Lifestyle’owa marka Meghan Markle (42 l.), American Riviera Orchard, zadebiutowała ze swoim pierwszym produktem: rustykalnymi słoikami świeżego dżemu truskawkowego.

Przyjaciółki Meghan Markle opublikowały w mediach społecznościowych zdjęcia przetworów owocowych opatrzonych nazwą i logo firmy żony księcia Harry’ego, które były owinięte w dekoracyjną tkaninę i kokardkę ze sznurka. Kosze wypełnione cytrynami wyglądały na „soft launch” produktu, a same produkty nie trafiły jeszcze do oficjalnej sprzedaży.

Meghan Markle czyta dzieciom książki w szpitalu

Markle zadebiutowała na Instagramie American Riviera Orchard w marcu, uruchamiając social media i stronę internetowe. Obie poświęcone projektowi już teraz umożliwiają kupującym zapisanie się na listę oczekujących.

Meghan Markle

Meghan Markle i jej truskawkowy dżem

Osoba mająca dostęp do informacji poufnych państwa Sussex powiedziała Page Six Style, że firma skupi się na produktach do domu, ogrodu, żywności i innych artykułów związanych ze stylem życia, „[Meghan] pracuje nad tym od ponad roku i to wszystkie rzeczy, które są bliskie jej sercu – wszystkie rzeczy, które ją pasjonują”.

Meghan Markle powróciła na Instagram!

American Riviera Orchard będzie sprzedawać asortyment artykułów gospodarstwa domowego, w tym jadalne smakołyki, takie jak dżemy i pasty do smarowania, oraz podstawowe artykuły zastawy stołowej, takie jak sztućce, obrusy i naczynia. A także książki kucharskie.

Zajrzyj do galerii zdjęć poniżej: