W drugiej połowie września ruszyła trzecia edycja Chivas Venture, czyli prestiżowego konkursu dla startupów odpowiedzialnych społecznie. W tym roku jej polskim ambasadorem został Mariusz Czerkawski, wielokrotnie nagradzany hokeista, znany na całym świecie. Przez cały okres trwania akcji będzie zachęcał młodych, zdolnych przedsiębiorców do kreowania nowej fali odpowiedzialnego społecznie biznesu i dołączenia do konkursu, w którym będą mogli powalczyć o dofinansowanie w wysokości 1 miliona dolarów.

Najlepszy polski hokeista w historii – Mariusz Czerkawski – znany jest nie tylko dzięki swoim międzynarodowym sukcesom, ale także zaangażowaniu w różnego rodzaju akcje społeczne i charytatywne. W tym roku jego doświadczenie w tej materii pozwoli na wsparcie trzeciej edycji konkursu Chivas The Venture. Mariusz Czerkawski został ambasadorem tegorocznej edycji programu, w czasie polskiego finału pojawi się także w charakterze jednego z jurorów Chivas Venture.

Startupy, które mają wpływ na społeczeństwo to ciekawa i wciąż świeża idea. Jednak rozwój własnego biznesu i dążenie do osiągnięcia sukcesu to niełatwa droga, która często wymaga dużych nakładów finansowych. Cieszę się, że powstała inicjatywa, która wspiera młodych ludzi w dążeniu do zmiany świata i życia innych na lepsze. Program Chivas The Venture to tworzenie rzeczywistości biznesowej, która nie zaspokaja jedynie chęci osiągnięcia korzyści finansowych. Ci przedsiębiorcy są dużo bardziej świadomi społecznie. Osiąganie sukcesu, a przy tym dbanie o dobro innych – właśnie to przekonało mnie do wzięcia udziału w tej inicjatywie. – mówi Mariusz Czerkawski, ambasador programu Chivas Venture.

– Bardzo się cieszymy, że Mariusz Czerkawski postanowił wesprzeć program Chivas The Venture. W końcu to jeden z najbardziej znanych polskich sportowców na świecie. To człowiek, który zawsze bardzo świadomie podchodził do swojej kariery, zarówno sportowej, jak i biznesowej. Mariusz to już trzeci ambasador Chivas The Venture w Polsce. W poprzednich edycjach wspierali nas Michał Żebrowski oraz Mateusz Kusznierewicz – powiedział Arkadiusz Dobosz, Whiskies Marketing Manager w Wyborowa Pernod Ricard.

Program Chivas Venture skierowany jest do startupów, które widzą potrzeby społeczne i chcą kreować pozytywne zmiany. Młodzi, zdolni przedsiębiorcy mają szansę na międzynarodowy sukces i wygraną w wysokości 1 miliona dolarów. W programie mogą wziąć udział zarówno przedsiębiorcy dopiero stawiający swoje pierwsze biznesowe kroki, jak również ci, którzy są obecni na rynku już kilka lat. Zgłoszenia przyjmowane są do 31 października br. Następnie w grudniu zostaną zweryfikowanie i zaopiniowane przez jury, w którym zasiądą autorytety ze świata biznesu oraz startupowego środowiska. Wszyscy finaliści będą mieli okazję udziału w cyklu dedykowanych warsztatów mentorskich. Zwycięzcy będą reprezentować Polskę w czasie globalnego finału wiosną 2018 roku, w trakcie którego powalczy o udział w dofinansowaniu wynoszącym 1 mln dolarów.

Szczegółowe zasady uczestnictwa oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie: www.theventure.com

O programie Chivas The Venture

Chivas The Venture to globalne przedsięwzięcie skierowane do młodych przedsiębiorstw i startupów, które chcą „osiągać sukces w dobry sposób”, łącząc korzyści finansowe z inicjowaniem pozytywnych zmian
w życiu innych ludzi. Oferując wsparcie mentorskie oraz dofinansowanie o łącznej wartości miliona dolarów, Twórcy Chivas The Venture chcą pokazać młodym przedsiębiorcom z całego świata jak wielki potencjał w nich drzemie i jak właściwie go wykorzystać.
Więcej informacji na temat programu Chivas The Venture znajduje się na stronie: www.theventure.com

O marce Chivas Regal

Chivas Regal to globalna luksusowa marka whisky. Jej historia sięga XIX wieku, kiedy pionierzy blendingu James i John Chivas rozpoczęli proces tworzenia niepowtarzalnego i jedynego w swoim rodzaju blendu whisky. Mieszając whisky malt oraz grain stworzyli zupełnie nową jakość whisky, która wyznaczyła standardy dla przyszłych pokoleń. Obecnie whisky Chivas Regal dostępne jest w ponad 150 krajach na świecie.
Więcej informacji o marce Chivas Regal znajduje się na stronie: www.chivas.com

Mariusz Czerkawski wspiera ideę społecznie odpowiedzialnego biznesu