonie?Polacy to buraki Lachonie?

strona wp (gwiazdy tv) ZOBACZCIE !!!!!! ZESRAŁA SIĘ LODZIARA !!!!!wpRobert Leszczyński – TO NIE JEST KRÓLOWA, 15.000, NIE MA DO ZAOFEROWANIA NIC, MOŻE EWA FARNARobert Leszczyński – patrz WP(DZIĘKUJEMY, jeden mądry – buraki)Buraki – Lachonie?

podobno jest w ciazy hahah wyczytałam gdzies ma za dobry wokal aby konczyc kariere jest najwieksza gwiazdą polska i nie mowie tego jako fanka niech dziewczyna sie odnajdzie zmieni kopiowanie da cos od siebie nie tylko głos i muzykę

ho ho ho to na WP poleciał Robert Leszczyński“to nie jest królowa popu …. nie ma do zaoferowania nic, jest naga ….może Ewa Farna”

wpstrona WPRobert Leszczyński – TO NIE JEST KRÓLOWA, 15.000, NIE MA DO ZAOFEROWANIA NIC, MOŻE EWA FARNARobert Leszczyński – patrz WP (DZIĘKUJEMY, jeden mądry – buraki)

C I Ą Ż A Zaszła zapewne podczas sesji fotograficznej jak pozowała z penisem pomiędzy nogami. Teraz pytanie do kogo on należał, czyli kto jest ojcem?

lekarz, adwokat, specjalista IT, doktorant …. buraki? NIE JESTEM ZBOKIEM. NIE JESTEM NEKROFILEM. Kto tu jest paniusiu burakiem, nie było czasu się nauczyć chociażby śpiewać, skoro już o nauce mowa. Całe życie rozwijasz jedną dziedzinę?Burak

dorosła, dojrzała, prawie 30 letni kobieta na scenie ” hiiii hiiii ale mam zryty beret hiiii ” – a dla kogo ta ROZRYWKA , dla domu wariatów? burak

I CO Z TEGO? CZY BYCIE W CIĄŻY ZMIENIA JEJ SPRZEDAŻ, WYNIKI, TO JAK LUDZIE MÓWIĄ I CO O NIEJ PISZĄ – PRACOWAŁA NA BYCIE KRÓLOWĄ TO NIĄ JEST.WYZYWANIE JUSTYNY STECZKOWSKIEJ, SZYDZENIE Z EDYTY GÓRNIAK, PRETENSJE DO MENADŻERÓW – PANIENKA KTÓRA WYPINA NA OKRĄGŁO DUPSKO I OTWIERA JAPĘ JAK W PORNO, ZRESZTĄ NIE JAK A W – TE BRANIA NA DWA BATY, TE NEKROFILIE, TEN PENIS U KOBIETY, TE OBRZYGANE PIERSI – MOŻE BYĆ W CIĄŻY A TYTUŁ “JEST TYLKO JEDNA” JUŻ MA (JUSTYNA, EDYTA I INNE ARTYSTKI SĄ DRUGIE I WSZYSTKIE SIĘ Z TEGO CIESZĄ).

Podjąłem decyzję !!! Zostanę pedałem – wolę Dżagę ;o

gość, 11-08-11, 20:37 napisał(a):taka sławna i bogata a wdupia zgerowana pomidorowe z krauzy! By se zamowila cos a nie gownolit zimny! spadaj na przystanek jak najszybciej i wmucaj dalej pomidorowe.co by zamowila, jak moze grala koncert w malej miejscowosci? ma latac po ludziach i pytac o numery knajp z nocnym kateringiem w okolicy?mozna jej nie lubic ale chociaz troche z glowa

na interi mówią ze jest podobno w ciąży i oto jej chodziło w tym wpisie żeby zwrócić na siebie uwagę

burak to burak , ale nie jestem chorą i zboczoną nekrofilką z zażyganymi żółcią silikonami Miss Rabczewska

niech spada brzydal

no co…po prostu zmęczenie materiału i potrzeba dystansu. nic wiecej w tym słowach nie należy się doszukiwać. normalka.

