10-letnia córka Mariah Carey została modelką
Zobaczcie jak wygląda Monroe Cannon.

Kultowa amerykańska marka odzieży dziecięcej OshKosh B’Gosh właśnie pokazała swoją nową kampanię kolekcji jesiennej, Today is Someday, w której występują Mariah Carey, Muhammad Ali i Outkast.
Mariah Carey pokazała swoje stare zdjęcie: „Smutna próba uczesania na Rachel”
Kampania podkreśla zarówno „ponadczasowe i modne style, jak i odważną nową tożsamość marki”, przedstawia gwiazdy poprzez serię winiet, w których widzowie mogą usłyszeć wewnętrzne monologi Aliego, Carey i Outkastu jako dzieci .
W spocie ukazującym dzieciństwo Carey pojawia się jej 10-letnia córka Monroe Cannon. Jest to pierwsza kampania reklamowa marki. Monroe Cannon, którą Carey dzieli z muzykiem i osobowością telewizyjna Nickiem Cannonem, pojawia się w reklamie jako jej mama w wieku 10 lat.
„Jako mała dziewczynka byłam zdeterminowana, aby zrealizować swoje marzenia. Teraz, jako matka, sprawia mi wiele radości, gdy widzę, jak moje dzieci wizualizują i rozwijają marzenia, które trzymają we własnych sercach”, powiedziała 51-letnia Mariah Carey w oficjalnym oświadczeniu.
Każdy spot OshKosh B’gosh został stworzony tak, aby odzwierciedlał dziecięce doświadczenia Carey, Aliego i Outkastu, jednocześnie pokazując nowe projekty odzieży OshKosh B’gosh. Kampania ma na celu zachęcenie następnego pokolenia do „odważnego marzenia”.
Mariah Carey ŹLE potraktowała obsługę restauracji
Na przykład w miejscu Aliego pojawia się czerwony rower, „to właśnie incydent z rowerem doprowadził go do ringu bokserskiego jako młodego dzieciaka”. Zaś spot Outkastu podkreśla początki duetu André 3000 i Big Boi’a w Atlancie.

Mariah Carey z dziećmi fot. Forum, Mega Agency

Mariah Carey z dziećmi fot. Forum, Mega Agency