Korwin-Piotrowska o kolekcji Urbańskiej: Hellou biczes! FOTO
Nie za ostro siostro?
Kilka dni temu światło dzienne ujrzała kampania promująca jesienno-zimową kolekcję marki Muses, której projektantkami są Natasza Urbańska i Agnieszka Komornicka.
Jej nazwa jest dość intrygująca, bo brzmi: Mobile… czas na zmiany.
Okazuje się, że chodzi o naturę kobiecą. Na profilu marki można przeczytać (oryginalna pisownia):
a donna è mobile (kobieta zmienną jest) – tytuł arii opery Giuseppe Verdiego Rigoletto idealnie odzwierciedla idę, która towarzyszyła Agnieszce Komornickiej i Nataszy Urbańskiej podczas tworzenia propozycji na jesień/zimę 2013/2014.
Okazuje się jednak, że pomysł, jak i samo wykonanie nie wszystkim przypadły do gustu.
Na publiczną krytykę zdecydowała się Karolina Korwin-Piotrowska, która wstawiła na swoim Facebooku uszczypliwy komentarz (pisownia oryginalna):
hellou biczes, dis is strifeszyn from natasza majgad
Nie za ostro?