gość, 11-08-11, 22:32 napisał(a):gość, 11-08-11, 21:51 napisał(a):Myślę, że Ona nie spodziewała się takiej komercyjnej klęski swojej płyty. 15 tysięcy to jak na taką ‘’gwiazdę’’ żaden wyczyn, coraz mniej jej na okładkach, ludzie powoli tracą cierpliwość i są zwyczajnie znudzeni szokowaniem na siłę. A Ona bez błysku fleszy gaśnie, jest uzależniona od paparazzi i medialnego szumu wokół siebie. Całkiem prawdopodobne, że jej się repertuar skandalików wyczerpał, to gra zadumę i tajemniczość… Tyle :(DOBRE NAPISANE. Mam na myśli ostatnie zdanie.ale to było do przewidzenia a kto w Polsce akceptuje trumny ,krew na scenie przecież to jest obrzydlistwo

Cyckami może machać nawet do WLAZŁ KOTEK NA PŁOTEK – po co płyta …burak

przyjeżdżam do pracy, wołam moich inspektorów i badawczo zapytuję “czy wiecie co mówią o D” – jak mnie zakrzyczeli, to były sekundy, bez zastanowienia – Przecież ona popierd,,, jest, Ona jest podup,,,,, Jakaś pojeb,,,, – dziękuję, wystarczyło mi opinii, badałem współczucie – brak. I zostaliśmy BURAKAMI

a niech wysiada a raczej wystrzeli się w kosmos ja bynajmniej za nia tęsknić nie będę

Czytając te komentarze zastanawiam się jak ta dziewczyna zrobiła taką “karierę” i co najważniejsze zarobiła tyle kasy, skoro większość ludzi jej wprost nienawidzi i myśli o niej jak o zwykłej szmacie… Toż to istny fenomen!!!

o jaka dziewCynka, dzwoniło pół chorej rodzinki adamsów z prośbą o delikatne zdjątko? Nie dupc się tyle publicznie to odpoczniesz blacho BURAK

gość, 12-08-11, 02:13 napisał(a):gość, 11-08-11, 23:27 napisał(a):“ZAGADKA ; co teraz będzie robić ta pani? a) wraca do korzeni i obciąga piłkarskie pały po szatniach b) produkcja filmów xxx z nieograniczoną liczbą ”batów” c) rozkopywanie grobów i odcinanie rączek d) pokaz umiejętności scenicznych na wschodzie e) drogówka f) operacja odcięcia penisa g) wybielanie silikonu po żółtych pomyjach h) operacja …. hm …. jak to określić …. masy w głowie i) usługi w powietrzu dla starszych panów ze strony tatusia j) machanie cyckami przed Elfami k) przerabianie okładki z 7 pokus na 7 nieszczęść l) edukacja ile to 15.000 – do – 32.000.000 ł) emigracja przed obrzucaniem burakami m) leczenie łysiny n) rewolucja w przemyśle, zamiana złota na blachę Czy są jakieś sugestie ?” hahah odp j) machanie cyckami przed Elfami hahah dobre ;p wylot w Kosmos ? (burak)źle! nie może być j bo jej sylikonowe cyce sie nie machają!

gość, 11-08-11, 23:27 napisał(a):“ZAGADKA ; co teraz będzie robić ta pani? a) wraca do korzeni i obciąga piłkarskie pały po szatniach b) produkcja filmów xxx z nieograniczoną liczbą ”batów” c) rozkopywanie grobów i odcinanie rączek d) pokaz umiejętności scenicznych na wschodzie e) drogówka f) operacja odcięcia penisa g) wybielanie silikonu po żółtych pomyjach h) operacja …. hm …. jak to określić …. masy w głowie i) usługi w powietrzu dla starszych panów ze strony tatusia j) machanie cyckami przed Elfami k) przerabianie okładki z 7 pokus na 7 nieszczęść l) edukacja ile to 15.000 – do – 32.000.000 ł) emigracja przed obrzucaniem burakami m) leczenie łysiny n) rewolucja w przemyśle, zamiana złota na blachę Czy są jakieś sugestie ?” hahah odp j) machanie cyckami przed Elfami hahah dobre ;p wylot w Kosmos ? (burak)

extra, to pa :*

gość, 11-08-11, 22:30 napisał(a):w ciazy jest i jak urodzi? penisem ech głupiaś

mama jej przyniosla za kulisy zupke pomidorowa…faktycznie zyje w biegu kobita

wyszczekana sucz – won z kraju buraków !!! Lachonie

Zakochała się:)

