Kilka dni temu światło dzienne ujrzała kampania promująca jesienno-zimową kolekcję marki Muses, której projektantkami są Natasza Urbańska i Agnieszka Komornicka.

Jej nazwa jest dość intrygująca, bo brzmi: Mobile… czas na zmiany.

Okazuje się, że chodzi o naturę kobiecą. Na profilu marki można przeczytać (oryginalna pisownia):

a donna è mobile (kobieta zmienną jest) – tytuł arii opery Giuseppe Verdiego Rigoletto idealnie odzwierciedla idę, która towarzyszyła Agnieszce Komornickiej i Nataszy Urbańskiej podczas tworzenia propozycji na jesień/zimę 2013/2014.

Okazuje się jednak, że pomysł, jak i samo wykonanie nie wszystkim przypadły do gustu.

Na publiczną krytykę zdecydowała się Karolina Korwin-Piotrowska, która wstawiła na swoim Facebooku uszczypliwy komentarz (pisownia oryginalna):

hellou biczes, dis is strifeszyn from natasza majgad

Nie za ostro?

&nbsp
Korwin-Piotrowska o kolekcji Urbańskiej: Hellou biczes! FOTO

Korwin-Piotrowska o kolekcji Urbańskiej: Hellou biczes! FOTO

Korwin-Piotrowska o kolekcji Urbańskiej: Hellou biczes! FOTO

Korwin-Piotrowska o kolekcji Urbańskiej: Hellou biczes! FOTO

Korwin-Piotrowska o kolekcji Urbańskiej: Hellou biczes! FOTO

Korwin-Piotrowska o kolekcji Urbańskiej: Hellou biczes! FOTO

Korwin-Piotrowska o kolekcji Urbańskiej: Hellou biczes! FOTO