NIECH SIE ONANIZUJE GDZIE INDZIEJ – PANNA NIE KAŻDY FACET TO ZBOK I DEWIANT, SZURNIĘTA LASKA – NEKROFILKA Z RŻENIEM KONIA

heheh doda zre ze sloika hehheheh

Doda ma 27 lat, może miała na mysli wejściówkę do słynnego KLUBU?

jaki czad, że wcina tą zupkę ze słoika 🙂 na bank jej mama przyniosła, żeby sobie Dorotka zjadła 🙂 mi tez tato przynosi tak zupę do pracy, jak muszę siedzieć do późna 🙂 i co z tego, ze mogę sobie zadzwonić po włoskie pyszności albo chińszczyzne, skoro wiem, ze rodzice mnie kochają i martwią się jak sobie flaki w robocie wypruwam i po takiej zupie ze słoika jest mi zawsze milion razy lepiej niż po najdroższych smakołykach z cyniarskich knajp. Tak trzymać Dorota, więź z rodziną to najważniejsza sprawa w życiu każdego człowieka!

Na bank jest w ciąży

“ZAGADKA ; co teraz będzie robić ta pani? a) wraca do korzeni i obciąga piłkarskie pały po szatniach b) produkcja filmów xxx z nieograniczoną liczbą ”batów” c) rozkopywanie grobów i odcinanie rączek d) pokaz umiejętności scenicznych na wschodzie e) drogówka f) operacja odcięcia penisa g) wybielanie silikonu po żółtych pomyjach h) operacja …. hm …. jak to określić …. masy w głowie i) usługi w powietrzu dla starszych panów ze strony tatusia j) machanie cyckami przed Elfami k) przerabianie okładki z 7 pokus na 7 nieszczęść l) edukacja ile to 15.000 – do – 32.000.000 ł) emigracja przed obrzucaniem burakami m) leczenie łysiny n) rewolucja w przemyśle, zamiana złota na blachę Czy są jakieś sugestie ?” hahah odp j) machanie cyckami przed Elfami hahah dobre ;p

jej zycie bylo pedzacym pociagiem, wiec wysiada by odpoczac, tyle

Może jest w ciąży?

gość, 11-08-11, 21:51 napisał(a):Myślę, że Ona nie spodziewała się takiej komercyjnej klęski swojej płyty. 15 tysięcy to jak na taką ‘’gwiazdę’’ żaden wyczyn, coraz mniej jej na okładkach, ludzie powoli tracą cierpliwość i są zwyczajnie znudzeni szokowaniem na siłę. A Ona bez błysku fleszy gaśnie, jest uzależniona od paparazzi i medialnego szumu wokół siebie. Całkiem prawdopodobne, że jej się repertuar skandalików wyczerpał, to gra zadumę i tajemniczość… Tyle :(DOBRE NAPISANE. Mam na myśli ostatnie zdanie.

niech spieprza zagranice tak jak to sie kiedys odgrazala. wielka obywatelka swiata bez angielskiego. przeciez dla niej jestesmy narodem burakow (tak jak to powiedziala). wielce sie obrazila panienka rabczewska. myslala ze pokaze d u p e w plejboju, wwylize louboutina i to juz jej da pozycje gwiazdy… teraz bedzie strzelac fochem. DODA NIKT CIE TU NIE CHCE!! starzy jej pozwalali na wszystko i dlatego taka jest, naród polski nie ma zamiaru tolerowac tandety i chwala nam za to. doda wyjazd z kraju i uczyc sie angielskiego BURAKU haha

w ciazy jest